cee'd
-
- Posts: 241
- Joined: 16 May 2007, 00:09
- Auto:
- Location: Suceava
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
am intrebat la nenea care stie. e din soft. se poate face modificarea si aftermarket la baieti in service. estimativ un pret cica e de vreo 500 de euro si ramane si garantia.Iuli__ wrote:Stie cineva care este diferenta intre motorul diesel de 90 CP si cel de 115 CP? Este din soft sau turbinele sunt diferite? (una cu geometrie fixa iar cealalta variabila)
-
- Posts: 355
- Joined: 10 Jun 2007, 23:08
- Auto:
- Location: Galati / Bucuresti
- Contact:
-
- Posts: 355
- Joined: 10 Jun 2007, 23:08
- Auto:
- Location: Galati / Bucuresti
- Contact:
Acolada ai pus punctul pe "i".
Dar la fotbal si mai nou la masini ne pricepem cu totii.
Toate revistele si situ-rile de specialitate(pe care le-am citit) spun ca motorul de 90 CP are turbina VGT la fel de altfel cu cel de 115. Presupunerea care se poate face din cele relatate pina acum este ca motorul de 90 CP este un motor optimizat pentru un consum cat mai mic sau de configuratie entry level a gamei de modele kia ceed pe motorina, diferenta fiind de soft dintre cel de 90 si 115. Repet este o parere personala(neconfirmata de specificatii de specialitate).
Specificatiile sunt in brosura de prezentare(engleza) la pag.21 de pe situl kia.
Dar la fotbal si mai nou la masini ne pricepem cu totii.

