Revizie 7500 km

Inclusiv campaniile de rechemări
SeKAh
Posts: 815
Joined: 03 Jun 2007, 16:37
Auto:
Location: Bucuresti

Post by SeKAh »

Rulatul in Bucuresti se incadreaza la conditii foarte grele.
Daca vrei si te simti mai impacat cu tine, poti merge la revizie.

Daca ai diesel (revizii din 20 in 20k) poti face doar un schimb de ulei+filtru acum la 10.000km, urmand ca revizia propriu-zisa sa o faci la 20.000.

alexcercel
Moderator
Posts: 189
Joined: 28 Jun 2007, 16:42
Auto:
Location: Vaslui
Contact:

Post by alexcercel »

Hm... cine stie ce avea in cap cand a zis 7500... Eu zic sa te duci la service sa intrebi. Eu stiu ca mie mi-au recomandat s-o fac la 10k, daca vreau.

Motivele invocate sunt de bun simt: mult praf, e primul schimb de ulei, ulei folosit la rodaj, deci e mai bine sa faci revizia putin mai devreme. Dupa asta, reviziile sunt ok la 15k. Mie mi-a zis clar: o faci la 10k pe prima si motorul va tine mai mult si va merge mai uniform de-alungul timpului (peste 100k-150k unde uzura incepe sa-si spuna cuvantul) DAR daca vrei, nu te obliga nimeni.

Deci nu stiu sa te sfatuies altfel decat sa te duci la service sa intrebi cum sta treaba. Sau da un telefon (ai numarul pe placutele de inmatriculare - de-ati sti cat am cautat numarul lor de telefon...).

Si inca o chestie - chiar daca zic la 7500, nu-ti pot face nimic. E trecut clar in garantie la 15.000 asa ca nu au ce comenta. De fapt nici un serice nu-ti poate zice nimic pe aceasta baza.

Inca o chestie: conditii grele = regim Taxi, scoala de soferi, regimuri de uzuri care sunt diferentiate si in cazul politei Casco, etc.

Multe porniri si parcurgerea de distante scurte - tu nu ai asa ceva! Se aplica in cazul unui taxiu sau unei masini de scoala. De cate ori pornesti tu masina zilnic? Ajungi la cel putin 1/50 din numarul de porniri efectuate de una din masinile inscrise in categoriile de mai sus? Cred ca nu! Sper ca vezi unde bat... Si daca nu te cred aia de la service - spunele sa o bage pe calc. Acolo se vad problemele pe care le-ar provoca un regim de utilizare de asa natura. Sa fim seriosi: nimeni nu face masini care sa parcurga de la 10km un sus dintr-un foc!
Cee'd LX Best 1.4 Machine Silver :: B-70-YIM
>> Jurnalul bordului meu :D <<
Minisite Design

crys_bb
Posts: 193
Joined: 29 Feb 2008, 00:25
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by crys_bb »

astept si eu raspunsul tau.....:)
Fericitul detinator al unei KIA C'EED dakar yellow(alias motanul mustar)-1.4 - 109cp B-XX-YCR
aftermarket - statie + subwoofer

- pleoape + faruri negre....(originalele modificate)

pstefan
Baller
Posts: 149
Joined: 28 Jan 2008, 19:17
Auto:
Location: Iasi

Post by pstefan »

Pai voi face reviziile cand voi considera de cuviinta. Iar el nu a spus-o ca si recomandare. Pentru ca intrebarea mea nu a fost:"ce recomandare aveti in privinta reviziilor?". Intrebarea a fost "care este intervalul de revizii?". Si in manual imi subliniase reviziile pentru conditiile dificile. In fine... un magar. Voi "asculta" masina si ma hotarasc la cat ma voi duce.
Kia Ceed 1.4 Best Piston Grey - 22k+ km
"Everybody's at war with different things...I'm at war with my own heart sometimes" - Tupac

nemo
Posts: 111
Joined: 09 Jan 2008, 11:22
Auto:
Location: Brasov

Post by nemo »

errrm.... io am acu 17000.... la 11000 am facut asa zisa revizie... adica... filtre + ulei samd.... is dizelar...

deci concluzia... am luat tzapa? :|
KIA cee'd :: 1.6 crdi BASE :: Piston Grey :: B 62 HER
Mitsubishi Lancer (noul lancer) :: 1.5 inform :: Cool Silver

GeorgeB
Posts: 3
Joined: 11 Apr 2008, 22:23
Auto:

Post by GeorgeB »

Am fost tentat sa spun repede ca revizia se face la benzina la 15.000 sau 1 an (indiferent de km) si la 20.000 la diesel si la fel cu 1 an, rspectiv 2,3,4,5 ani,
M-am uitat din nou pe manual si asa este, dar tot la intretinere recomanda schimbare ulei si filtru la 7.500 sau 6 luni, deci poate ca nu e vorba de jaf la drumul mare.
Ideea este ca acel ulei se pare ca este un ulei cu o compozitie diferita de cel standard,care rodeaza motorul si trebuie inlocuit dupa vreo 7500 sau 6 luni cu cel obisnuit - adica recomandat.
Adevarul este ca putini dealeri recomanda cu atat mai putin obliga prezenta la 7500 si e clar ca foarte putini clienti se duc.

