Performante motor 1.4

Forum cu de toate despre Kia cee'd
Post Reply
manucu01
Posts: 722
Joined: 02 Aug 2007, 20:33
Auto:
Location: Iasi

Post by manucu01 »

eu zic ca este. nici eu nu am reusit 200 cu benzina Petrom 95, insa pe exact acelasi traseu am reusit 200 cu benzina Petrom 99+. ambele situatii fara vant dn spate, fara vant din fata, inclinatie longitudinala a soselei insesizabila (nici deal nici vale)
Cee'd 1,4 LX BEST black pearl IS-&9-MFM - 250000km
Opel Mokka 4x4, 1.4l 140CP
jurnal de bord: viewtopic.php?t=1126

User avatar
psystem
Geologu'
Posts: 1776
Joined: 16 May 2007, 13:53
Auto:
Location: Focsani

Post by psystem »

Calitatea benzinei sigur influenteaza comportamentul masinii.
KIA Cee'd 1,4 GLS, 07/07/07, Mars Red, Base + Cateva optionale ODO: 121.000+ Km///album\\\///JB\\\
DACIA Logan 1,4 MPI+GPL, 01/06/10, Bej Laureate ODO: 76.000+ Km
DACIA Duster 1,5 dCi 4X4, 11/12/13, Laureate, Gris Comete ODO: 0.050+ Km

GeorgeC
Posts: 408
Joined: 08 Aug 2007, 11:23
Auto: Kia Ceed 1.4 LX 2007
Location: Timisoara

Post by GeorgeC »

si eu am ajuns astazi la 200 km/ h pe o autoastrada din ungaria ... benzina 98 de la rompetrol...cu 95 efix nu am reusit sa ajung la 200 deoarece inainte multamai greu in viteza / turatii de la 4500 de ture in sus si nu am avut destul loc sa ajung la viteza asta ... cu 98 in schimb era mult mai responsiva la pedala...
ODO : 40100 km
1.4 LX + scaune incalzite, jante 16, scaune inaltime si lombar, parasolar, proiectoare, volan in piele + maciulie cromata, presuri originale... Pewter beige + rainbow blush ; comandata in 25.08.2007 primita pe 18.11.2007

Dennis
Ghost
Posts: 690
Joined: 30 May 2007, 11:51
Auto:
Location: Bucuresti

Post by Dennis »

Mai fratilor, daca voi nu ati reusit sa ajungeti la 200 km/h cu benzina de 95 e strict problema voastra. Poate n-ati avut loc, poate era loc dar n-ati turat-o cum trebuie, dar astea sunt amanunte care tin de fiecare situatie in parte.Eu am 16000km si am alimentat doar cu benzina de 95.Masina urca frumos in turatie, ajungi rapid cu ea la 165 km/h in treapta a-IV-a la 6300rpm...de aici pana la 200 mai ai doar putin.Normal ca iti trebuie o autostrada intreaga sa ajungi la 200 daca ii dai a-V-a pe la 80km/h!
Iar de chestii de genul "in Romania nu ai loc sa-i dai viteza" spuse de soferi de Dacie sunt satul.Mai ramanea sa spuna cineva ca atinge 200 doar daca alimenteaza cu kerosen, ca nu m-as fi mirat deloc!
LX Best 1.4 + GPL, machine silver, IF-07-SBI

marius13
El Cid
Posts: 38
Joined: 16 Feb 2008, 12:09
Auto:
Location: Arges

Post by marius13 »

Ca exista o diferenta majora in modul de functionare al motorului in functie de benzina este indiscutabil. In cazul meu cu benzina 95 Petrom motorul chiar avea un mic tacanit (in afara de cel de la volan) si tragea de parca ar fi avut "nasul" infundat, cu 99+ tot de la Petrom parca este alta masina.
Nu am incercat sa ajung la 200 km./h (inca) dar cred ca este interesant de stiut, de la cei care au reusit performanta (sau au fost pe aproape), cum sa comportat "samanta". Cu atat mai mult cu cat pentru a atinge o viteza maxima limita intr-un interval de timp acceptabil, in opinia mea, cel mai important factor este calitatea benzinei.
Cee'd 1.4 GSL LX MT-BEST abyss blue; comanda finala 08.02.2008; achitat integral 08.02.2008; plecata din Slovacia 18.02.2008; ajunsa in tara 23.02.2008; serie primita 25.02.2008; livrata 01.03.2008 (martisor).

Dennis
Ghost
Posts: 690
Joined: 30 May 2007, 11:51
Auto:
Location: Bucuresti

Post by Dennis »

Marius13, cel mai important factor este cunoasterea masinii!
Din semnatura ta vad ca ai masina de 3 saptamani.Acumuleaza niste kilometri, vezi cum se comporta pe diverse paliere de turatie,etc.Cee'd-ul de 1.4 este o masina cu performante decente pe parte de acceleratie si top speed, dar nu este o masina la care benzina cu cifra octanica mai mare sa faca minuni.
LX Best 1.4 + GPL, machine silver, IF-07-SBI

marius13
El Cid
Posts: 38
Joined: 16 Feb 2008, 12:09
Auto:
Location: Arges

Post by marius13 »

Multumesc pentru sfaturi. :lol:
Masina ASTA o am de 3 saptamani. Cat despre motoare de turatie nu Kia a descoperit "roata" in domeniu.
Dar cu atat mai mult, si lucrul acesta il stie oricine care a reusit sa treaca din categoria "posesor de permis" in cea de "sofer", performantele motoarelor de turatie depind in principal de calitatea combustibulului folosit (in cazul de fata BENZINA).
Cine a reusit sa citesca intrebarea pusa de mine in acest topic a inteles ca problema nu este daca Cee'd-ul ajunge la 200km./h. cu benzina de 95 ci modul in care reuseste aceasta performanta in functie de benzina folosita. Este mai mult decat evident ca pentru obtinerea unor performante maxime este necesara folosirea unei benzine cu o cifra octanica ridicata (pentru cine se pricepe cat de cat la motoare).
De interes general ar fi modul in care se obtine viteza de 200km/h infunctie de benzina folosita si producator.
Cee'd 1.4 GSL LX MT-BEST abyss blue; comanda finala 08.02.2008; achitat integral 08.02.2008; plecata din Slovacia 18.02.2008; ajunsa in tara 23.02.2008; serie primita 25.02.2008; livrata 01.03.2008 (martisor).

