Alexcercel's silver machine
-
- Moderator
- Posts: 189
- Joined: 28 Jun 2007, 16:42
- Auto:
- Location: Vaslui
- Contact:
Alexcercel's silver machine
Azi am primit jucaria.
Povestea ei:
- comanda 27 iunie
- serie 3 septembrie
- livrare 13 septembrie ora 17
Eu am comandat si covorase din mocheta, din catalog, dar nu au venit inca.
Masina a venit cu mapa si manual in engleza, DAR fara certifcat de garantie (lucru specificat pe pv de predare-primire). Acesta urmeaza sa apara, nefiind printat momentan (?). Cand am ridicat-o am dat 100 RON nr rosii si 187 RON pe pacet legislativ. Nu am mai facut figuri la pachet ca si asa mi-a livrat masina, dupa ce a ajuns, la aprox. o ora si 20 de minute (binenteles la insistentele mele - cre' ca se bucura ca a scapat de nebun - lol).
In fine...
Masina avea 9 KM la bord si un consum de aprox 23l la suta.
Am facut vreo 30 de KM in oras care au scazut consumul la 7 si ceva (Vaslui - oras mic, 17 ora libera pe strazi, mers in oras cu 50-60 in a IV, cu multa frana de motor DAR cu accelerari relativ bruste).
La ora 21 am plecat spre Iasi. Am resetat CB pt. a vedea ce consum reusesc sa scot. La intoarcere CB afisa fix 7 litri. La dus (VS > IS) am schimbat treptele la aprox 3000 RPM (100 - 105 KM/h). La intors am mers cu max 155 (m-am tinut dupa un A Class nou). La 155 MK/h masina avea aprox 4500 RPM (sper sa fi vazut bine...).
Tinuta de drum - wow! drumul ala e foarte prost si la 150 se comporta super bine. Masina a avut 2 pasageri + sofer tot drumul. In Iasi au mai fost inca 2 pasageri. Persoanele din masina au Golf V si Focus (ultimul model). Ambele au fost inpresionate de masina.
Sunetul - cu bassul la 8 (ar trebui la dat la 10 dar nu e bine pt. difuzoare) si treble la 5 e chiar ok pt. un sunet de fabrica.
Consum instant:
- extra urban - nu am apucat sa vad
- urban - aprox 5 litri la suta - 50 KM/h in treapta a IV (aprox 1800 RPM - eu zic ca nu e subturat...)
Motorul - daca asta e lenes... cine zice ca e lenes nu stie sa conduca motor de turatie! Pai peste 3500 se trezeste (i-am dat max 4500) si e SUPER! Iar combinat cu franele, suspensia si directia bestiala (se intareste la viteza foarte tare) e o combinatie excelenta.
Sunetul motorului - mergeam asa, ca sa invart rotile, din inertie, pe liber si am crezut ca s-a oprit motorul! - asta cred ca spune destul de multe despre relantiul acestui motor. In mers - tind sa cred ca e mai zgomotos la 2000 decat la 3000, pt. ca la 3000 de abia se aude si ala nu e zgomot - e muzica
Interior
- MARE MARE MARE
- finisaje super
- foarte practic
- materiale misto
- cu o buba noaptea - plansa de bord se reflecta in parbriz Nu e deranjant, dar totusi...
- MARE MARE MARE
Extra
- USB - eu aveam si in cealalta masina si cred ca e super tare. DAR cand o luati si conectati USB-ul prima oara inpinget sa intre pt. ca cel putin al meu a intrat putin mai greu.
- geamurile cu impuls - foarte misto
- butoanele de pe volan sunt practice si se vad super cand se invarte volanul - eu iubesc imaginea creata astfel.
- farurile care se sting singure sunt exact ce doream la masina mea!
Bube
- nu sunt troncaneli DAR am observat un lucru. Cand volanul e lasat pe o pozitie normala (in spate la maxim, si intr-o pozite medie pe verticala), nu troncane nimic la volan. Cu volanul la max in fata (spre sofer) si in jos se aude un troncnit usor. Ciudat...
