Părerile de la postul original nu s-au schimbat prea mult.
Mai adaug niste impresii:
"-"
transmisia automata, in treapta 1 prin garaj, la pornire si parcare, ma face sa cred ca am rotile ovale sau trec peste denivelari, primii metri pana da treapta 2 sau ultimii metri [pana parchez. menționez ca podeaua este plata perfect. Nu imi amintesc daca de noua facea asa. nici acum nu face tot timpul, dar cand face e ciudat. Cu cat merg mai incet sunt mai multe sanse sa mearga nelinear.
"+"
Stabilitatea este peste ce am mai condus.
lane assist, dupa ce te obisnuiesti, si nu il mai ai (alta masina), si trebuie sa mergi 500 km drept,

Modul sport il folosesc doar pe serpentine in urcare, sau la depasiri (rar).
OFFTOPIC
BTW am condus o jetta 2019 vreo 2000km, 1.5 TSI automata 8 trepte, care scoate consum de 4.1 la 110 pe autostrada, si medie de 5.8 cu AC on, pe modul ECO. in sport, creste 1-2 l daca mergi pe la 126/h.
Am fost surprins de cat de performanta e cutia DSG2, si faptul ca la kickdown retrogradeaza succesiv de 2 ori, odata duce motorul in 4000, apoi mai retrogradeaza odată dacă e cazul si il duce in 6000. Culmea, jetta era la fel de comoda sau chiar mai comoda, cu roti de 16 si balon mare, dar pe drumuri mai line (US) . De antifonare, nu mai zic ca era peste multe hibride. in schimb avea buguri si ramanea clima on si dupa ce o stingeai
