Sfaturi pentru incepatori si nu numai.... (cum sa conduci)

Cum se rezolvă diverse probleme
Post Reply
BAU
Moderator General
Posts: 3381
Joined: 24 Jan 2008, 00:25
Auto:
Location: Bucuresti

cutie

Post by BAU »

Bravoooo !!!!
Asa este AKM ,ai dreptate!

mariusc
Posts: 149
Joined: 31 Oct 2007, 20:38
Auto: Sportage
Location: Craiova

Post by mariusc »

Nici eu nu puteam sa ma exprim mai bine ca akm.
Am mai spus pe topicul asta ca experienta mea in condus nu cuprinde numai autoturisme, deci nu are cum sa tina de neatentie sau obisnuinta. Pur si simplu e o problema de reglaj. Este prost reglajul mecanismului de timonerie (parca asa se numeste).
Normal ca cei care nu au problema asta nu au cum sa inteleaga, asa ca dau vina pe neatentia sau lipsa de experienta a celor care conduc masinile cu pricina.
E ca si cum m-as apuca eu sa scriu pe topicul cu stingerea luminilor la bord de exemplu (eu neavand problema asta), ca de fapt nu exista problema asta ca li se pare lor...
Scuze daca am fost rautacios, dar discutia asta treneaza de o gramada de vreme. Ca "sa mai asteptam sa treaca kilometrii", ca "sa se mai lase cutia", sau "sa te mai obisnuiesti cu masina", ei bine astea nu m-au ajutat cu nimic si nici nu m-am gandit vreodata ca m-ar putea ajuta.
Important e sa gasim o rezolvare a problemei, alta decat "mai asteapta putin", sau "mai invata sa conduci" sau "fi mai atent".
Nissan Leaf 2018
Sportage 2l DSL, 4x4 Style+, Sirius Silver

EX: Cee'd 1,6DSL 115 CP BASE, SO RED

shakal
Posts: 2
Joined: 13 May 2008, 22:56
Auto:

Post by shakal »

masinile noi sunt aproape toate pre-rodate, bine e normal sa ii faci si tu rodaju la 1000 de km sau la eu stiu cat dar asta e mai mult pentru intretinerea ei. eu si la 206 dieselar mai vechi nu il forjez si nu ii dau la turatii de sa ii sara acul.
Kia Sorento 2.5
kia Cee'd 1.6 DSL 115 CP

Arnold12
Posts: 2774
Joined: 02 Jun 2007, 18:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Arnold12 »

psystem wrote:Sa va explic ceva: eu nu am probleme nici cu marsarier-ul si nici cu vit I-a, pe cand sotia mea(pe aceasi masina) are cateodata probleme cu ambele.
Concluzia: depinde mai putin de masina si mai mult de obisnuinta.

Bafta si rabdare
Si eu sunt de aceeasi parere cu @psystem.
Am avut kia RIO inainte si cu Ceedul nu am probleme de genul asta.
Daca veniti la intilniri o sa puteti sa faceti comparatii si teste.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria

Andrei A
Posts: 1
Joined: 26 May 2008, 20:49
Auto:

Post by Andrei A »

Colegi, sint nou pe forum....
sint fericitul posesor al unui autoturism KIA cee'd 1.4 benzina
spuneti-mi, cam care este consum urban si care extra?
eu am 8,7 urban si 5.9 afara.
am 5.500 de km deja cu masina.
in rest nu sint probleme cu cee'd-ul

Akbhar
Posts: 1356
Joined: 27 May 2007, 18:09
Auto:
Location: Ploiesti/Bucuresti
Contact:

Post by Akbhar »

Salut.
Pentru consum exista un topic dedicat, destul de amplu. Consumurile medii variaza in functie de sofer, de orasul in care se circula. Valorile oficiale sunt totusi destul de greu de atins in conditii normale.

Valorile indicate de tine sunt ok.

