Sfaturi pentru incepatori si nu numai.... (cum sa conduci)

Cum se rezolvă diverse probleme
Post Reply
Arnold12
Posts: 2774
Joined: 02 Jun 2007, 18:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: am si eu o problema

Post by Arnold12 »

Masina asta are o singura problema si ea se afla intre volan si scaun.

Pe TF depasiri in urcare cu 1,4 si viteza a 3 este total gresit.
shatena20 wrote:ERAM IN A 3 PT CA URCAM SI AM DAT SA DEPASESC SI NU MAI AVEAM CUM PT CA ERAM CU PEDALA LA PAMANT ...:(
Daca vrei sa te faci de ris poti sa treci pe la reprezentanta, service si guvern sa faci o reclamatie.

@Akbhar - folclor nefolclor motorul isi schimba mersul, tu probabil nu ai sesizat din cauza ca erai atent la gropi si muzica la maxim :mrgreen:

P.S. - probabil ca o sa inceapa o discutie de genul azot sau aer in anvelope (pt dovezi stiintifice apelati cu incredere la andrei)
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria

Arnold12
Posts: 2774
Joined: 02 Jun 2007, 18:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: intarire acceleratie

Post by Arnold12 »

@malybe

Pai tu fata, yo te stiam de nota 15 si acum sa ma dezamagesti cu 2? :lol:

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: ...

Post by Ogy »

Baga si tu niste poze ceva cu masina ta.
O mananc cu fulgi daca nu trage motorul mai ales la 4500 rpm......desigur ca tu nu ai ajuns la aceasta turatie pentru ca inca nu ai implinit 18 ani.

fan3
Posts: 18
Joined: 08 Sep 2008, 11:41
Auto:
Location: Baia Mare

Re: ...

Post by fan3 »

shatena20 wrote:cam 4000 4500 nu mai mult si eram cu pedala jos de tot si nu mai tragea a trebuit sa renunt la depasire ... !!!nu cred ca este normal ... :?
descrie mai exact situatia...erai in urcare...depaseai un bou cu un bmw care atunci cand te-a vazut ca vrei sa-l depasesti si-a adus aminte ca pe el nu-l depaseste nici o femeie si a dat talpa...
Kia C'eed 1,4 Base

User avatar
Gerula
taraboste
Posts: 984
Joined: 09 May 2007, 09:21
Auto: KIA Ceed 1,4 GSL 2007
Location: Bucuresti

Re: ...

Post by Gerula »

Erau mult mai mult de 4500. Si sigur ai uitat sa-i dai a 4-a.
Mos Gerula

Cee'd 1.4 "Ltd Edition" Dakar

Danicko
Posts: 213
Joined: 15 Nov 2007, 19:37
Auto:
Location: Bucuresti

Re: am si eu o problema

Post by Danicko »

Pe transfagarasan la urcare nu prea poti depasi cu a 3-a poate cu a 2-a da(pe la 5000 ture).
Oricum la depasire ar trebui sa opresti aerul. Mie mi se pare ca AC pornit scade foarte mult puterea (eu zic 30%). Foarte slab demarajul cu aerul pornit...in Bucuresti trebuie sa am cel putin 1000 rpm in plus cand am AC pornit in comparatie cu AC oprit pentru performante asemanatoare.
Ceed HB 1.4 Best MS, Bucuresti

ION GABRIEL IONUT
Posts: 66
Joined: 31 Jul 2008, 08:38
Auto:
Location: Targoviste

Re: ...

Post by ION GABRIEL IONUT »

Nu se poate! Chiar si cu 1.4, masina asta trage! Eu sunt uimit, cand in viteza a V-a, dupa 120 Km/h simt, atunci cand bag piciorul, cum trage! Am tot 1.4.
Poate ca accelera si el si nu ti-ai dat seama, sau poate mai erai cu 3 oameni in masina, dar si asa, totusi...eu am facut depasiri si cu multi pasageri. E noua masina? Cati Km?
Mai incearca!
IGI SAN cu Cee'd 1.4 GSL MT LX BEST, Pewter beige.....peste 1000km (Full casco)
http://iongabrielionut.blogspot.com/

rexpopuli
Rege al poporului
Posts: 216
Joined: 10 May 2008, 16:48
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: ...