AC - e automat sau care e faza cu el? Ca la mine porneste pe anumite pozitii ale ventilatiei, sau daca ventilatia e lasata mai mult timp... E normal? Eu il sting, si cand temp de afara se schimba (in mers e mai frig - AC porneste cand ventilatie e pe cald; masina a stationat vreo doua ore - cand am orpit AC era inchis, dar ventilatia pe frig - cand am pornit am dat mai cald, AC a pornit). Sper ca e normal asa...
Dezaburire luneta - foarte rapida si eficienta
Cum arata
- Citez proprietar golf 5 sportline (masinuta super tare) - "Hai ma... 12 mii?... NU credeam sa existe asa ceva..."
- Proprietar Ford Focus (o echipare medie - masina e 16 TDCI si a fost cam 18k €) - "Super Tare!"
- Parere personala - inca ma mai mir de ce bijuterie de masina am Chiar ma uitam de la distanta la ea si e frumoaaaaaaassaaaaa dom'le! Ampatamentul ala mare e de super senzatie! Niste jante pe 17, folie si niste manere in culoarea caroseriei ar face-o senzationala - simpla si de efect.
- parerea prietenilor - pot doar sa spun ca au ramas masca. Toti au admirat masina.
- am sa revin cu poze - sper eu cat de curand
Parere personala? Sunt un super afacerist - lol
Povestea ei:
- comanda 27 iunie
- serie 3 septembrie
- livrare 13 septembrie ora 17
Eu am comandat si covorase din mocheta, din catalog, dar nu au venit inca.
Masina a venit cu mapa si manual in engleza, DAR fara certifcat de garantie (lucru specificat pe pv de predare-primire). Acesta urmeaza sa apara, nefiind printat momentan (?). Cand am ridicat-o am dat 100 RON nr rosii si 187 RON pe pacet legislativ. Nu am mai facut figuri la pachet ca si asa mi-a livrat masina, dupa ce a ajuns, la aprox. o ora si 20 de minute (binenteles la insistentele mele - cre' ca se bucura ca a scapat de nebun - lol).
In fine...
Masina avea 9 KM la bord si un consum de aprox 23l la suta.
Am facut vreo 30 de KM in oras care au scazut consumul la 7 si ceva (Vaslui - oras mic, 17 ora libera pe strazi, mers in oras cu 50-60 in a IV, cu multa frana de motor DAR cu accelerari relativ bruste).
La ora 21 am plecat spre Iasi. Am resetat CB pt. a vedea ce consum reusesc sa scot. La intoarcere CB afisa fix 7 litri. La dus (VS > IS) am schimbat treptele la aprox 3000 RPM (100 - 105 KM/h). La intors am mers cu max 155 (m-am tinut dupa un A Class nou). La 155 MK/h masina avea aprox 4500 RPM (sper sa fi vazut bine...).
Tinuta de drum - wow! drumul ala e foarte prost si la 150 se comporta super bine. Masina a avut 2 pasageri + sofer tot drumul. In Iasi au mai fost inca 2 pasageri. Persoanele din masina au Golf V si Focus (ultimul model). Ambele au fost inpresionate de masina.
Sunetul - cu bassul la 8 (ar trebui la dat la 10 dar nu e bine pt. difuzoare) si treble la 5 e chiar ok pt. un sunet de fabrica.
Consum instant:
- extra urban - nu am apucat sa vad
- urban - aprox 5 litri la suta - 50 KM/h in treapta a IV (aprox 1800 RPM - eu zic ca nu e subturat...)
Motorul - daca asta e lenes... cine zice ca e lenes nu stie sa conduca motor de turatie! Pai peste 3500 se trezeste (i-am dat max 4500) si e SUPER! Iar combinat cu franele, suspensia si directia bestiala (se intareste la viteza foarte tare) e o combinatie excelenta.
Sunetul motorului - mergeam asa, ca sa invart rotile, din inertie, pe liber si am crezut ca s-a oprit motorul! - asta cred ca spune destul de multe despre relantiul acestui motor. In mers - tind sa cred ca e mai zgomotos la 2000 decat la 3000, pt. ca la 3000 de abia se aude si ala nu e zgomot - e muzica
Interior
- MARE MARE MARE
- finisaje super
- foarte practic
- materiale misto
- cu o buba noaptea - plansa de bord se reflecta in parbriz Nu e deranjant, dar totusi...
