Sfaturi pentru incepatori si nu numai.... (cum sa conduci)
Re: ...
Nu are logica ce spui. Avand rapoarte fixe, la aceeasi viteza in aceeasi treapta de viteza, nu poate avea decat aceeasi turatie a motorului. (doar daca prin absurd - pt ca masina e noua - nu-i patineaza ambreiajul)
Cee`d SW 1.4 Classic Pewter Beige + ESP, geamuri fumurii, scaun sofer si pasager cu incalzire, oglida electrocromica+senzor de ploaie, plasa bagaje, presuri interioare tip carpeta, oglinzi ext. cu pliere, dispozitiv tip escorta, cheie de contact pliabila, sistem de control automat al luminilor, geamuri electrice spate si climatronic.
Re: am si eu o problema
Revenind on topic, mi s-a intamplat si mie dar evident ca am dat vina pe mine si nu pe masina. Pe drum drept toti ne bucuram de plaja larga de rotatii in care motorul trage. In rampa insa treaba se schimba putin, daca il subturezi putin si esti intr-o viteza superioara risti sa simti 'fenomenul'. Cu aerul conditionat pornit se simte si mai tare efectul. Solutia e simpla, schimbi intr-o viteza inferioara si garantez ca zburda, chiar si cu aerul conditionat pornit.
Cee'D Best 1.4 Kompass Blue
Re: am si eu o problema
Cred ca nepriceperea in conducere a unei domnisoare a generat cam multe discutii. Cand va invata sa conduca probabil isi va schimba parerea despre motor. Nu sunt rautacios insa cine a fost pe Transfagarasan a vazut cam cu ce viteza se urca (in niciun caz cu a 3-a).
Bafta!
Bafta!
Mandru posesor de Kia Cee'd 1,4 Best Abyss Blue
B 999 PNA
ODO: >100.000 Km
B 999 PNA
ODO: >100.000 Km
Re: Schimbator de viteze - intra cam greu in a 1-a si marsarier
@cmg_george
gata merci mult de informatie dar am rezolvat problema merge si cu ala de 8gb
gata merci mult de informatie dar am rezolvat problema merge si cu ala de 8gb
pro_cee'd 1.6GSL+optionale Machine Silver B-20-DDE
Re: Schimbator de viteze - intra cam greu in a 1-a si marsarier
Pentru ca tot ati scos la lumina acest topic mi-am zis sa precizez si eu ca nu mai am probleme cu marsarierul. Foarte rar se mai intampla sa nu intre din prima iar cand se intampla, deja am ajuns sa-mi dau seama si mai incerc odata fara s-o carai.
-
- Posts: 384
- Joined: 10 Jul 2008, 14:13
- Auto:
- Location: Valcea Bucuresti
Re: Schimbator de viteze - intra cam greu in a 1-a si marsarier
Eu vin de pe Daewoo ...prezicez ca nu am avut niciodata probleme cu 'marsarier-ul'...
Kia Cee'd 1.4 GSL 109 CP Black Pearl
Daewoo Nubira II SX 1.6 105 CP - 2002
ID Messenger : mihaita_baloteanu
Daewoo Nubira II SX 1.6 105 CP - 2002
ID Messenger : mihaita_baloteanu
Re: Schimbator de viteze - intra cam greu in a 1-a si marsarier
intr-o dimineatza am bagat stick-ul si de atunci merge perfectcmg_george wrote:cum?
pro_cee'd 1.6GSL+optionale Machine Silver B-20-DDE
Re: Schimbator de viteze - intra cam greu in a 1-a si marsarier
LOL =D>
KIA SPORTAGE 2021 Classic - 1.6 GDI - Infra Red
Renault CLIO IV - 2017
Ex: Cee`d 1.4 Best Lx Mt GSL 2008 - ODO: 185 000
Renault CLIO IV - 2017
Ex: Cee`d 1.4 Best Lx Mt GSL 2008 - ODO: 185 000
Re: ...
Lucrul mecanic suplimentar necesar se compenseaza printr-un amestec mai bogat. Turatia motorului nu creste independent de ce a rotilor, in functie de sarcina.
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups
Assumption is the mother of all fuckups
Re: ...
@mariusant
Ia acelaşi tronson înclinat ca pantă şi apoi rampă şi să vezi că ai turaţii diferite! De exemplu 50 kmh într-a 4-a gsl, nu la 4000, că acolo nu sunt diferenţe!
Nu mă pune să explic că nu poci!
Ia acelaşi tronson înclinat ca pantă şi apoi rampă şi să vezi că ai turaţii diferite! De exemplu 50 kmh într-a 4-a gsl, nu la 4000, că acolo nu sunt diferenţe!
Nu mă pune să explic că nu poci!
Re: ...
Testat. 60km/h, trepta a 4-a. Urcat podul Grant si apoi mers in palier pe Turda cu viteza constanta. Rpm-ul rezista. Partea mai dificila e sa tii viteza constanta. La urcare are tendinta sa incetineasca, iar la coborare sa accelereze. Deci eu zic ori sa corelati corect turometrul cu vitezometrul, ori sa mergeti in service ca va aluneca ambreiajul.
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups
Assumption is the mother of all fuckups
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Re: ...
Singura chestie care e de bun simt e ca la urcarea in rampa rpm'ul va tinde sa scada daca se mentine aceeasi pozitie a pedalei, insa, la acelasi rpm intr'o anume treapta ar trebui sa ai aceeasi viteza, indiferent de inclinatia drumului
Referitor la subiectul topicului, 1.4'le se misca decent in depasiri (chiar si in rampa, cu 4 persoane), insa trebuie urcat in 4500-5000 si plecat lansat ca sa depasesti repede. M'as mira sa se fi opintit la 4000-4500 rpm, sa nu mai fi tras brusc
Referitor la subiectul topicului, 1.4'le se misca decent in depasiri (chiar si in rampa, cu 4 persoane), insa trebuie urcat in 4500-5000 si plecat lansat ca sa depasesti repede. M'as mira sa se fi opintit la 4000-4500 rpm, sa nu mai fi tras brusc
Ford - Fiesta - 1.4 tdci
Re: ...
@tipitip &mariusant Gandesti putin cand spui asemenea ineptie? Vorbim de o cutie de viteze manuala, cu rapoarte fixe.... roti dintate adica. In momentul in care ambreiajul cupleaza corect si ferm motorul la cutia de viteze care este intr-una din treptele de viteze la o turatie data, masina nu poate avea decat o viteza data, intotdeauna, indiferent ca urci sau cobori...
Daca totusi la masina ta vezi acel fenomen de care spui inseamna ca ai o problema (sau mai multe). Ori ai turometrul defect, ori iti patineaza ambreiajul ceea ce e destul de grav... sau poate ai cutie hidramata si nu stii
Daca totusi la masina ta vezi acel fenomen de care spui inseamna ca ai o problema (sau mai multe). Ori ai turometrul defect, ori iti patineaza ambreiajul ceea ce e destul de grav... sau poate ai cutie hidramata si nu stii

Re: ...
@tipitip
zau ca asta e din putu' gandirii ..e adanca!!
PS: poate incerci totusi sa (te) explici....
zau ca asta e din putu' gandirii ..e adanca!!

PS: poate incerci totusi sa (te) explici....