Multi kilometri inainte!
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups

cRbL
pro_ceed ftw
Posts: 136
Joined: 24 Apr 2008, 01:39
Auto:
Location: Bucuresti

Post by cRbL »

dac ai 8.7 clar nu esti din bucuresti.
scrie orasul in profil.
daca te uiti atent toti catre NU sun din bucuresti au consumuri ca al tau, intre 8 si 9 ..
in bucuresti .. mai greu

costelo
Posts: 396
Joined: 09 Apr 2008, 00:08
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by costelo »

Consum de 8-9 se poate scoate si in bucuresti dar depinde la ce ora ???
Eu 2 ani am plecat de acasa pe la 6 dimineata ( spre serviciu :o ).
Una este sa fii intotdeauna primul la semafor ca de la ora aia... si una este traficul la ore normale
C`EED 1.4 GSL Red Mars- B 85 KTT
comandata 04.04.08- livrata 22.04.08
http://picasaweb.google.com/floreacostel76

silvanner
Posts: 25
Joined: 31 Jul 2007, 10:45
Auto:
Location: constanta

Post by silvanner »

s-a mai gasit vreo solutie cu marche arriere-ul buclucas? mie tot asa imi caraie din prima zi, a ajuns careva la service cu problema asta?
Cee'd 1.4 Best, Piston Gray, CT-27-ADD

scoatem cui pe cui pana ramanem fara fier...

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Ogy »

observa ca atunci cand o bagi corect in aceasta treapta parca are doua hopuri mici, incearca sa faci aceasta manevra de pe loc nu din mers ...daca trece de primul hop mergi cu maneta putin mai departe, am impresia ca e un fel de siguranta ca din greseala sa nu intre in treapta 1 cand pleci si deaia e gandita asa ...la peugeot 207 marche arriere-ul se regaseste unde ar trebui sa fie treapta 6 la alte masini ...cine a mers cu o masina cu 6 trepte+una stie ce se poate intampla....

MSlv
Posts: 98
Joined: 17 Jul 2007, 21:37
Auto:
Location: Constanta

Post by MSlv »

R-ul, daca il cuplezi de pe loc, nu caraie absolut deloc si intra ca uns. Mie imi caraie doar daca il cuplez mai devreme, cand masina e inca in miscare, sau rareori, cand nu apas ambreiajul cat trebuie. Prima viteza intra direct la viteze sub 5-10 km/h.

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Ogy »

o alta faza stiu ca se poate si la mine se intampla ...cand schimb progresiv treptele nu apas ambreiajul pana la capat practic doar il "gadil"/ating si schimb treapta si intra ca unsa ...pot sa apara probleme in timp? stiam de la alte masini ca daca le afli punctul optim poti schimba treptele din mers fara amreiaj...este adevarat? cu toate ca nu cunosc inca punctul optim la aceasta masina ...poate il simt in subconstient ...dar nu imi dau seama ...un medium pe aici? :)

nemo
Posts: 111
Joined: 09 Jan 2008, 11:22
Auto:
Location: Brasov

Post by nemo »

nu prea te sfatuiesc sa schimbi fara ambreiaj... sincer :P
normal... ca sa schimbi fara ambreiaj... turezi motoru... dai drumu la acceleratie.... si usor tragi/impingi de schimbator... dar... mere doar +/- 1 treapta.... adica... din a 4-a nu mere a 2-a....
a... si... pe teren plat mere... :P adica... nu panta .... nu nica...
KIA cee'd :: 1.6 crdi BASE :: Piston Grey :: B 62 HER
Mitsubishi Lancer (noul lancer) :: 1.5 inform :: Cool Silver

MSlv
Posts: 98
Joined: 17 Jul 2007, 21:37
Auto:
Location: Constanta

Post by MSlv »

Eu am nimerit din greseala o data, masina mergea pe liber si nu stiu cum am bagat 1-a treapta fara ambreiaj si fara sa faca galagie... si masina nu era perfect orizontala, drumul avea putina panta...

Clauds
Posts: 218
Joined: 05 Jun 2007, 12:34
Auto:
Location: Brasov

Post by Clauds »

Eu sper din tot sufletul ca cutia de viteze sa aibe acoperire "buna de tot" de garantie pentru ca ... continui sa am probleme mari de tot cu marsarier-ul.
Am incercat fel de fel de manevre ... una mai "ciudata" decat alta - pentru o masina nou nouta ... singura metoda care mai functioneaza cateodata este cea in care incerc sa bag in marsarier, merge pana la un punct dupa care trebuie sa dau putin drumul la ambreiaj ca sa intre de tot ...
In rest mi-a carait de cateva ori ... urat de tot :x

Post Reply

Return to “Tips & Tricks”