MrDjBthu

Post by MrDjBthu »

GeorgeB wrote:Am fost tentat sa spun repede ca revizia se face la benzina la 15.000 sau 1 an (indiferent de km) si la 20.000 la diesel si la fel cu 1 an, rspectiv 2,3,4,5 ani,
M-am uitat din nou pe manual si asa este, dar tot la intretinere recomanda schimbare ulei si filtru la 7.500 sau 6 luni, deci poate ca nu e vorba de jaf la drumul mare.
Ideea este ca acel ulei se pare ca este un ulei cu o compozitie diferita de cel standard,care rodeaza motorul si trebuie inlocuit dupa vreo 7500 sau 6 luni cu cel obisnuit - adica recomandat.
Adevarul este ca putini dealeri recomanda cu atat mai putin obliga prezenta la 7500 si e clar ca foarte putini clienti se duc.
eu unu nu am inca masinuta dar m-as duce la acea revizie. nu de alta dar sa dau 11500 + euro pe o masina nu m-as risca sa fac vre-o tampenie si sa aiba ea de suferit dupa aia.
daca uleiul este putin diferit si ar trebui schimbat ok, daca nu aia e, il schimbi si macar stii ca masina ta e ok si ca ai facut si nimicul asta ca sa fie ok cat mai mult posibil.
adica mai conteaza alea cateva milioane la cat ai dat pe masina ?

aless
Posts: 61
Joined: 16 Oct 2007, 11:28
Auto:
Location: Ploiesti

Post by aless »

Ieri am facut si eu revizia - schimb ulei, filtru ulei si filtru polen - la Neoserv Ploiesti.
Aproximativ 7600km.

Ulei folosit - 10W40. Dupa ce am citit in carte i-am sunat pe cei de la Neoserv sa-i intreb de ulei. Cica este OK. Au primit ulterior de la KIA confirmarea si pentru 10W40.
Era oarecum ciudat sa nu fie 10-40 pe lista lor atata timp cat este 15-40.

Oricum la 15000 schimb si bag full syntetic - 5W30. Iarna nu-i ca vara.
:)
KIA Cee'd 1,4 GSL LX BEST - PISTON GREY

valipopescu2000

Post by valipopescu2000 »

Eu la toate masinile am facut prima revizie mai devreme. O sa fac si la pro_ceed pe la 9 - 10 k. Just in case...

cconiac
Posts: 135
Joined: 13 Jun 2008, 21:51
Auto:
Location: BRU
Contact:

Post by cconiac »

Cel mai simplu si ieftin este sa schimbi uleiul la 7500km la un atelier obisnuit, urmand sa vizitezi dealerul la 15.000km.

Cred ca un ulei de calitate cumparat de la magazinul corect costa mai putin decat un lubrifiant mediu la dealer.

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Ogy »

si garantia cine o pierde?

cconiac
Posts: 135
Joined: 13 Jun 2008, 21:51
Auto:
Location: BRU
Contact:

Post by cconiac »

Kia pune sigilii la busonul de ulei si la surubul de evacuare :D ?

Akbhar
Posts: 1356
Joined: 27 May 2007, 18:09
Auto:
Location: Ploiesti/Bucuresti
Contact:

Post by Akbhar »

aless, nu aveau decat 10w40? In cateva luni (3-4 :D) o sa fac si eu revizia si vreau neaparat 5w30. Daca asa e vorba, vizitam alt service. Cat te-a costat?
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups

aless
Posts: 61
Joined: 16 Oct 2007, 11:28
Auto:
Location: Ploiesti

Post by aless »

Au si 5W30. Doar ca Default este 10W40.
Eu unul am vazut prea tarziu ce ulei imi pun. Eram preocupat sa ma uit pe sub masina. :)
KIA Cee'd 1,4 GSL LX BEST - PISTON GREY

Misu
pensionar
Posts: 482
Joined: 01 Feb 2008, 11:22
Auto:
Location: Bucuresti

Post by Misu »

aless wrote:Ieri am facut si eu revizia - schimb ulei, filtru ulei si filtru polen - la Neoserv Ploiesti.
Aproximativ 7600km.

:)
cat te-a costat revizia?
2008 HB Best Kompass Blue 1.4 109

Post Reply

Return to “Garanţie, revizii”