- MARE MARE MARE
Extra
- USB - eu aveam si in cealalta masina si cred ca e super tare. DAR cand o luati si conectati USB-ul prima oara inpinget sa intre pt. ca cel putin al meu a intrat putin mai greu.
- geamurile cu impuls - foarte misto
- butoanele de pe volan sunt practice si se vad super cand se invarte volanul - eu iubesc imaginea creata astfel.
- farurile care se sting singure sunt exact ce doream la masina mea!
Bube
- nu sunt troncaneli DAR am observat un lucru. Cand volanul e lasat pe o pozitie normala (in spate la maxim, si intr-o pozite medie pe verticala), nu troncane nimic la volan. Cu volanul la max in fata (spre sofer) si in jos se aude un troncnit usor. Ciudat...
AC - e automat sau care e faza cu el? Ca la mine porneste pe anumite pozitii ale ventilatiei, sau daca ventilatia e lasata mai mult timp... E normal? Eu il sting, si cand temp de afara se schimba (in mers e mai frig - AC porneste cand ventilatie e pe cald; masina a stationat vreo doua ore - cand am orpit AC era inchis, dar ventilatia pe frig - cand am pornit am dat mai cald, AC a pornit). Sper ca e normal asa...
Dezaburire luneta - foarte rapida si eficienta
Cum arata
- Citez proprietar golf 5 sportline (masinuta super tare) - "Hai ma... 12 mii?... NU credeam sa existe asa ceva..."
- Proprietar Ford Focus (o echipare medie - masina e 16 TDCI si a fost cam 18k €) - "Super Tare!"
- Parere personala - inca ma mai mir de ce bijuterie de masina am Chiar ma uitam de la distanta la ea si e frumoaaaaaaassaaaaa dom'le! Ampatamentul ala mare e de super senzatie! Niste jante pe 17, folie si niste manere in culoarea caroseriei ar face-o senzationala - simpla si de efect.
- parerea prietenilor - pot doar sa spun ca au ramas masca. Toti au admirat masina.
- am sa revin cu poze - sper eu cat de curand
Parere personala? Sunt un super afacerist - lol
Felicitari sa o stapanaesti sanatos...frumos review...felicitari
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Piston Gray comanda 24 august ..ridicat 8 noiembrie..2007...in curs de dezvoltare a puterii.... http://picasaweb.google.com/mehedinti.st/AlbumFRTitlu#
Re: Alexcercel's silver machine
Felicitari si sute de mii de km fara probleme!!! Sa ai grija de ea si sa aiba grija de tine
Eu conduc de 8 ani si ceva, cee'd-ul e prima mea masina nou (adica nu ma consider o autoritate in condus) dar as vrea sa dau 2 sfaturi :
1. Din ce am citit in cartea masinii si pe net (forum, howstuffworks, diverse auto) accelerarile bruste si turarea motorului pesta 4000 de ture nu se recomanda in prima 1000 de km. E drept ca te fura pedala (si eu am sarit de vreo 2 ori de 4000), dar cred e mai bine sa o menajezi un pic la inceput.
2. cu a 4-a la 50, 1800 de ture este poate OK pt un diesel, dar la benzina (si mai ales la motorul nostru cu 109CP @ 6200 RPM mie mi se pare foarte subturata. Eu incer sa o tin peste 2000, pana-n 3500 (cel putin in rodaj).
Nu o lua ca pe o critica, e masina ta si faci ce vrei cu ea.
Altfel, total de acord cu stabilitate, look, sunet super ... iar caruselul facut noaptea de comenzile pe volan luminate cand iei mai multe ture de volan m-a fascinat si pe mine.
Despre AC, si eu am remarcat ca nu e cel obisnuit. Daca dau pe frig/cald primul buton, setez AC Max din butonul 2 si pornesc ventilatorul din butonul 3, AC se porneste singur, iar daca temperatura dorita de mine difera mult de cea de afara (normal de obicei ca d-aia pornesc AC), se activeaza automat si recircularea aerului)=> nu-ti fa griji, e normal (eu zic ca e de chiar de bine )
Eu conduc de 8 ani si ceva, cee'd-ul e prima mea masina nou (adica nu ma consider o autoritate in condus) dar as vrea sa dau 2 sfaturi :
1. Din ce am citit in cartea masinii si pe net (forum, howstuffworks, diverse auto) accelerarile bruste si turarea motorului pesta 4000 de ture nu se recomanda in prima 1000 de km. E drept ca te fura pedala (si eu am sarit de vreo 2 ori de 4000), dar cred e mai bine sa o menajezi un pic la inceput.
