

duzv wrote:C?nd am spus de ?mprejur?ri : showroom nou (de cca. o lun?), p?n? atunci alte modele mai vechi, iar SW-ul a stat numai trei zile ?i lumea se ?mbulzea s?-l examineze ! A?a c? ??i dai seama c? am stat ... la r?nd, m?car s? intru ?n el !
?n rest, mai mult documentare din pliante, publica?ii, site-uri etc., dar efectiv nu consider scaunele nereglabile pe ?n?l?ime un impediment (am condus 2o de ani Oltcit ?i apoi 3 ani un C3 - "ma?ini botoase" !)
Oricum din c?te citesc ?i aici se pare c? n-am f?cut o alegere rea !
nu sunt ...am prietene care conduc exemplar....ideea e ca obiceiul de care pomeneam e unul specific pe care la baieti nu l-am vazut. Pe de alta parte reprezentantii sexului tare purtatori de lamaine se manifesta si mai nasol... unii, firestemihaita1988 wrote:Sa nu fim misogini totusi....putin respect pt sexul frumos...exista soferi mai putin priceputi de ambele tabare
Bogdang wrote:nu sunt ...am prietene care conduc exemplar....ideea e ca obiceiul de care pomeneam e unul specific pe care la baieti nu l-am vazut. Pe de alta parte reprezentantii sexului tare purtatori de lamaine se manifesta si mai nasol... unii, firestemihaita1988 wrote:Sa nu fim misogini totusi....putin respect pt sexul frumos...exista soferi mai putin priceputi de ambele tabare
nu fii pufiBogdang wrote:hmm ...eu unul niciodata n-am simtit nevoia sa vad botul masinii. Nu vreau sa fiu ironic insa incerc sa ma feresc in trafic de damele care tin volanul cu ambele maini pozitionate in partea sa superioara si cu capul aplecat inainte pt a vedea botul. Probabil ca odata cu experienta aceasta nevoie dispare
Subscriu, suportul lombar nu face mai nicio diferenta. Abia simti cand il fixezi ca te "apasa" un pic.ZETU wrote:Si la mine sunt putin cam tari dar sincer eu m-am obisnuit cu ele si nu
imi sunt incomode nici la drum lung.. iar despre reglajul lombar pe care il am la scaun.. mi se cam pare o frectie la picior de lemn.. nu prea e diferenta..