Fratilor, sa va zic de toate (cei in lipsa de timp sa sara postul ast aca incerc sa povestesc totul sa vedetzi ce-i in inima unui om indragostit de masina asta!

)
Deci astazi trebuiau sa vina numerele, un termen slab definit undeva intre dimineasta si seara de catre dealerul din Suceava - Daily Motors care opricum au fost niste dragutzi pana la capat, tin sa-l amintesc pe Adrian Tutu, in general cu el am tinut legatura, chiar daca masina am comandat-o de la un coleg de-al sau! Pe la 10:30 am trecut pe la reprezentanta, si mare mi-a fost surpriza sa aflu ca numerele sunt sosite cu tot calabalacu si Adi era in priza, sunand pe toti cei care trebuiau sa ridice azi masinile!.... Bine bine dar cand o ridic? zic eu.. Pai la 12 ca nu se face asa pe proprie raspundere!
Ok zic eu, adopt o postura de ganditor pe scaunul din fata lui si ma pun pe asteptat! M-am intretinut vreo juma de ora cu un domn ce-si astepta presurile... (faza nasoala ca trebuiau sa-mi vina si mie ceva gen mocheta)... dar am tacut malc...
In fine, pleaca din 3, 2 agenti "divale" la service sa caute nusce cu numerele si raman singur cu D-l Adrian ce dadea telefoane in disperare!
Aici o faza nasoala: suna pe un tip, ca nu stiu cum sa va zic, bla bla, masina dumneavoastra a cazut de pe trailer, paguba totala!!!
dar avem o masina in Iasi care arata la fel, bla bla o avetzi luni... bine asta e un telefon de 10 minute in 3 cuvinte.. Oricum inchipuiti-va prin ce a trecut ala cu masina... facuta ZOB si tu nici nu ai bagat cheia in contact
NASOL! NASOL RAU!!!
Ok... este 11:00, inca o ora!... apare o familie, se duce la Rio, la Cerato, agentul de vanzari ocupat la telefon! Iau problema in maini si ca pe aici, ca pe dincolo... Au semnat un contract pentru un Cee'D 1.4 GSL Classic!!! HI HI HI... trebuia sa-mi dea comision la faza asta!!!
Bine bine: 11:30, apare un domn cu programul "RABLA" coborand dintr-un Logan, preia niste acte, ii spun ca astept masina ... bla bla vrea si el sa vada ca si el a dat avans, asteapta de la REMAT sa-i dea nu stiu ce de la casare, p[ana la urma de nerabdare ne suim amandoi in masina si plecam singurui in ITCANI la SERVICE sa ne holbam la masinile noastre pe DINAFARA ca chei nu aveam!
Pe la 12:00 In parcare: PLOUA TORENTIUAL, imi sarea apa din adidasi ca o fantana arteziana, de chioram amoandoi, reperez masina dupa serie de sasiu (erau vreo 3 SW Pewter Beige - toate BEST), domnul o repereaza dupa culoare, singura Kompass Blue! Nu va pot spune cat de bine m-am simtit cand mi-a spus: Stii m-am inselat cu culoarea, imi place mai mult asta a ta!!! MWEHAHHAHA SUPER!!!
12:30: In continuare ploua cu galeata: fumam tigara dupa tigara, dealerul asteapta restul de clienti avand o singura masina cu care sa-i aduca in parcare: cam 10 KM distanta de locatia reprezentantei! Foc o poza cu mobilul la masina domnului si i-o trimit fiicei lui... in speranta ca e o tipa draguta si-mi salveaza numarul!!
Ma rog apare cineva in sfarsit pe la 1:15, coboara vreo 6 persoane dintr-o Buburaza de aia mica de la KIA.. nici nu stiu cum se cheama... PICANTO?!?! dealerul se baga la numere, il insfac imediat, il bag pe masina... APROPO SUPER SIMPLA OPERATIUNEA dupa ce am citit pe forum! INSA SURPRIZA:
Suporturile de la numere sunt inscriptionate MIT MOTORS!!! Stiu ca-s din Bucuresti nu?? ce cauta in SUCEAVA?!?! un vecin are numere cu DAILY MOTORS! nu mai conteaza!
Inspectia se termina repede, raman ultimul, tac malc, pentru ca-mi vroiam presurile promise! Nimanui nu i s-a dat si de asta am tacut, nu am vrut sa fiu eu cel care isca o discutie!! Il intreb pe dealear, acest astia, cica sa trec mai tarziu sa le iau!
Ok zic, ma urc in masina, aaa am uitat am fost primul care a pornit-o si a scos-o la "lumina" sa zic asa... vroiam sa o admir in toata splendoarea sa!... deci revin am scos-o, trec pe la firma sa i-o arat maica-mii, trec pe la serviciul prietenei sa i-o arat si ei, trec pe la un prieten care mi-a schimbat banii din EURO in lei, (nu vroiam sa trec de 10.000 sa fiu luat in evidenta, oricum cand am platit am uitat de acest aspect si am platit 11.000 EURO si tot am semnat declaratia de rigoare cu - ECONOMII - pana mea asta e!), toti foarte incantati, mai ales prietenul meu, ce era total impotriva masinilor pe care nu scrie GOLF... cred ca l-am convins sa-si ia un HATCHBACK DIESEL! se auzea numai Kia CEED, CEED, KIA, CEED in reprezentanta Vodafone unde lucra respectivul!
