1. zumzetul de care zici tu pare a veni de la o garnitura de cauciuc ? Probabil ca nu e ceva de care sa-ti faci griji (vibratiile motorului)
2. impulsul de inchidere al tuturor usilor duce intr-adevar la scaderea intensitatii luminii farurilor pentru mai putin de o secunda, iar dezarmarea la fel. In mers, insa, efectul este mai putin vizibil (avand turatie mai mare a motorului). No problem here
3.sa nu depasesti 3000 turatii, sa nu scazi sub 1500 (ma rog, 1a si a 2a sa zicem ca se accepta)
4. sunetul motorului se modifica usor in timp, odata cu rodajul. De asemenea se modifica si in functie de temperatura lui (probabil ca l-ai ascultat la rece). Suna in mod categoric diferit de un diesel. Probabil lucrurile sunt normale si aici
5. incearca sa nu "patinezi" ambreiajul: cand pedala de acceleratie e apasata, pedala de ambreiaj e sus, si invers. La inceput e putin mai tricky, la diesel parcai fara sa atingi ambreiajul... aici e nevoie de putin mai multa indemanare. O capeti cu exercitiu

Un an nou plin de ce-mi doresc si pentru mine!