Post by rexpopuli »

conteaza mult conditiile in care ai depasit... banuiesc ca ai mai depasit si in alte ocazii...consideri ca masina s-a comportat la fel? si eu am motor de 1.4, am SW, si nu am simtit niciodata ca ma lasa, mai ales la turatii ca cele despre care vorbesti tu... acum, nu vreau sa par critic, dar conteaza extrem de mult cum efectuezi o depasire, mai ales pe un drum in panta, si ma refer la felul cum pregatesti depasirea, daca accelerezi putin din timp, in ce treapta de viteza te afli... doar nu te asteptai ca intr-o panta de 10%, cand ii dai talpa sa tasneasca precum pe drum drept...detaliaza si tu putin...
si inca ceva...imi vine greu sa cred ca erai cu pedala la fund si aveai 4500 de ture...si chiar daca aveai 4500, daca schimbai si accelerai, cu siguranta puteai sa depasesti (presupun ca nu erai in viteza a 2-a in momentul cu pricina...).
Cee'd SW 1.4 GSL Classic cu ESP,senzori parcare,jante 16 tip A,cheie pliabila, climatronic, pachet piele,Rainbow Blush,geamuri fumurii,hidrofobic, antiUV,plasa bagaje,oglinzi pliabile,geamuri electrice spate...Dar cel mai important: PEWTER BEIGE! B 95 KOP
http://picasaweb.google.com/rexpopuli2008

rexpopuli
Rege al poporului
Posts: 216
Joined: 10 May 2008, 16:48
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: intarire acceleratie

Post by rexpopuli »

cred ca raspunsul lui @malybe zice tot ce mai era de zis legat de problema asta...
Cee'd SW 1.4 GSL Classic cu ESP,senzori parcare,jante 16 tip A,cheie pliabila, climatronic, pachet piele,Rainbow Blush,geamuri fumurii,hidrofobic, antiUV,plasa bagaje,oglinzi pliabile,geamuri electrice spate...Dar cel mai important: PEWTER BEIGE! B 95 KOP
http://picasaweb.google.com/rexpopuli2008

BogdanTimisoara
Posts: 231
Joined: 23 Jun 2008, 12:59
Auto:
Location: Timisoara
Contact:

Re: intarire acceleratie

Post by BogdanTimisoara »

17 ani de conducere, niciun punct, nicio amenda. Cu Cee'd-ul am 8000 km (din iulie). Pedala de acceleratie ramane in continuare prea moale :D Va tin la curent daca se intareste :P
Kia Cee'D SW Pyston Grey, 1.4 GSL Best
TM 74 KIA ODO +86.000 km

Akbhar
Posts: 1356
Joined: 27 May 2007, 18:09
Auto:
Location: Ploiesti/Bucuresti
Contact:

Re: am si eu o problema

Post by Akbhar »

Arnold12 wrote:folclor nefolclor motorul isi schimba mersul, tu probabil nu ai sesizat din cauza ca erai atent la gropi si muzica la maxim
Nu neg ca isi poate schimba mersurl, dar oricum e ceva foarte greu sesizabil. Eu nu am remarcat pentru ca nu am mers la limita, dar am depasit si cu a 2-a si cu a 3-a. Acum depinde si ce si mai ales in ce portiune de drum.
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups

ida01ro
Carcotas Sef
Posts: 1720
Joined: 11 Jun 2007, 19:05
Auto:
Location: bacau
Contact:

Re: intarire acceleratie

Post by ida01ro »

