cee'd

Forum cu de toate despre Kia cee'd
Post Reply
catalin2804
Posts: 241
Joined: 16 May 2007, 00:09
Auto:
Location: Suceava

Post by catalin2804 »

nu scaneaza careva sa vada si restul testul?

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Forumul este in germana, insa site'ul cu 1.4 GPL e in engleza ;)

Iuli__
Posts: 12
Joined: 04 Jun 2007, 14:47
Auto:
Location: Mangalia

Post by Iuli__ »

Stie cineva care este diferenta intre motorul diesel de 90 CP si cel de 115 CP? Este din soft sau turbinele sunt diferite? (una cu geometrie fixa iar cealalta variabila)

shtirlitz
pictoru
Posts: 572
Joined: 02 Jun 2007, 09:00
Auto: kia cee'd 1,4
Location: iasi
Contact:

Post by shtirlitz »

arata bine si biegiul
Image
Image

sonty
incercator
Posts: 734
Joined: 02 Jun 2007, 14:25
Auto:
Location: craiova

Post by sonty »

Iuli__ wrote:Stie cineva care este diferenta intre motorul diesel de 90 CP si cel de 115 CP? Este din soft sau turbinele sunt diferite? (una cu geometrie fixa iar cealalta variabila)
am intrebat la nenea care stie. e din soft. se poate face modificarea si aftermarket la baieti in service. estimativ un pret cica e de vreo 500 de euro si ramane si garantia.

dre_andrei
Posts: 355
Joined: 10 Jun 2007, 23:08
Auto:
Location: Galati / Bucuresti
Contact:

Post by dre_andrei »

nu e din soft... mai intereseaza-te... cel de 90 de cai NU are turbina cu geometrie variabila... iar cel de 115 are!

acolada
Posts: 9
Joined: 30 May 2007, 16:03
Auto:

Post by acolada »

Se intreaba ora vreunul din cei care isi dau cu parerea, fara a consulta un inginer, ce inseamna acel VGT la motorul 1,6 crdi cu 90CP(acelasi de la 115CP)?
V de la ce o fi?
cautati pe wikipedia si gasiti imediat.

dre_andrei
Posts: 355
Joined: 10 Jun 2007, 23:08
Auto:
Location: Galati / Bucuresti
Contact:

Post by dre_andrei »

Variabila Geometrie Turbo....
asta shtiam, dar ma intreb unde ai vazut tu ca 1,6 low power este VGT?

gcristi
Posts: 140
Joined: 15 May 2007, 14:48
Auto:

Post by gcristi »

Acolada ai pus punctul pe "i".
Dar la fotbal si mai nou la masini ne pricepem cu totii. :lol:
Toate revistele si situ-rile de specialitate(pe care le-am citit) spun ca motorul de 90 CP are turbina VGT la fel de altfel cu cel de 115. Presupunerea care se poate face din cele relatate pina acum este ca motorul de 90 CP este un motor optimizat pentru un consum cat mai mic sau de configuratie entry level a gamei de modele kia ceed pe motorina, diferenta fiind de soft dintre cel de 90 si 115. Repet este o parere personala(neconfirmata de specificatii de specialitate).

Specificatiile sunt in brosura de prezentare(engleza) la pag.21 de pe situl kia.

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

E si mai profitabil ca intre cele doua motorizari sa nu fie decat diferenta de soft, economisind bani la proiectarea motoarelor.
Evident, sunt si alte diferente, insa eu cred ca prin resoftare cel de 90 poate fi dus la 115. Insa motoare trebuie sa aiba si ceva diferente intre ele. Din moment ce de la 115 poti face resoftare sa'l duci la un 130 probabil, cel de 90 nu cred ca poate ajunge pana acolo doar din soft, oricat de agresiv ar fi acesta

gcristi
Posts: 140
Joined: 15 May 2007, 14:48
Auto:

Post by gcristi »

Nu stiu daca a observat cineva - in brosura de prezentare - dar si la motorul de 2 l diesel exita 2 variante de putere de 140 si 135 CP????? si faptul ca motorul de 2l are 8 valve(single-overhead camshaft)

Andrei Burcea
Posts: 79
Joined: 18 May 2007, 11:50
Auto:

Post by Andrei Burcea »

Dl Gerula ---- "Pai mi se pare normal in primul rand sa ai programata undeva la 1000 o revizie care ar trebui sa fie gratuita si sa se schimbe uleiul.
La Matizache asa am avut. Apoi din postul cu consumul daca va uitati atent, "swidow" a specificat ca nota la tabelul ala 1060 km schimb ulei si filtru. A folosit full sintetic 5W40 (ceea ce am sa folosesc si eu).
Daca gresesc, sa ma scuzati, dar asta am dedus "

Ceea ce afirmati dumneavoastra mai sus este total eronat nu se face revizie la 1000 km pentru Kia Ceed

User avatar
Gerula
taraboste
Posts: 984
Joined: 09 May 2007, 09:21
Auto: KIA Ceed 1,4 GSL 2007
Location: Bucuresti

Post by Gerula »

Ce este eronat TOTAL?
Ca nu se face revizie la 1000?
Ca nu pot folosi ulei 5W40?
Ca la Daewoo Matiz (o masina fara pretentii) am avut revizie gratuia la 1000 km? (mai am si acum ghidul de service si cotorul cuponului de revizie gratuita)
Ca respectivul posesor deja de Cee'd a declarat schimb ulei + filtru la 1000 km?

A fost pur si simplu o deductie logica pe care mi-am permis-o sub o anume rezerva pe care am si specificat-o la sfarsit.
Deci: Nu ma acuzati ca ce am declarat mai sus este TOTAL eronat.
Partial eronat , poate si asta din cauza lipsei de informatie

Edited by andrei0241: Nu mai dati quote la mesajul precedent decat daca aveti de subliniat un pasaj anume!
Mos Gerula

Cee'd 1.4 "Ltd Edition" Dakar

Akbhar
Posts: 1356
Joined: 27 May 2007, 18:09
Auto:
Location: Ploiesti/Bucuresti
Contact:

Post by Akbhar »

Pe site-ul kiaromania.ro, la sectiunea preturi pentru Cee'd scrie urmatoarele:
Pret final = pretul cu taxe vamale si tva
- nu include alte taxe, cum ar fi: taxa de prima inmatriculare, numere provizorii, prestatii RAR si vama.
- nu include costul pachetului legislativ(trusa medicala, triunghi reflectorizant, extinctor)
DDP nu include toate taxele? Adica si cele vamale?

Efectiv, pentru un Cee'd LX Base 1.4, luat de la un dealer din Ro, cat platesti in total? (cost masina, numere, pachet legislativ, vama, taxa de prima inamticulare si ce alte chestii mai sunt)

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Image

Mai clar decat scrie pe site ... nu cred ca'ti poate explica cineva. Probabil nu ai fost atent cand ai citit acolo ... singura explicatie eleganta care o gasesc :D

Scrie clar la DDP - ** Pret DDP = pret cu taxe vamale, fara TVA
Kia cee'd este fabricata in Europa, de aceea taxele vamale sunt zero si atunci pretul CIP este egal cu pretul DDP fara TVA

Un LX Best costa CIP (=DDP) + TVA 11854 euro. La astia se mai adauga 35 euro + TVA pachetul legislativ.

Taxa de prima inmatriculare e treaba fiecaruia ... gasesti calculator pe net pentru asta.
Numerele privizorii am inteles ca's 100ron si se achita la dealer.

Dup'aia mai tre sa platesti ptr talon si numerele definitive (in 30 de zile parca)

Post Reply

Return to “Generalităţi”