Părerile de la postul original nu s-au schimbat prea mult.
Mai adaug niste impresii:
"-"
transmisia automata, in treapta 1 prin garaj, la pornire si parcare, ma face sa cred ca am rotile ovale sau trec peste denivelari, primii metri pana da treapta 2 sau ultimii metri [pana parchez. menționez ca podeaua este plata perfect. Nu imi amintesc daca de noua facea asa. nici acum nu face tot timpul, dar cand face e ciudat. Cu cat merg mai incet sunt mai multe sanse sa mearga nelinear.
"+"
Stabilitatea este peste ce am mai condus.
lane assist, dupa ce te obisnuiesti, si nu il mai ai (alta masina), si trebuie sa mergi 500 km drept,
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Modul sport il folosesc doar pe serpentine in urcare, sau la depasiri (rar).
OFFTOPIC
BTW am condus o jetta 2019 vreo 2000km, 1.5 TSI automata 8 trepte, care scoate consum de 4.1 la 110 pe autostrada, si medie de 5.8 cu AC on, pe modul ECO. in sport, creste 1-2 l daca mergi pe la 126/h.
Am fost surprins de cat de performanta e cutia DSG2, si faptul ca la kickdown retrogradeaza succesiv de 2 ori, odata duce motorul in 4000, apoi mai retrogradeaza odată dacă e cazul si il duce in 6000. Culmea, jetta era la fel de comoda sau chiar mai comoda, cu roti de 16 si balon mare, dar pe drumuri mai line (US) . De antifonare, nu mai zic ca era peste multe hibride. in schimb avea buguri si ramanea clima on si dupa ce o stingeai
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)