..telina (apium graveolens) se cultiva din cele ma vechi timpuri pe meleagurile noastre ! :D
cassa white & rainbow blue ceed 1,4 ltd edition + ceva optionale. BC 02YDA; ODO> 23 K
Dorele, ne mai tii mult ma?

shpid3r
The One
Posts: 569
Joined: 02 Aug 2008, 21:14
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: am si eu o problema

Post by shpid3r »

@ Arnold12:
Atitudinea ta cu "masina asta are o singura problema si aceasta se afla intre volan si scaun", precum si explicatul cu aer superior nu face decat sa denote un caracter slab care se afirma in fata unei doamne/domnisoare neexperimentate intr-un mod total nepotrivit.
E adevarat ca ai motorul cel mai mare, probabil si o pasiune pentru masini. Dar incearca sa inveti si ceva dimplomatie. Ia aminte de la joco / ida<nushcat>ro / scubli .. altii nu imi vin acum in minte dar mai sunt .. sa vezi cum se da o explicatie pertinenta chiar din pozitia unui om care stie ce vorbeste.
Nu am nimic cu tine dar sunt foarte sensibil la manifestarile acestea ieftine in fata unor oameni care pur si simplu nu stiu...

On topic:
Am condus mai multe masini de 1.4 pe pante abrupte. La majoritatea la deal daca voiam sa accelerez "spectaculos" pentru o depasire eram "blana" (cu pedala la fund) si nu prindea viteza ... Intr-adevar, daca turatia iti permitea trebuia sa dai a 2a (adica daca ai fi dat a 2a sa nu ajungi la 6k ture ca oricum la 6500 iti taie alimentarea), insa nu stiu daca este chiar un lucru de facut la deal, pentru o simpla depasire...

Presupun ca la turatia specificata de tine n-a cazut acul de la turometru (ca sa zici ca ti-a taiat alimentarea injectorul), deci probabil ca in panta aceea masina nu putea mai mult. Daca ai vreo nedumerire, poti s-o urci pe un dyno tester (sa-ti masoare putere si cuplu) insa din ce stiu eu aceasta operatiune costa ... nu cred c-or sa te bage la garantie...

BTW: ca majoritatea celor de aici, imi expun o parere netestata tehnic, pur subiectiva: injectorul ar trebui sa compenseze rarefierea oxigenului la altitudinile de care vorbim pana in 2000 m (pentru ca oricum este o rarefiere foarte mica). Adica s-ar simti la consum si poate la sunet, la putere improbabil.... Sau oricum nesemnificativ pe langa alti factori cum este rampa , greutatea incarcaturii, calitatea combustibilului, starea filtrului de aer..
KIA Cee`d 1.4 GSL BEST - Kompass Blue. B - 04 - YEH (Oh Yeah!). || 20.000 km
---- [LINK - jurnal de bord]

ida01ro
Carcotas Sef
Posts: 1720
Joined: 11 Jun 2007, 19:05
Auto:
Location: bacau
Contact:

Re: am si eu o problema

Post by ida01ro »

Danicko wrote:Pe transfagarasan la urcare nu prea poti depasi cu a 3-a poate cu a 2-a da..
corect, trecand peste efectul inaltimii, de multe ori nu se apreciaza la adevarata valoare rampa pe care ne aflam... :wink:

nu cred ca e nici o rusine, se mai intampla... ideea este ca masina merge in parametrii proiectati...si nu trebuie sa ne speriem!

PS: @ shpid3r : 01 !! :)
cassa white & rainbow blue ceed 1,4 ltd edition + ceva optionale. BC 02YDA; ODO> 23 K
Dorele, ne mai tii mult ma?

Akbhar
Posts: 1356
Joined: 27 May 2007, 18:09
Auto:
Location: Ploiesti/Bucuresti
Contact:

Re: intarire acceleratie

Post by Akbhar »

Si vinul rosu cica e bun, dar pentru ca nu e voie cu el la volan, solutia lui ida01ro e cea mai buna.
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups

Post Reply

Return to “Tips & Tricks”