Dennis
Ghost
Posts: 690
Joined: 30 May 2007, 11:51
Auto:
Location: Bucuresti

Post by Dennis »

Sa speram ca sunt "soferi", care au reusit sa "citeasca" intrebarea ta.
Interesant ar fi de explicat si modul in care se reuseste aceasta performanta in functie de benzina folosita.Accepti si raspunsuri seci, gen "cu benzina OMV Carrera 100 ajung imediat la 200"?
LX Best 1.4 + GPL, machine silver, IF-07-SBI

eldtimer
comsin-comsan
Posts: 92
Joined: 08 Dec 2007, 00:27
Auto:
Location: Brasov

Post by eldtimer »

Viteza maxima ceed ... cam asta e ceea ce am trait eu...senzatia e oka, masina foarte stabila, si ca sa ma raportez la ultimele discutii, acceleratia de la 140 km/h pana aproape de 190 km/h se realizeaza cu piciorul apasat treptat pana in momentul "pedala la fund", cand se vede si consumul de 17.3 l/100 km...combustibil: rompetrol efix 95 :D ...mie mi-a placut ... senzatie faina, iar cine vrea mai mult sa-si ia o alta motorizare sau un veiron ceva... mie imi place "sidulica" al meu :wink:

Viteza maxima ceed = 195 km/h (fa clic pe mine) ;)
Since 08.01 proud owner of KIA Cee'd 1.4 Best...si cam atat...da ce merge :)

B 33 WDC

++Ma petite "samanta"++

Image

Akbhar
Posts: 1356
Joined: 27 May 2007, 18:09
Auto:
Location: Ploiesti/Bucuresti
Contact:

Post by Akbhar »

marius13 wrote:Este mai mult decat evident ca pentru obtinerea unor performante maxime este necesara folosirea unei benzine cu o cifra octanica ridicata (pentru cine se pricepe cat de cat la motoare).
Explica-ne si noua, te rog, de unde este evident acest lucru. Pentru cineva care "se pricepe cat de cat la motoare", o benzina cu cifra octanica se foloseste in motoare care au coeficient de compresie ridicat, pentru a preveni detonarile.
It's a common misconception amongst car enthusiasts that higher octane = more power. This is simply not true. The myth arose because of sportier vehicles requiring higher octane fuels. Without understanding why, a certain section of the car subculture decided that this was because higher octane petrol meant higher power.
The reality of the situation is a little different. Power is limited by the maximum amount of fuel-air mixture that can be jammed into the combustion chamber. Because high performance engines operate with high compression ratios they are more likely to suffer from detonation and so to compensate, they need a higher octane fuel to control the burn. So yes, sports cars do need high octane fuel, but it's not because the octane rating is somehow giving more power. It's because it's required because the engine develops more power because of its design.
There is a direct correlation between the compression ratio of an engine and its fuel octane requirements. The following table is a rough guide to octane values per engine compression ratio for a carburettor engine without engine management. For modern fuel-injected cars with advanced engine management systems, these values are lowered by about 5 to 7 points.
(sursa)

In Romania, se obtin in general performant mai bune cu benzine cu CO mai mare din cauza ca acestea sunt rafinate mai bine si contin mai puin impuritati (apa, fractiuni mai grele (?? e bine??, nu sunt chimist), nisip si alte minunatii care se mai gasesc in tancurile din benzinarii, in afara de benzina propriu-zisa)
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups

ady85btz
Rock'n'Rolla
Posts: 1178
Joined: 05 Feb 2008, 16:03
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by ady85btz »

off: ce greutate are 1.4 ? cumva greutate proprie (kg): 1,263 - 1,355 (benzina).La gol ma refer....
Kia Cee'd 1.4 GSL the BEST :smt077 Machine Silver :smt077
"The Power to Surprise"
Jurnal de bord
Album foto
Image

Arnold12
Posts: 2774
Joined: 02 Jun 2007, 18:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Arnold12 »

ady85btz wrote:off: ce greutate are 1.4 ? cumva greutate proprie (kg): 1,263 - 1,355 (benzina).La gol ma refer....
La 1.4 exista in specificatii un minim 1317 si un maxim 1399 cu un sofer de 75 kg.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria

MihaiM
Posts: 871
Joined: 04 Jun 2007, 10:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by MihaiM »

iar in taloanele multora scrie 1309kg

doio77
Posts: 775
Joined: 25 Nov 2007, 17:14
Auto: 1.6 CRDI 128hp City 2014
Location: Bucuresti
Contact:

Post by doio77 »

dieselul ce greutate are?
1.6 CRDI 128hp City 2014 Planet Blue + optionale

ady85btz
Rock'n'Rolla
Posts: 1178
Joined: 05 Feb 2008, 16:03
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by ady85btz »

in jur de 1350
Kia Cee'd 1.4 GSL the BEST :smt077 Machine Silver :smt077
"The Power to Surprise"
Jurnal de bord
Album foto
Image

Post Reply

Return to “Generalităţi”