Rodaj
@ION GABRIEL IONUT - motorul este de turatie adica se simte bine peste 3000 dar incearca sa o menajezi prima 1000km.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Depinde si de stilul de condus si de rodaj...deci cu alte cuvinte: motorul isi da drumul in functie de cum il freci.
Eu am trecut recent de 3000km si eu, la fel, am avut la inceput senzatia ca este "puturos", insa dupa 1500-2000km din care 2 treimi rulati extraurban, a inceput sa ruleze altfel. Simt, ce-i drept, ca pentru un motor de 1.6 mai are ceva sa-i dea drumul insa se simte deja diferenta si dupa 3000.
P.S.: Un rodaj de 1000-1200km e suficient, dupa care poti urca cu turatiile la 4000-5000rpm sa vezi ce poate motorul si incet incet se va da pe brazda.
La cat mai multi km fara probleme!

P.S.: Un rodaj de 1000-1200km e suficient, dupa care poti urca cu turatiile la 4000-5000rpm sa vezi ce poate motorul si incet incet se va da pe brazda.

La cat mai multi km fara probleme!
Kia Pro cee'd 1,6 GSL MT Black pearl B-83-LZR
http://picasaweb.google.com/bogdanlazar2007/KIAProCeeD
Jurnal: viewtopic.php?t=2427
http://picasaweb.google.com/bogdanlazar2007/KIAProCeeD
Jurnal: viewtopic.php?t=2427
La diesel am simtit prima schimbare dupa 5000 km apoi dupa 10000 km iar dupa specialisti va mai fi una dupa 20000 km. 

Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
-
- Posts: 384
- Joined: 10 Jul 2008, 14:13
- Auto:
- Location: Valcea Bucuresti
-
- Rege al poporului
- Posts: 216
- Joined: 10 May 2008, 16:48
- Auto:
- Location: Bucuresti
- Contact:
@mihaita1988
true...true...
true...true...
Cee'd SW 1.4 GSL Classic cu ESP,senzori parcare,jante 16 tip A,cheie pliabila, climatronic, pachet piele,Rainbow Blush,geamuri fumurii,hidrofobic, antiUV,plasa bagaje,oglinzi pliabile,geamuri electrice spate...Dar cel mai important: PEWTER BEIGE! B 95 KOP
http://picasaweb.google.com/rexpopuli2008
http://picasaweb.google.com/rexpopuli2008
Cu masina full se vede ca e doar un motor de 1.4, INSA eu incerc sa imi adaptez stilul de condus si in functie de incarcare si, de ce nu, inclinatia drumului.
Cu alte cuvinte, schimba mai sus! Cum au spus si cei dinaintea mea, e un motor de turatie, deh... (cum altfel 109 cp din 1.4L? - si astia, la 6200RPM)
Dupa ce treci de asa-zis-ul rodaj (stai linistit ca 2-3000 KM se duc imediat) poti sa schimbi si peste 3000RPM (chiar 3500-4000) astfel incat cand "cade" in treapta urmatoare, sa ai mai mult cuplu.
Una peste alta, asta am platit, asta avem. Motorul de 1.4 pe o masina de 1.3 tone eu zic ca se comporta de la decent in sus.
Cu alte cuvinte, schimba mai sus! Cum au spus si cei dinaintea mea, e un motor de turatie, deh... (cum altfel 109 cp din 1.4L? - si astia, la 6200RPM)
Dupa ce treci de asa-zis-ul rodaj (stai linistit ca 2-3000 KM se duc imediat) poti sa schimbi si peste 3000RPM (chiar 3500-4000) astfel incat cand "cade" in treapta urmatoare, sa ai mai mult cuplu.
Una peste alta, asta am platit, asta avem. Motorul de 1.4 pe o masina de 1.3 tone eu zic ca se comporta de la decent in sus.
Cee'd 1.4 Best, Piston Gray, codename BISISICA, ODO: >74 000 KM din 2.04.2008
clic aici sa vezi ce-am mai pozat
clic aici sa vezi ce-am mai pozat
-
- Posts: 384
- Joined: 10 Jul 2008, 14:13
- Auto:
- Location: Valcea Bucuresti
Acum sa fim seriosi...motoarele de 1.4,1.3,1.2(exceptie 1.3 de la mazda rx8 care e rotativ..bla bla bla...) sunt facute pt oras si in nici un caz pt TRANSFAGARASAN si cu toate astea eu anul trecut am fost cu inca 3 amici cu o Skoda Fabia 1.2 de 64 de caluti daca nu ma insel care s-a dovedit destul de vrednica si mult peste asteptarile mele ...ce-i drept nu am condus eu si a fost turata in draci..sa nu mai pomenesc de gropile prin care a trecut...
In rest pt cei cu pretentii mai mari...o benzina mai buna(nu stiu cat ajuta...) si un filtru sport....pt detalii il puteti intreba pe aktymel (sper ca am scris bine)...toate cele bune
In rest pt cei cu pretentii mai mari...o benzina mai buna(nu stiu cat ajuta...) si un filtru sport....pt detalii il puteti intreba pe aktymel (sper ca am scris bine)...toate cele bune
Kia Cee'd 1.4 GSL 109 CP Black Pearl
Daewoo Nubira II SX 1.6 105 CP - 2002
ID Messenger : mihaita_baloteanu
Daewoo Nubira II SX 1.6 105 CP - 2002
ID Messenger : mihaita_baloteanu
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
-
- Posts: 66
- Joined: 31 Jul 2008, 08:38
- Auto:
- Location: Targoviste
Multumesc tuturor pt raspunsuri! Inainte de ceed am condus mai multe masini(o fiesta, o corola) dar in ultima perioada o solenza. Diferenta e uriasa! Pana acum am mers usor: 90-100 (uneori, in depasiri 110,cu putin peste3000 de ture). E ok, nu?
Cand am fost la munte, schimbam la max 3000, cum scrie la carte(rodaj).
Cand am fost la munte, schimbam la max 3000, cum scrie la carte(rodaj).
IGI SAN cu Cee'd 1.4 GSL MT LX BEST, Pewter beige.....peste 1000km (Full casco)
http://iongabrielionut.blogspot.com/
http://iongabrielionut.blogspot.com/
-
- born on 13th
- Posts: 96
- Joined: 19 Nov 2007, 13:27
- Auto:
- Location: bucuresti, chitila
-
- Posts: 66
- Joined: 31 Jul 2008, 08:38
- Auto:
- Location: Targoviste

