Jante si anvelope cee'd
-
- Posts: 384
- Joined: 10 Jul 2008, 14:13
- Auto:
- Location: Valcea Bucuresti
Re: Tutorial Jante si Cauciucuri Ceed
OFF TOPIC : Daca (,) comanzi jenti de aliaj pe kia cee'd jentile de tabla vor fi insotite cu tot cu prezoane (sper ca am scris corect) ?
Nu de alta dar eu nu le gasesc..am inteles ca sunt niste suruburi...
Astept un raspuns de la voi sa stiu daca il sun pe dealer sau nu..multumesc frumos
Nu de alta dar eu nu le gasesc..am inteles ca sunt niste suruburi...
Astept un raspuns de la voi sa stiu daca il sun pe dealer sau nu..multumesc frumos
Kia Cee'd 1.4 GSL 109 CP Black Pearl
Daewoo Nubira II SX 1.6 105 CP - 2002
ID Messenger : mihaita_baloteanu
Daewoo Nubira II SX 1.6 105 CP - 2002
ID Messenger : mihaita_baloteanu
Re: Tutorial Jante si Cauciucuri Ceed
Da, trebuie să ai alte şuruburi pentru că pe jante de aliaj ai altă conicitate între jantă şi şurub!(piuliţă)
Joco
Joco
1,6GLS/AT+opționale MARS RED CV 04 PCL
comanda pe 16 ianuarie, mașina sosită în țară pe 5 martie, certificat provizoriu completat pe 13 martie, mașina livrată pe 20 martie....de ce?
Jurnal de bord: viewtopic.php?f=5&t=1598&p=97624#p97624
comanda pe 16 ianuarie, mașina sosită în țară pe 5 martie, certificat provizoriu completat pe 13 martie, mașina livrată pe 20 martie....de ce?
Jurnal de bord: viewtopic.php?f=5&t=1598&p=97624#p97624
Re: Tutorial Jante si Cauciucuri Ceed
Anvelopele au coeficient de duritate ( e scris undeva pe laterala anvelopei ). Cu cat este mai mare cu atat mai mare duritatea. Cu cat mai mare duritatea cu atat se consuma mai greu, dar se si incalzesc mai greu. Cu alte cuvinte ajung mai greu la temperatura optima de functionare si la capacitatea maxima de aderenta. Anvelopele mai moi se consuma mai repede dar ajung foarte repede la performanta. Unele anvelope se pot consuma si dupa 5000km... pt ca sunt facute pentru a se 'lipi de sosea' cat mai bine si cat mai repede.
Majoritatea anvelopelor de pe piata au duritate peste 250, tocmai pentru a rezista cat mai mult.
Am un prieten care si-a cumparat anvelope cu coeficient 100-150 si masina pur si simplu se lipeste de sosea. In plus il ajuta sa puna mai bine puterea masinii pe sosea.
Majoritatea anvelopelor de pe piata au duritate peste 250, tocmai pentru a rezista cat mai mult.
Am un prieten care si-a cumparat anvelope cu coeficient 100-150 si masina pur si simplu se lipeste de sosea. In plus il ajuta sa puna mai bine puterea masinii pe sosea.
Masinuta sorei aici -> ProCeed 1.4 City so so SO_RED still to be pimped 
DE VANZARE (Super Oferta) GTC pimped by IRMSCHER - detalii aici: viewtopic.php?f=50&t=5925
Respecta partenerii de trafic!

DE VANZARE (Super Oferta) GTC pimped by IRMSCHER - detalii aici: viewtopic.php?f=50&t=5925
Respecta partenerii de trafic!
Se poate mari garda la sol cu alt tip de anvelope/jante?
Salutari tuturor. Adesez aceasata intrebare ca un nou topic deoarece nu am gasit nici o referire in topicurile precedente. Ma intereseaza sa ajung pe la munte si as vrea dak se poate sa o ridic cat de putin mai sus fata de garda ei standard.
In alta ordine de idei, cine a pus pana acum scut metalic la cee'd best 1.4, unde si cat a costat. Multumesc.
P.S. A ajuns cine pe traseul TRANSALPINA din muntii Parang cu un cee'd pana acum?
Multumiri anticipate celor ce vor raspunde.
In alta ordine de idei, cine a pus pana acum scut metalic la cee'd best 1.4, unde si cat a costat. Multumesc.
P.S. A ajuns cine pe traseul TRANSALPINA din muntii Parang cu un cee'd pana acum?
Multumiri anticipate celor ce vor raspunde.
KIA cee'd 1.4 best, pewter beige, 2008 ODO 15000
Re: Se poate mari garda la sol cu alt tip de anvelope/jante?
Pe varianta Best ai anvelope de 185/65/R15, daca pui de 195/65/R15 maresti garda la sol cu vreo 6-7 mm,
oricum ramane tot insuficienta pentru trasee gen Transalpina.
Din pacate asta e un punct slab al Ceedului. Pentru ce vrei tu incearca un Ford Fusion
!
oricum ramane tot insuficienta pentru trasee gen Transalpina.
Din pacate asta e un punct slab al Ceedului. Pentru ce vrei tu incearca un Ford Fusion

Cee'd 1.4 Best, Pewter Beige
Re: Se poate mari garda la sol cu alt tip de anvelope/jante?

