Rodaj

Cum se rezolvă diverse probleme
Post Reply
mihaita1988
Posts: 384
Joined: 10 Jul 2008, 14:13
Auto:
Location: Valcea Bucuresti

Post by mihaita1988 »

:)....Cee'd este 'desenata' de ce cel care a 'desenat' si audi tt....e frumoasa masina dar nu iese din tipare :D
Kia Cee'd 1.4 GSL 109 CP Black Pearl
Daewoo Nubira II SX 1.6 105 CP - 2002

ID Messenger : mihaita_baloteanu

rayman
Posts: 522
Joined: 05 Jan 2008, 03:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by rayman »

N-o sa schimbi la 5000 in mod constant - cel putin eu nu simt nevoia.. in oras poti sa schimbi si sub 3000 (eu pe acolo incerc sa o tin), iar in afara, in functie de graba, drum si situatie, 3500, 4000, sau cat vrei.

Nu stiu cat de rau ii face motorului, din cate stiam cel mai bine se simte in zona de randament maxim (cuplu maxim) - care pe acolo e.

Ceed-ul cred e copiat dupa toyota corolla hatch. Insa arata mai bine :)
Cee'd 1.4 Best, Piston Gray, codename BISISICA, ODO: >74 000 KM din 2.04.2008
clic aici sa vezi ce-am mai pozat

DjNeky4
Posts: 11
Joined: 27 May 2008, 21:58
Auto:
Location: Bacau

Post by DjNeky4 »

salutareeeee...am aproape 4300 km la bord si parca sa schimbat trage mai bine se infinge altfel......sunt multumit de micutza gargaritza ca asa ai zic:))).....va salut....apropo eu schimb si la ora asta pana in 3000 rpm.....si inca o chestie voi de unde alimentati fratilor si de care puneti eu pun de la petron 95 si din cand in cand 99
Doua lucruri sunt infinte in viata Prostia si Universul ...si de Univers nu sunt prea sigur!!!

ION GABRIEL IONUT
Posts: 66
Joined: 31 Jul 2008, 08:38
Auto:
Location: Targoviste

Post by ION GABRIEL IONUT »

La fel si eu 95 si 99 de la petrom. Dar oare efixul o fi bun? Ce cifra octanica are?
IGI SAN cu Cee'd 1.4 GSL MT LX BEST, Pewter beige.....peste 1000km (Full casco)
http://iongabrielionut.blogspot.com/

mihaita1988
Posts: 384
Joined: 10 Jul 2008, 14:13
Auto:
Location: Valcea Bucuresti

Post by mihaita1988 »

E chiar indicat din cand in cand sa o mai 'hranesti' si cu efix...cica ar curata pe acolo....stiu de la tata ca are un adevarat ritual in ceea ce priveste efix :))
Kia Cee'd 1.4 GSL 109 CP Black Pearl
Daewoo Nubira II SX 1.6 105 CP - 2002

ID Messenger : mihaita_baloteanu

ION GABRIEL IONUT
Posts: 66
Joined: 31 Jul 2008, 08:38
Auto:
Location: Targoviste

Post by ION GABRIEL IONUT »

Intra la probleme(pe forum) si spune-mi parerea ta despre Cel mai mare defect al cee'd-ului!
IGI SAN cu Cee'd 1.4 GSL MT LX BEST, Pewter beige.....peste 1000km (Full casco)
http://iongabrielionut.blogspot.com/

alex_boanca
Posts: 4
Joined: 12 Aug 2008, 18:47
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: DUPA CAT TIMP ISI DA DRUMU' MOTORUL?

Post by alex_boanca »

Motorasul asta de 1.4 e foarte ciudat. Daca nu ii dai lui turatii nu vrea nimic. Si eu am avut frustrarea asta in rodaj: sa nu treci de 3000 de ture, dar pe de alta parte nu poti face nimic cu masina la turatii joase. Am undeva la 2500 km cu ea si abia acum incep sa o inteleg. Odata ce treci de 3000-3500 de ture incepe si motorul sa se dea pe brazda.
Cat despre dat drumul, cam toate motoarele fac asta undeva la 10000 km. Pana atunci eu astept. :D
KIA cee'd 1.4 GSL MT LX Best, Abyss Blue
B 39 AKE

b.marcone
Posts: 1
Joined: 27 Oct 2008, 15:40
Auto:

Re: Rodaj

Post by b.marcone »

Salut tuturor,

Am o Kia Proceed de o saptamana, sunt in rodaj, si am observat ca, desi am umflat rotile de 2 ori pana acum, cauciucul stanga fata pierde din presiune.
Ma intrebam daca stie cineva ar trebui sa ma duc la o vulcanizare sa-l verific sau e doar o problema de rodaj: cauciucul nu s-a "asezat" inca asa cum trebuie.