2. cu a 4-a la 50, 1800 de ture este poate OK pt un diesel, dar la benzina (si mai ales la motorul nostru cu 109CP @ 6200 RPM mie mi se pare foarte subturata. Eu incer sa o tin peste 2000, pana-n 3500 (cel putin in rodaj).
Nu o lua ca pe o critica, e masina ta si faci ce vrei cu ea.
Altfel, total de acord cu stabilitate, look, sunet super ... iar caruselul facut noaptea de comenzile pe volan luminate cand iei mai multe ture de volan m-a fascinat si pe mine.
Despre AC, si eu am remarcat ca nu e cel obisnuit. Daca dau pe frig/cald primul buton, setez AC Max din butonul 2 si pornesc ventilatorul din butonul 3, AC se porneste singur, iar daca temperatura dorita de mine difera mult de cea de afara (normal de obicei ca d-aia pornesc AC), se activeaza automat si recircularea aerului)=> nu-ti fa griji, e normal (eu zic ca e de chiar de bine )
Black Beauty 1,4 Base cu ESP, cheie briceag, cotiera, scaune reglabile pe h si incalzite, PH 60 BGD
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Felicitari ptr masina si sa ramai la fel de incantat de ea si peste ani de zile!
Referitor la pornirea automata a A/C ... Acesta porneste automat cand dai la dreapta maxim - pe dezaburire parbriz si cand dai sau la stanga maxim - introducere aer pe la fantele de sus, cu recirculare a aerului din interior. Mai ales pentru prima situatie, mi se pare foarte utila pornirea automata a A/C. Oricum, in 5 secunde se dezabureste parbrizul, deci nu se paote spune ca ar consuma in plus ...
Referitor la pornirea automata a A/C ... Acesta porneste automat cand dai la dreapta maxim - pe dezaburire parbriz si cand dai sau la stanga maxim - introducere aer pe la fantele de sus, cu recirculare a aerului din interior. Mai ales pentru prima situatie, mi se pare foarte utila pornirea automata a A/C. Oricum, in 5 secunde se dezabureste parbrizul, deci nu se paote spune ca ar consuma in plus ...
Ford - Fiesta - 1.4 tdci
-
- Moderator
- Posts: 189
- Joined: 28 Jun 2007, 16:42
- Auto:
- Location: Vaslui
- Contact:
Multumesc de urari!
buggyba >> La mine asta e a doua masina noua (dupe un matiz din nov 2006) dar am numai 4 ani de condus Stiam de chestia cu rodajul dar s-a intamplat Dupa cum am spus "ma jucam" cu un A CLass in momentul ala si pur si simplu m-am trezit la viteza/turatia aia - masina mergea un pic cam repede si ma apropia vertiginos de A.
Chestia e ca si mie mi se pare putin 1800 RPM dar nu se comporta ca fiind subturata (nu terpidatii, nu se "scutura" cand apesi pe acceleratie, etc)...
andrei0241 >> AC - ma gandeam eu ca tre'sa fie ceva setari automate ca era ciudat cum porneste ala de nebun. Si eu cred ca e foarte buna chestia asta cu pornitul.
babu >> nu e infundat de loc din punctul meu de vedere. Oricum alea nu-s boxe de scos sunet infundat (nu au destule medii joase). Parerea mea! - lol
buggyba >> La mine asta e a doua masina noua (dupe un matiz din nov 2006) dar am numai 4 ani de condus Stiam de chestia cu rodajul dar s-a intamplat Dupa cum am spus "ma jucam" cu un A CLass in momentul ala si pur si simplu m-am trezit la viteza/turatia aia - masina mergea un pic cam repede si ma apropia vertiginos de A.