Si ca tot veni vorba: nu am gresit masina, conduc chiar binisor zic eu, avand experienta egala cu perioada de garantie a masinii

Scut metalic adica daca a comandat cineva acel scut de la varaianta diesel....
KIA cee'd 1.4 best, pewter beige, 2008 ODO 15000
Re: Se poate mari garda la sol cu alt tip de anvelope/jante?

In fine , deci nici cu cauciuce mai mari gen 205/55/R16 nu as mai pute-o ridica?
KIA cee'd 1.4 best, pewter beige, 2008 ODO 15000
Re: Se poate mari garda la sol cu alt tip de anvelope/jante?
cand inlocuiesti jante/cauciucuri, rationamentul pe baza caruia le alegi este sa pastrezi garda la sol cat mai apropiata de cea setata din fabrica. Directia, sistemul de franare, indicatoarele de viteza, toate sunt concepute pentru acel diametru, si le dai peste cap daca umbli la acest diametru.
Cand pui jante cu R mai mare, scazi "inaltimea" cauciucului, compensand prin latirea lui, pentru a pastra aceeasi raza totala a rotii si aceeasi suprafata de conctact pe sol. Daca ai creste aceasta raza a rotii, in viraje ar putea lovi componentele de pe langa roata.
Nu te descuraja, masina e super, cu exceptia garzii la sol mai mica decat media, are o groaza de plusuri. Gandeste-te ca aceasta garda la sol iti confera stabilitate sporita. Plus, la munte, daca mergi pe asfalt/piatra cubica si nu off road, n-o sa dai cu nimic pe jos. Ori masina doar n-ai luat-o pentru off road.
Scutul de care zici tu, de metal, se poate cumpara si monta ulterior, am sunat la dealer sa ma interesez. Am inteles de la alti utilizatori cu experienta (eu nu m-am uitat la a mea) ca nu poti sa lovesti mai nimic de la motor pe langa scut, datorita proiectarii - asta ar trebui sa verifici si tu cand ai ocazia.
Cand pui jante cu R mai mare, scazi "inaltimea" cauciucului, compensand prin latirea lui, pentru a pastra aceeasi raza totala a rotii si aceeasi suprafata de conctact pe sol. Daca ai creste aceasta raza a rotii, in viraje ar putea lovi componentele de pe langa roata.
Nu te descuraja, masina e super, cu exceptia garzii la sol mai mica decat media, are o groaza de plusuri. Gandeste-te ca aceasta garda la sol iti confera stabilitate sporita. Plus, la munte, daca mergi pe asfalt/piatra cubica si nu off road, n-o sa dai cu nimic pe jos. Ori masina doar n-ai luat-o pentru off road.
Scutul de care zici tu, de metal, se poate cumpara si monta ulterior, am sunat la dealer sa ma interesez. Am inteles de la alti utilizatori cu experienta (eu nu m-am uitat la a mea) ca nu poti sa lovesti mai nimic de la motor pe langa scut, datorita proiectarii - asta ar trebui sa verifici si tu cand ai ocazia.
KIA Cee`d 1.4 GSL BEST - Kompass Blue. B - 04 - YEH (Oh Yeah!). || 20.000 km
---- [LINK - jurnal de bord]
---- [LINK - jurnal de bord]
Re: Se poate mari garda la sol cu alt tip de anvelope/jante?
Da, numai ca are ecartament + ampatament mai mari decat Logan. De aici rezulta ca sansele de a atinge cu 'burta' grohotisul si damburile unui astfel de drum sunt mult mai mari ca la Logan.unikt wrote:...totusi in carte zice ca are garda la sol de 15 cm, deci e aproape egala cu loganul care are 15,5 cm, sau nu????
Re: Se poate mari garda la sol cu alt tip de anvelope/jante?
Ba se mareste garda la sol, dar insesizabil. Circumferinta rotii creste de la 1952.5mm la 1993.34mm, adica raza rotii creste de la 310.75 la 317.25mm ~ 6.5mm. (http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg2.html).
Intradevar, cea mai eificenta modalitate se modificare a garzii la sol este schimbarea arcurilor cu unele mai scurte/lungi. Dar se schimba si comportamentul rutier al masinii.
Intradevar, cea mai eificenta modalitate se modificare a garzii la sol este schimbarea arcurilor cu unele mai scurte/lungi. Dar se schimba si comportamentul rutier al masinii.
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups
Assumption is the mother of all fuckups
Re: Se poate mari garda la sol cu alt tip de anvelope/jante?
Mda... Multumesc tuturor pentru opinii. Eu am cumparat aceasta masina pentru aceleasi motive cu ale voastre deci sunt foarte multumit pana acum (o am de 2 luni). Ideea era ca as vrea macar o data pe an sa merg pe drumuri mai putin bune (kiar proaste) care intradevar sa merite strabatute iar TRANSALPINA ar fi unul dintre ele. Cum nu am alta masina si drumul e ff lung, clar ca as fi vrut sa merg cu aceasta. Daca a mai strabatut cineva cu un cee'd acest traseu il rog sa-mi spuna si mie.
Pe de alta parte, pe drumuri nasoale ce se poate lovi mai important sub masina??? Am inteles ca rezervorul, baia de ulei, ceva de la directie,..... deci ce e mai important????
Pe de alta parte, pe drumuri nasoale ce se poate lovi mai important sub masina??? Am inteles ca rezervorul, baia de ulei, ceva de la directie,..... deci ce e mai important????