Mersi

b_sav2000
Posts: 99
Joined: 30 Sep 2008, 15:31
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Rodaj

Post by b_sav2000 »

b.marcone wrote:Salut tuturor,

Am o Kia Proceed de o saptamana, sunt in rodaj, si am observat ca, desi am umflat rotile de 2 ori pana acum, cauciucul stanga fata pierde din presiune.
Ma intrebam daca stie cineva ar trebui sa ma duc la o vulcanizare sa-l verific sau e doar o problema de rodaj: cauciucul nu s-a "asezat" inca asa cum trebuie.

Mersi
sal

e imposibil sa nu se aseze, daca ai plecat cu ea asa de a kia, greseala ta!!

mai intai spunele lor, vorbeste cu dealerul, dar nu cred ca te poate ajuta..

Cel mai sigur mergi la vulcanizare!!

succes
Pro_cee'd 1.4 GSL Best Black Pearl Poze
adaugata alarma piranha
ODO 16000+
Consum mixt: 8.4
B 18 BGD

http://bsav2000.mybrute.com
http://imobiliare-anunturi.blogspot.com/

Dennis
Ghost
Posts: 690
Joined: 30 May 2007, 11:51
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Rodaj

Post by Dennis »

@b.marcone, e posibil sa pierzi aer din cauza etansarii anvelopei pe janta, sau anvelopa sa aiba vreun mic por.Opreste la o vulcanizare si fa-i o verificare.Nu mai spune prostii de gen "rodaj la cauciucuri"...
LX Best 1.4 + GPL, machine silver, IF-07-SBI

Vladd
Posts: 37
Joined: 26 Dec 2008, 23:57
Auto:
Contact:

Nelamurire in exploatarea cee'd-ului

Post by Vladd »

Buna, va salut pe toti posesori de Kia din ROmania, din data de 24 dec anul curent sunt unul dintre fericitii posesori de kia cee`d si am cateva nelamurir legate de aceasta masina.
1. Dupa ce pornesc motorul, la relanti , in masina se aude un zumzet mic, un fel de biziit, a mai observat cineva asa ceva? sau sunt eu singurul?
2. o data ce usile mi se blocheaza cand ajung la viteza de 40km/h cand le deblochez parca se pierde din intesitatea farurilor, ptr o fractiune de secunda, si tot asa mi se pare ca atunci cand scade viteza sub 40km/h usile se deblocheaza, sau... mi se pare?
3. Am tot citit si citit in cartea autovehiculului, dar nicaieri nu scrie cati km trebe sa fac in "rodaj" si care e turatia maxima (in timpul rodajului) ,(am citit ceva pe forum dar nu am gasit exact ceea ce caut, sper sa ma puteti ajuta)
4. Am doar 500km cu ea, (masina fiind noua) si mi se pare ca motorul suna cam ciudat adica... nu suna "rotund" daca pot sa zic asa,
5. Mai o ultima intrebare si anume, faptul ca ambriajul se "prajeste" cam repede, am garajul putin in panta, si de fiecare data cand bag masina in garaj (cu spatele) incepe sa apara acel miros, putin intepator de la ambreaj, este ceva firesc sa se intample asa, masina fiind noua, sau sunt eu de vina, mentionez ca inainte de a achizitiona acest kia cee`d am avut o masina deisel (nu vreau sa dau marca si modelul masinii ca sa nu fac reclama) dar niciodata nu am patit ca ambreajul sa miroase a ars la masina diesel. Mentionez faptul ca kia cee`d-ul este de 1.4 benzina 109 cai.
Poate ca sunt eu putin paranoic dar as vrea sa aflu parerile voastre. va multumesc anticipat

Va urez in continuare Sarbatori fericite, si An Nou Fericit.