Chestia e ca si mie mi se pare putin 1800 RPM dar nu se comporta ca fiind subturata (nu terpidatii, nu se "scutura" cand apesi pe acceleratie, etc)...
andrei0241 >> AC - ma gandeam eu ca tre'sa fie ceva setari automate ca era ciudat cum porneste ala de nebun. Si eu cred ca e foarte buna chestia asta cu pornitul.
babu >> nu e infundat de loc din punctul meu de vedere. Oricum alea nu-s boxe de scos sunet infundat (nu au destule medii joase). Parerea mea! - lol
inca un fericit.....(cred ca si asta s-a indragostit.... ):lol:
felicitariiii...
felicitariiii...
Cee'd 1.4 GSL LX MT Machine Silver ."Ltd. Edition"
Jurnal de bord: http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?t=316
ODO 75000km
--------------------------
FOLOSESTE "SEARCH" INAINTE SA POSTEZI
POSTEAZA IN SECTIUNEA CORECTA
RESPECTA MEMBRII ACESTUI FORUM
--------------------------
Jurnal de bord: http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?t=316
ODO 75000km
--------------------------
FOLOSESTE "SEARCH" INAINTE SA POSTEZI
POSTEAZA IN SECTIUNEA CORECTA
RESPECTA MEMBRII ACESTUI FORUM
--------------------------
-
- Moderator
- Posts: 189
- Joined: 28 Jun 2007, 16:42
- Auto:
- Location: Vaslui
- Contact:
Multumesc tuturor de urari si am uitat sa spun un lucru! Daca nu era forumul asta cu siguranta intarzia masinuta. Datorita voua am reusit sa fiu la curent cu transporturi, serii, etc. Va multumesc din nou
doringvd >> Pai cum naiba sa nu te indragostesti de asa masina? E pur si simplu prea misto! Acum nu zic ca e vreun Lambo sau ceva dar vorba aia: "masina visurilor e masina pe care o pot cumpara"
Tu ai tot argintie ca a mea si cred ca si tu esti indragostit de ea. Culoarea asta se aseaza perfect pe masina si ii pune toate detaliile in evidenta.
babu >> am sa incerc si eu. Sa vedem...
TImpul de asteptare se merita pt. ca e super masinuta, dar nu cred ca as mai putea trece prin asta din nou... dar daca ar fi sa mi-o ia cineva acum...
doringvd >> Pai cum naiba sa nu te indragostesti de asa masina? E pur si simplu prea misto! Acum nu zic ca e vreun Lambo sau ceva dar vorba aia: "masina visurilor e masina pe care o pot cumpara"
Tu ai tot argintie ca a mea si cred ca si tu esti indragostit de ea. Culoarea asta se aseaza perfect pe masina si ii pune toate detaliile in evidenta.
babu >> am sa incerc si eu. Sa vedem...
TImpul de asteptare se merita pt. ca e super masinuta, dar nu cred ca as mai putea trece prin asta din nou... dar daca ar fi sa mi-o ia cineva acum...
-
- Moderator
- Posts: 189
- Joined: 28 Jun 2007, 16:42
- Auto:
- Location: Vaslui
- Contact:
Masinuta are 400 KM la bord acum. Consumul a fost 7,5 dar a mai scazut la 7,4. Viteza medie 37 KM/h. Dupa cum estimeaza CB-ul reiese o autonomie de aprox. 650 de Km. Parerea mea e ca e foarte bine. Cu Matizul (rezervor de 30l) scoteam 450 KM dar cu motor (a se citi "senzatii si stil de mers") de... Matiz...
Stilul meu de condus (cred ca e relevant pt. consum) - ma grabesc pana la 50 (schimb in jur de 3300 - 3600) si dupa pastrez viteza constanta cat mai mult posibil. Franez cat mai rar si incetinesc folosind frana de motor cat mai des posibil.
Combustibil folosit - Efix 95. Plinul, cu tot ce avea ea deja in rezervor a fost aprox 160 RON.