ASA SA FIE!
IGI SAN cu Cee'd 1.4 GSL MT LX BEST, Pewter beige.....peste 1000km (Full casco)
http://iongabrielionut.blogspot.com/
http://iongabrielionut.blogspot.com/
E OK. Nu cred ca e mare bai totusi daca ii dai "de incercare" si peste 3000, in mod voit, ca sa vezi cum se comporta.E ok, nu?
Solenza de 1.4 are 960 sau 980 KG din cate imi aduc aminte, fata de Ceed care are 1300 KG din pacate. Diferenta e destul de mare, chiar daca Cee'd-ul are mai multi cai & cuplu mai mare.
M-am uitat pe grafice, cee'd-ul are cam 120-125 NM pe la 2500, iar solenza are max 118 la 2800. Ia in calcul diferenta de greutate f mare si cred ca se explica de ce trage mai prost la turatiile de rodaj.
Sper ca ti-am fost de ajutor.. Nu fi dezamagit de masina!
Cee'd 1.4 Best, Piston Gray, codename BISISICA, ODO: >74 000 KM din 2.04.2008
clic aici sa vezi ce-am mai pozat
clic aici sa vezi ce-am mai pozat
-
- Posts: 66
- Joined: 31 Jul 2008, 08:38
- Auto:
- Location: Targoviste
Dar oare cat de fiabil e motorul asta? Cat o sa reziste daca eu o sa schimb la 5000? 

IGI SAN cu Cee'd 1.4 GSL MT LX BEST, Pewter beige.....peste 1000km (Full casco)
http://iongabrielionut.blogspot.com/
http://iongabrielionut.blogspot.com/
-
- Posts: 384
- Joined: 10 Jul 2008, 14:13
- Auto:
- Location: Valcea Bucuresti
-
- Posts: 66
- Joined: 31 Jul 2008, 08:38
- Auto:
- Location: Targoviste
Nu sunt deloc dezamagit de masina. E super la banii astia! Mie personal imi place foarte mult materialele folosite la interior. E foarte frumoasa(atat la interior cat si la exterior)! E mai tare(frumoasa) decat Golf 5(cel putin in partea din fata si la bord). Parere personala!
IGI SAN cu Cee'd 1.4 GSL MT LX BEST, Pewter beige.....peste 1000km (Full casco)
http://iongabrielionut.blogspot.com/
http://iongabrielionut.blogspot.com/