RZW
Posts: 100
Joined: 31 Mar 2008, 23:14
Auto:
Location: Galati

Re: Ceva nelamuriri cu Kia ceed

Post by RZW »

1.nu am sesizat niciun sunet.
2.nu am observat nimic privind intensitatea farurilor dar am sa urmaresc asta.
3.sa nu depasesti 3000 de turatii in primii 1000 de km.
4. -
5.se mai intampla sa miroase de la ambreiaj in momentul in care se accelereaza si este calcat si ambreiajul
SARBATORI FERICITE !
KIA CEE'D, 1.4 LX BEST, PISTON GREY, GL-26-RZW
Masina cu NR.10 in MAREA COLOANA de la BRASOV !

shpid3r
The One
Posts: 569
Joined: 02 Aug 2008, 21:14
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Ceva nelamuriri cu Kia ceed

Post by shpid3r »

1. zumzetul de care zici tu pare a veni de la o garnitura de cauciuc ? Probabil ca nu e ceva de care sa-ti faci griji (vibratiile motorului)
2. impulsul de inchidere al tuturor usilor duce intr-adevar la scaderea intensitatii luminii farurilor pentru mai putin de o secunda, iar dezarmarea la fel. In mers, insa, efectul este mai putin vizibil (avand turatie mai mare a motorului). No problem here
3.sa nu depasesti 3000 turatii, sa nu scazi sub 1500 (ma rog, 1a si a 2a sa zicem ca se accepta)
4. sunetul motorului se modifica usor in timp, odata cu rodajul. De asemenea se modifica si in functie de temperatura lui (probabil ca l-ai ascultat la rece). Suna in mod categoric diferit de un diesel. Probabil lucrurile sunt normale si aici
5. incearca sa nu "patinezi" ambreiajul: cand pedala de acceleratie e apasata, pedala de ambreiaj e sus, si invers. La inceput e putin mai tricky, la diesel parcai fara sa atingi ambreiajul... aici e nevoie de putin mai multa indemanare. O capeti cu exercitiu :)
Un an nou plin de ce-mi doresc si pentru mine!
KIA Cee`d 1.4 GSL BEST - Kompass Blue. B - 04 - YEH (Oh Yeah!). || 20.000 km
---- [LINK - jurnal de bord]

Teddy
Sageata Blue
Posts: 1536
Joined: 03 Nov 2007, 20:33
Auto:
Location: HD,Petrosani
Contact:

Re: Ceva nelamuriri cu Kia ceed

Post by Teddy »

Bine ai venit,felicitari ptr. achizitie si sa ai parte de ea. :smt023
Am sa detaliez raspunsul lui @RZW de la pct 3 care este corect =D>
Motorul are facut rodajul pe banc,dar celelalte componente inca nu sunt rodate de aceea se spune ca trebuie facut rodajul.Ex;suspensiile,anvelopele,franele(placutele si discurile).
Teoretic acest rodaj se refera la mers cit mai variat si nicidecum la un mers constant cu aceeasi turatie, cu aceeasi viteza, sa nu frinezi brusc,sa nu accelerezi brusc.
Eu am respectat acest rodaj.
Drum bun !!!
Cee`d 1.4 START+opt.(13) kompass blue HD-09-CTM
ALBUME: http://picasaweb.google.com/TeddyKyty

aktymel
susuletz'
Posts: 553
Joined: 02 Feb 2008, 11:09
Auto:
Location: Pitesti
Contact:

Re: Ceva nelamuriri cu Kia ceed

Post by aktymel »

la inceput in primii km parcursi si la mine mirosea` a ambreaiaj.... dupa vreo 3500 de km nu mai miroase....
Zumzaitul de care spui poate fi produs la rece si o cauza o poate avea si benzina de slaba calitate
Acum am aprox 13000 de km si de la o vreme iar miroase a ambreiaj (asta de cand conduce prietena mea si apasa pe toate pedalele odata :) sau pe rand ea stie ce face ....)
Rodajul trebuie facut cu atentie in primii cativa km (sute, mii) depinde cum,cat tii la masina....
mai e chestia si dupa cum o inveti ..... puturoasa sau naravasa :D
Sfat !Incearca totusi in primii 1000-2000 de km asta poate sa insemne 2-3 luni poate mai putin sau poate mai mult sa fii mai bland cu masinuta ta ...si sa nu sari 3500 de ture si 120 km/h
Kia Cee`d 1.4 16 V , 109 Hp, piston gray Best + optionale after market--> ODO 32.000+

Image

ImageImageImageImageImageImageImageImage

Post Reply

Return to “Tips & Tricks”