Masina asta are o singura problema si ea se afla intre volan si scaun.
Pe TF depasiri in urcare cu 1,4 si viteza a 3 este total gresit.
shatena20 wrote:ERAM IN A 3 PT CA URCAM SI AM DAT SA DEPASESC SI NU MAI AVEAM CUM PT CA ERAM CU PEDALA LA PAMANT ...
Daca vrei sa te faci de ris poti sa treci pe la reprezentanta, service si guvern sa faci o reclamatie.
@Akbhar - folclor nefolclor motorul isi schimba mersul, tu probabil nu ai sesizat din cauza ca erai atent la gropi si muzica la maxim
P.S. - probabil ca o sa inceapa o discutie de genul azot sau aer in anvelope (pt dovezi stiintifice apelati cu incredere la andrei)
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Baga si tu niste poze ceva cu masina ta.
O mananc cu fulgi daca nu trage motorul mai ales la 4500 rpm......desigur ca tu nu ai ajuns la aceasta turatie pentru ca inca nu ai implinit 18 ani.
shatena20 wrote:cam 4000 4500 nu mai mult si eram cu pedala jos de tot si nu mai tragea a trebuit sa renunt la depasire ... !!!nu cred ca este normal ...
descrie mai exact situatia...erai in urcare...depaseai un bou cu un bmw care atunci cand te-a vazut ca vrei sa-l depasesti si-a adus aminte ca pe el nu-l depaseste nici o femeie si a dat talpa...
Pe transfagarasan la urcare nu prea poti depasi cu a 3-a poate cu a 2-a da(pe la 5000 ture).
Oricum la depasire ar trebui sa opresti aerul. Mie mi se pare ca AC pornit scade foarte mult puterea (eu zic 30%). Foarte slab demarajul cu aerul pornit...in Bucuresti trebuie sa am cel putin 1000 rpm in plus cand am AC pornit in comparatie cu AC oprit pentru performante asemanatoare.
Nu se poate! Chiar si cu 1.4, masina asta trage! Eu sunt uimit, cand in viteza a V-a, dupa 120 Km/h simt, atunci cand bag piciorul, cum trage! Am tot 1.4.
Poate ca accelera si el si nu ti-ai dat seama, sau poate mai erai cu 3 oameni in masina, dar si asa, totusi...eu am facut depasiri si cu multi pasageri. E noua masina? Cati Km?
Mai incearca!
conteaza mult conditiile in care ai depasit... banuiesc ca ai mai depasit si in alte ocazii...consideri ca masina s-a comportat la fel? si eu am motor de 1.4, am SW, si nu am simtit niciodata ca ma lasa, mai ales la turatii ca cele despre care vorbesti tu... acum, nu vreau sa par critic, dar conteaza extrem de mult cum efectuezi o depasire, mai ales pe un drum in panta, si ma refer la felul cum pregatesti depasirea, daca accelerezi putin din timp, in ce treapta de viteza te afli... doar nu te asteptai ca intr-o panta de 10%, cand ii dai talpa sa tasneasca precum pe drum drept...detaliaza si tu putin...
si inca ceva...imi vine greu sa cred ca erai cu pedala la fund si aveai 4500 de ture...si chiar daca aveai 4500, daca schimbai si accelerai, cu siguranta puteai sa depasesti (presupun ca nu erai in viteza a 2-a in momentul cu pricina...).
Cee'd SW 1.4 GSL Classic cu ESP,senzori parcare,jante 16 tip A,cheie pliabila, climatronic, pachet piele,Rainbow Blush,geamuri fumurii,hidrofobic, antiUV,plasa bagaje,oglinzi pliabile,geamuri electrice spate...Dar cel mai important: PEWTER BEIGE! B 95 KOP http://picasaweb.google.com/rexpopuli2008
17 ani de conducere, niciun punct, nicio amenda. Cu Cee'd-ul am 8000 km (din iulie). Pedala de acceleratie ramane in continuare prea moale Va tin la curent daca se intareste
Kia Cee'D SW Pyston Grey, 1.4 GSL Best
TM 74 KIA ODO +86.000 km
Arnold12 wrote:folclor nefolclor motorul isi schimba mersul, tu probabil nu ai sesizat din cauza ca erai atent la gropi si muzica la maxim
Nu neg ca isi poate schimba mersurl, dar oricum e ceva foarte greu sesizabil. Eu nu am remarcat pentru ca nu am mers la limita, dar am depasit si cu a 2-a si cu a 3-a. Acum depinde si ce si mai ales in ce portiune de drum.
@ Arnold12:
Atitudinea ta cu "masina asta are o singura problema si aceasta se afla intre volan si scaun", precum si explicatul cu aer superior nu face decat sa denote un caracter slab care se afirma in fata unei doamne/domnisoare neexperimentate intr-un mod total nepotrivit.
E adevarat ca ai motorul cel mai mare, probabil si o pasiune pentru masini. Dar incearca sa inveti si ceva dimplomatie. Ia aminte de la joco / ida<nushcat>ro / scubli .. altii nu imi vin acum in minte dar mai sunt .. sa vezi cum se da o explicatie pertinenta chiar din pozitia unui om care stie ce vorbeste.
Nu am nimic cu tine dar sunt foarte sensibil la manifestarile acestea ieftine in fata unor oameni care pur si simplu nu stiu...
On topic:
Am condus mai multe masini de 1.4 pe pante abrupte. La majoritatea la deal daca voiam sa accelerez "spectaculos" pentru o depasire eram "blana" (cu pedala la fund) si nu prindea viteza ... Intr-adevar, daca turatia iti permitea trebuia sa dai a 2a (adica daca ai fi dat a 2a sa nu ajungi la 6k ture ca oricum la 6500 iti taie alimentarea), insa nu stiu daca este chiar un lucru de facut la deal, pentru o simpla depasire...
Presupun ca la turatia specificata de tine n-a cazut acul de la turometru (ca sa zici ca ti-a taiat alimentarea injectorul), deci probabil ca in panta aceea masina nu putea mai mult. Daca ai vreo nedumerire, poti s-o urci pe un dyno tester (sa-ti masoare putere si cuplu) insa din ce stiu eu aceasta operatiune costa ... nu cred c-or sa te bage la garantie...
BTW: ca majoritatea celor de aici, imi expun o parere netestata tehnic, pur subiectiva: injectorul ar trebui sa compenseze rarefierea oxigenului la altitudinile de care vorbim pana in 2000 m (pentru ca oricum este o rarefiere foarte mica). Adica s-ar simti la consum si poate la sunet, la putere improbabil.... Sau oricum nesemnificativ pe langa alti factori cum este rampa , greutatea incarcaturii, calitatea combustibilului, starea filtrului de aer..
KIA Cee`d 1.4 GSL BEST - Kompass Blue. B - 04 - YEH (Oh Yeah!). || 20.000 km
---- [LINK - jurnal de bord]