OK
am ajuns in sfarsit acasa, convins ca rup gura targului cu noua masina, foarte incantat de tinuta de drum si aspect, inchid masina dau sa intru in bloc si cand ma intorc sa admir frumusheata, INCA UN CEED!!! TOT SW, tot BEST, insa ROSU! stiind din auzita ca un vecin (baiatul sau) ar fi facuit si el comanda urc direct la 8 (eu stau la 3) sun la usa si cu mainile in solduri: A CUI E CEED-ul ROSU? Chemati-l va rog! pe un tot mai mult decat autoritar! iese omul si-l iau la ture:
- Bine dom'le chiar azi cand am ridicat si eu masina te-ai gandit sa ti-o aduci?!?!? nu stiai ca-mi vine si mie, ce dracu trebuia sa fie primul CEED din parcare! MI-AI STRICAT TOATA ZIUA! si am izbucnit in ras... Vecinul cu ochii bulbucati se prinde de gluma si incepem sa povestim de masina... toate bune si frumose! cobor... scot cainele... si plec...
Am facut si un drive test mai lung cam 40 KM directia RADAUTI sa vad cum merge masina, deoarece vecinul respectiv imi spusese ca e LENESA la depasiri (are tot BEST si am vrut sa incerc).
AAA, masina am ridicat-o cu 4 Km in bord, avand benzina pentru 76 Km, mi-au intrat 46,7 Litri de SUPER 98 de la ROMPETROL la 4.5 RON litrul!
Numerele rosii m-au costat 120 RON, alarma se poate pune la ADRIA - SKODA, nu stiu inca cat e manopera, se accepta si alarma de acasa!
CONCLUZII:
- SUSPENSII: hai mai fratilor daca astea sunt incomode eu merg cu roab aatunci! Mi se par mai mult decat OK, poate si pentru ca am jantele din otel de 15 si cauciucul e gros (Talon cred ca se spune), oricum senzatia de siguranta care ti-o da masina e de nedescris!
- OGLINZI: BESTIALE! DE TIR, DE TANC, de orice numai de masina compacta nu!
- TINUTA DE DRUM: SUPERBA! Prinde curbele de zici ca nu e adevarat! probabil aici au rol si suspensiile sport!
- DOTARI BEST: Mai mult decat OK la banii astia, finisaje superioare, culoarea tapiteriei GRI frumos lucrata, absolut incantat de interior!
- DIMENSIUNI: GENEROASE, chiar daca din afara nu pare, masina avand muchii rotunde, insa din interior dimensiunea masinii este impunatoare pentru o campacta.
- MOTOR: Daca se conduce linistit, adica a cincea o bagi pe la 70-80 masina e LENESA... da o recunosc , asta e impresia mea! merge usor la 120 (atat am bagat eu ca e totusi in rodaj), muult mai usor decat m-am asteptat, motorul nu parea solicitat, insa nu are acel zvac ca diesel-ul! cupland motorul in treapta inferioar si netrecand de 4.000 ture masina se duuuuce... se duce frumos! Am testat si in oras pana-n 4.000 si caii putere se dezlantuie abia dupa 3.500 ture! E un motor de turatii inalte, asta itzi dai seam ausor cand te uiti la turometru, acest afiind gradat cu rosu abia de la 6.500! MOTORUL E MAI MULT ca ok, insa necesita un condus mai sportiv pentru un Sporty Wagon, sunt convins ca si la hatchback e aceeasi situatia, diferenta de masa fiind nesemnificativa!
- CONSUM: pare ok, insa trebuie sa ma invat cu stilul
frana de motor si pastrarea masini iin vitezam CB aratand un consum ce tinde spre 0 cand cobori o vale cu masina in viteza!
- CUTIE DE VITEZE: rapoarte OK, bine departajate, mi-a intrat fara probleme in toate vitezele! Sunt obisnuit cu sistemul de pe vechiul CIELO care e aproape identic la stilul de bagat in marsalier! Intra in 1-a far aprobleme, insa mansa e putin TEAPANA
- DIRECTIE: WOW! la 10 KM pe ora misti colacul cu dejtu mic, la 100 itzi trebuie efort nu gluma!
- POZITIE DE CONDUS: Am 1.82 si pe BEST fara scaun reglabil e setat exact cum imi trebe... nici mai jos nici mai sus! EXCELENT!
P.S.: nu stiu daca va avea careva rabdare sa citeasca POST-uloiul meu, dar trebuie sa spun prin ce am trecut azi mai ales ca am incurcat marsarierul cu viteza 1 azi (am uitat ca era in marsalier) si era sa o busesc din prima zi!
P.S.2: SPER sa castig premiul pentru cel mai lung post!