Toate revistele si situ-rile de specialitate(pe care le-am citit) spun ca motorul de 90 CP are turbina VGT la fel de altfel cu cel de 115. Presupunerea care se poate face din cele relatate pina acum este ca motorul de 90 CP este un motor optimizat pentru un consum cat mai mic sau de configuratie entry level a gamei de modele kia ceed pe motorina, diferenta fiind de soft dintre cel de 90 si 115. Repet este o parere personala(neconfirmata de specificatii de specialitate).
Specificatiile sunt in brosura de prezentare(engleza) la pag.21 de pe situl kia.
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
E si mai profitabil ca intre cele doua motorizari sa nu fie decat diferenta de soft, economisind bani la proiectarea motoarelor.
Evident, sunt si alte diferente, insa eu cred ca prin resoftare cel de 90 poate fi dus la 115. Insa motoare trebuie sa aiba si ceva diferente intre ele. Din moment ce de la 115 poti face resoftare sa'l duci la un 130 probabil, cel de 90 nu cred ca poate ajunge pana acolo doar din soft, oricat de agresiv ar fi acesta
Evident, sunt si alte diferente, insa eu cred ca prin resoftare cel de 90 poate fi dus la 115. Insa motoare trebuie sa aiba si ceva diferente intre ele. Din moment ce de la 115 poti face resoftare sa'l duci la un 130 probabil, cel de 90 nu cred ca poate ajunge pana acolo doar din soft, oricat de agresiv ar fi acesta
-
- Posts: 79
- Joined: 18 May 2007, 11:50
- Auto:
Dl Gerula ---- "Pai mi se pare normal in primul rand sa ai programata undeva la 1000 o revizie care ar trebui sa fie gratuita si sa se schimbe uleiul.
La Matizache asa am avut. Apoi din postul cu consumul daca va uitati atent, "swidow" a specificat ca nota la tabelul ala 1060 km schimb ulei si filtru. A folosit full sintetic 5W40 (ceea ce am sa folosesc si eu).
Daca gresesc, sa ma scuzati, dar asta am dedus "
Ceea ce afirmati dumneavoastra mai sus este total eronat nu se face revizie la 1000 km pentru Kia Ceed
La Matizache asa am avut. Apoi din postul cu consumul daca va uitati atent, "swidow" a specificat ca nota la tabelul ala 1060 km schimb ulei si filtru. A folosit full sintetic 5W40 (ceea ce am sa folosesc si eu).
Daca gresesc, sa ma scuzati, dar asta am dedus "
Ceea ce afirmati dumneavoastra mai sus este total eronat nu se face revizie la 1000 km pentru Kia Ceed
- Gerula
- taraboste
- Posts: 984
- Joined: 09 May 2007, 09:21
- Auto: KIA Ceed 1,4 GSL 2007
- Location: Bucuresti
Ce este eronat TOTAL?
Ca nu se face revizie la 1000?
Ca nu pot folosi ulei 5W40?
Ca la Daewoo Matiz (o masina fara pretentii) am avut revizie gratuia la 1000 km? (mai am si acum ghidul de service si cotorul cuponului de revizie gratuita)
Ca respectivul posesor deja de Cee'd a declarat schimb ulei + filtru la 1000 km?
A fost pur si simplu o deductie logica pe care mi-am permis-o sub o anume rezerva pe care am si specificat-o la sfarsit.
Deci: Nu ma acuzati ca ce am declarat mai sus este TOTAL eronat.
Partial eronat , poate si asta din cauza lipsei de informatie
Edited by andrei0241: Nu mai dati quote la mesajul precedent decat daca aveti de subliniat un pasaj anume!
Ca nu se face revizie la 1000?
Ca nu pot folosi ulei 5W40?
Ca la Daewoo Matiz (o masina fara pretentii) am avut revizie gratuia la 1000 km? (mai am si acum ghidul de service si cotorul cuponului de revizie gratuita)
Ca respectivul posesor deja de Cee'd a declarat schimb ulei + filtru la 1000 km?
A fost pur si simplu o deductie logica pe care mi-am permis-o sub o anume rezerva pe care am si specificat-o la sfarsit.
Deci: Nu ma acuzati ca ce am declarat mai sus este TOTAL eronat.
Partial eronat , poate si asta din cauza lipsei de informatie
Edited by andrei0241: Nu mai dati quote la mesajul precedent decat daca aveti de subliniat un pasaj anume!
Mos Gerula
Cee'd 1.4 "Ltd Edition" Dakar
Cee'd 1.4 "Ltd Edition" Dakar
Pe site-ul kiaromania.ro, la sectiunea preturi pentru Cee'd scrie urmatoarele:
Efectiv, pentru un Cee'd LX Base 1.4, luat de la un dealer din Ro, cat platesti in total? (cost masina, numere, pachet legislativ, vama, taxa de prima inamticulare si ce alte chestii mai sunt)
DDP nu include toate taxele? Adica si cele vamale?Pret final = pretul cu taxe vamale si tva
- nu include alte taxe, cum ar fi: taxa de prima inmatriculare, numere provizorii, prestatii RAR si vama.
- nu include costul pachetului legislativ(trusa medicala, triunghi reflectorizant, extinctor)
Efectiv, pentru un Cee'd LX Base 1.4, luat de la un dealer din Ro, cat platesti in total? (cost masina, numere, pachet legislativ, vama, taxa de prima inamticulare si ce alte chestii mai sunt)
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:

Mai clar decat scrie pe site ... nu cred ca'ti poate explica cineva. Probabil nu ai fost atent cand ai citit acolo ... singura explicatie eleganta care o gasesc

Scrie clar la DDP - ** Pret DDP = pret cu taxe vamale, fara TVA
Kia cee'd este fabricata in Europa, de aceea taxele vamale sunt zero si atunci pretul CIP este egal cu pretul DDP fara TVA
Un LX Best costa CIP (=DDP) + TVA 11854 euro. La astia se mai adauga 35 euro + TVA pachetul legislativ.
Taxa de prima inmatriculare e treaba fiecaruia ... gasesti calculator pe net pentru asta.
Numerele privizorii am inteles ca's 100ron si se achita la dealer.
Dup'aia mai tre sa platesti ptr talon si numerele definitive (in 30 de zile parca)