A vazut si 5000 de turatii. Ia ce am scris anterior mai mult ca o constatare personala. Am si scris mare in opinia mea pentru ca nu vreau sa incep o polemica.
Eu cred ca este o parere preconceputa.De unde sa pierzi 30% din putere cand functioneaza AC?Poate creste consumul si tocmai din acest motiv puterea este asigurata ....Da` nu ma mir ......
30 % nici eu nu cred ca pierzi...max undeva la 7 %....cred...pt ca la 100 cp nu ai cum sa pierzi 10 caluti...cred...nu mai are zvac, dar putere tot ai destula...drept dovada ca eu din 2600 km nu cred ca am mai mult de 100 fara A/C pornit ...si-ti garantez ca merg oarecum sporty
Acum desigur ca am dat eu un cuantum de 30 % pierdere de putere care nu are nici o relevanta in lipsa unor masuratori precise. Ceea ce vroiam sa subliniez este faptul ca se simte puternic in depasiri cand e AC pornit.
Retrag 30% din putere si inlocuiesc cu mult.
Inca o data repet faptul ca masinuta imi place si merge bine, dar am ramas surprins de aspectul asta mai ales daca in momentul respectiv mai mergi si la deal.
Zicea cineva ca nu te face de ras in depasiri motorasul asta si sunt de acord, cu mentiunea ca ar fi bine sa va asigurati de 2 ori cand faceti depasiri la limita cu AC pornit.
Si a propos de inchiderea la depasiri a AC parca spunea cineva ca la kickdown se opreste automat AC-ul.
acum nu va luati de poolshark-si-a exprimat omul parerea
toata lumea e de acord ca AC mananca din puterea motorului asa ca nu are rost o cearta "cat la suta mananca AC din puterea motorului la x km/h"
Domnilor lasa-ti AC in pace ca saracu nici nu se simte, eu unul la 5100km la bord pot sa spun ca singura diferenta este la cuplare la relanti cand motorul este la 600rot/min se simte putin cum se tureaza automat motorul si apoi revine la loc. Daca vreti depasiri treceti in treapta IV si accelerati ca nu o sa mai aveti probleme, ca nu stiu ce AC fura caii
In treapta IV 2000rot......60km/h
3000rot......80km/h
4000rot......100km/h
in treapta V 3000rot......100km/h
4000rot......130km/h
5000rot......160km/h Vreti DEPASIRI mergeti domnilor in treapta inferioara a IV accelerati pana la 4000rot/min unde prinde si zvac apoi schimbatia V si dupa aceea treceti linistiti de orice harb sau TIR de pe meleagurile noastre
Domnilor lasa-ti AC in pace ca saracu nici nu se simte, eu unul la 5100km la bord pot sa spun ca singura diferenta este la cuplare la relanti cand motorul este la 600rot/min se simte putin cum se tureaza automat motorul si apoi revine la loc. Daca vreti depasiri treceti in treapta IV si accelerati ca nu o sa mai aveti probleme, ca nu stiu ce AC fura caii
In treapta IV 2000rot......60km/h
3000rot......80km/h
4000rot......100km/h
in treapta V 3000rot......100km/h
4000rot......130km/h
5000rot......160km/h Vreti DEPASIRI mergeti domnilor in treapta inferioara a IV accelerati pana la 4000rot/min unde prinde si zvac apoi schimbatia V si dupa aceea treceti linistiti de orice harb sau TIR de pe meleagurile noastre
Domnilor lasa-ti AC in pace ca saracu nici nu se simte, eu unul la 5100km la bord pot sa spun ca singura diferenta este la cuplare la relanti cand motorul este la 600rot/min se simte putin cum se tureaza automat motorul si apoi revine la loc. Daca vreti depasiri treceti in treapta IV si accelerati ca nu o sa mai aveti probleme, ca nu stiu ce AC fura caii
In treapta IV 2000rot......60km/h
3000rot......80km/h
4000rot......100km/h
in treapta V 3000rot......100km/h
4000rot......130km/h
5000rot......160km/h Vreti DEPASIRI mergeti domnilor in treapta inferioara a IV accelerati pana la 4000rot/min unde prinde si zvac apoi schimbatia V si dupa aceea treceti linistiti de orice harb sau TIR de pe meleagurile noastre
aveti grija cu decuplarea si cuplarea a/c-ului cand motorul este turat ...sa nu ramaneti fara compresor ...valabil pentru orice masina
-sunt de aceiasi parere mai bine trec intr-o treapta inferioara la depasire decat sa opresc aer-ul ....si chiar daca este oprit aerul tot trec intr-o treapta inferioara ...sa simt ca trage adevarat
-si intradevar sunt o gramada de "soferi" care nu au treaba cu regulile de circulatie ...si o da in liniute in momentul cand vreti sa-i depasiti...asa ca mare grija la cei pe care vreti sa-i depasiti !