Am urmat sfatul vostru si chiar am facut un experiment. Am comparat valorile consumului la 50 in treapta a III-a si la 50 in treapta a IV-a (cu ajutorul CB-ului). Diferenta mare la consum nu este, dar avand ocazia sa o testez pe un drum mai bunicel am ajuns la concluzia (thx buggyba pt. sfat - dar trebuia sa ma conving prima oara, nu?) ca este subturata in a 4-a Raspunsul acceleratiei in a 3-a la 50 e satisfacator iar consumul instant e in jur de 5%. Deci, eu unul am sa folosesc a 3-a de acum incolo pt. oras
Farurile - am uitat sa mentionez cum "bat si vad" - fac o lumina f. frumoasa si sunt bine reglate. Faza scurta nu cred ca orbeste pe nimeni, iar faza lunga face LUMINA! Ce-mi place e ca lumina produsa nu e focalizata ci dispersata pe tot drumul. Totusi se simte nevoia unor proiectoare mai ales acum, cand noaptea e putina ceata din cauza temperaturilor. Dar ne descurcam si fara
De abia astept sa vina si covorasele sa ii fac niste poze BTW. acum am covorasele care le aveam si in Matiz. Culmea e ca se potrivesc chiar bine... Si ce e misto la ele e ca au si un fel de traversa pt. consola ce traverseaza zona centrala din spate care e foarte folositoare.
Tot azi am aflat inca un lucru (spre rusinea mea nu am apucat sa citesc manualul pe indelete...): geamul pasagerului nu functiona cu impuls (trebuia sa tii butonul pana cand urca/cobora complet). Pt. ca a trebuit sa trec pe la dealer l-am intrebat de problema asta. Rezolvarea? Inchideti geamul si tineti butonul actionat pt. cateva secunde (in manual scrie 0.5 sec. parca, dar cred ca e prea putin...). Baiatul de acolo mi-a zis ca e un mod de a schimba felul in care functioneaza geamurile, pt. cei ce nu doresc sa aibe impuls. In manual e numita ceva de genul "daca nu functioneaza cum trebuie"... EU tind sa cred ca e mai mult un mod decat o problema de functionare...
Stilul meu de condus (cred ca e relevant pt. consum) - ma grabesc pana la 50 (schimb in jur de 3300 - 3600) si dupa pastrez viteza constanta cat mai mult posibil. Franez cat mai rar si incetinesc folosind frana de motor cat mai des posibil.
Combustibil folosit - Efix 95. Plinul, cu tot ce avea ea deja in rezervor a fost aprox 160 RON.
Am urmat sfatul vostru si chiar am facut un experiment. Am comparat valorile consumului la 50 in treapta a III-a si la 50 in treapta a IV-a (cu ajutorul CB-ului). Diferenta mare la consum nu este, dar avand ocazia sa o testez pe un drum mai bunicel am ajuns la concluzia (thx buggyba pt. sfat - dar trebuia sa ma conving prima oara, nu?) ca este subturata in a 4-a Raspunsul acceleratiei in a 3-a la 50 e satisfacator iar consumul instant e in jur de 5%. Deci, eu unul am sa folosesc a 3-a de acum incolo pt. oras
Farurile - am uitat sa mentionez cum "bat si vad" - fac o lumina f. frumoasa si sunt bine reglate. Faza scurta nu cred ca orbeste pe nimeni, iar faza lunga face LUMINA! Ce-mi place e ca lumina produsa nu e focalizata ci dispersata pe tot drumul. Totusi se simte nevoia unor proiectoare mai ales acum, cand noaptea e putina ceata din cauza temperaturilor. Dar ne descurcam si fara
De abia astept sa vina si covorasele sa ii fac niste poze BTW. acum am covorasele care le aveam si in Matiz. Culmea e ca se potrivesc chiar bine... Si ce e misto la ele e ca au si un fel de traversa pt. consola ce traverseaza zona centrala din spate care e foarte folositoare.
Tot azi am aflat inca un lucru (spre rusinea mea nu am apucat sa citesc manualul pe indelete...): geamul pasagerului nu functiona cu impuls (trebuia sa tii butonul pana cand urca/cobora complet). Pt. ca a trebuit sa trec pe la dealer l-am intrebat de problema asta. Rezolvarea? Inchideti geamul si tineti butonul actionat pt. cateva secunde (in manual scrie 0.5 sec. parca, dar cred ca e prea putin...). Baiatul de acolo mi-a zis ca e un mod de a schimba felul in care functioneaza geamurile, pt. cei ce nu doresc sa aibe impuls. In manual e numita ceva de genul "daca nu functioneaza cum trebuie"... EU tind sa cred ca e mai mult un mod decat o problema de functionare...