KIA cee'd 1.4 best, pewter beige, 2008 ODO 15000
Re: Se poate mari garda la sol cu alt tip de anvelope/jante?
Va rog nu mai stergeti posturi. Am spus lucruri la obiect care poate il ajutau pe om sa nu faca vreo prostie.
Anyway, ca sa rezum: marirea garzii la sol se face din amortizor+arc cu lungime mai mare ca cele stock, iar ca sa nu pierzi din stabilitate e bine sa le iei cu rigiditate mai mare ( mai sport daca vrei ). De asemenea nu recomand doar schimbarea unui element din cele 2: amortizor sau arc. E de preferat ca ambele sa fie inlocuite. Pot sa dau detalii dar incerc sa fac un rezumat.
Cat despre anvelopa acel 65 reprezinta inaltimea anvelopei ( de fapt partea laterala a anvelopei ) exprimata in procente fata de latime... adica 65 din latime. Intr-adevar un site exceptional este carbibles.com, il recomandasem si eu intr-un alt topic parca.
Numai bine,
Razvan
Anyway, ca sa rezum: marirea garzii la sol se face din amortizor+arc cu lungime mai mare ca cele stock, iar ca sa nu pierzi din stabilitate e bine sa le iei cu rigiditate mai mare ( mai sport daca vrei ). De asemenea nu recomand doar schimbarea unui element din cele 2: amortizor sau arc. E de preferat ca ambele sa fie inlocuite. Pot sa dau detalii dar incerc sa fac un rezumat.
Cat despre anvelopa acel 65 reprezinta inaltimea anvelopei ( de fapt partea laterala a anvelopei ) exprimata in procente fata de latime... adica 65 din latime. Intr-adevar un site exceptional este carbibles.com, il recomandasem si eu intr-un alt topic parca.
Numai bine,
Razvan
Masinuta sorei aici -> ProCeed 1.4 City so so SO_RED still to be pimped 
DE VANZARE (Super Oferta) GTC pimped by IRMSCHER - detalii aici: viewtopic.php?f=50&t=5925
Respecta partenerii de trafic!

DE VANZARE (Super Oferta) GTC pimped by IRMSCHER - detalii aici: viewtopic.php?f=50&t=5925
Respecta partenerii de trafic!
Re: Se poate mari garda la sol cu alt tip de anvelope/jante?
Eu zic sa te gandesti bine inainte sa mergi off-road si sa constientizezi in ce te bagi. Ce te faci daca ramai blocat sau daca ti se strica directia?unikt wrote:Pe de alta parte, pe drumuri nasoale ce se poate lovi mai important sub masina??? Am inteles ca rezervorul, baia de ulei, ceva de la directie,..... deci ce e mai important????
Masinuta sorei aici -> ProCeed 1.4 City so so SO_RED still to be pimped 
DE VANZARE (Super Oferta) GTC pimped by IRMSCHER - detalii aici: viewtopic.php?f=50&t=5925
Respecta partenerii de trafic!

DE VANZARE (Super Oferta) GTC pimped by IRMSCHER - detalii aici: viewtopic.php?f=50&t=5925
Respecta partenerii de trafic!
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Re: Se poate mari garda la sol cu alt tip de anvelope/jante?
La rezervor nu stiu ezac cum e, insa baia de ulei nu prea ai cum sa o atingi fara a atinge mai intai o bara care face parte din cadrul motorului, deci daca mergi mai incet, ai avea un avertisment (asta in afara cazului in care la un moment dat te'ai afla cu macar rotile fata pe 2 pietre mai inalte si cand le cobori sa dai cu baia in ceva)
Oricum, Cee'd'ul, la garda lui la sol, in nici un caz nu se preteaza la Transalpina, mai ales daca te gandesti si la cat ar costa o eventuala reparatie dup'aia, pe care va trebui sa o platesti din buzunarul tau
Oricum, Cee'd'ul, la garda lui la sol, in nici un caz nu se preteaza la Transalpina, mai ales daca te gandesti si la cat ar costa o eventuala reparatie dup'aia, pe care va trebui sa o platesti din buzunarul tau
Ford - Fiesta - 1.4 tdci
Re: Se poate mari garda la sol cu alt tip de anvelope/jante?
Ia-ti niste amortizoare smechere reglabile si o mai ridici 2,3 cm.
Insa costa mult!
Insa costa mult!