
Daca as mai pune GPL? Bineinteles, fara discutii.
Mersi Dany chiar mi-am reperat si eu problema cu pornirea "cand vrea ea" , credeam ca e de la benzina, de la instalatia GPL etc. ... de fapt este de la "imobilizator" si o sa rezolv in service joi.danydny wrote:Cei care au probleme la pornire, verificati daca atunci cand puneti contactul apare aprins martorul "masinuta cu cheie". Daca nu se aprinde nu mai dati la cheie ca nu va porni. Incercati sa luati contactul si sa il puneti pana va aparea martorul "masinuta cu cheie" si atunci va porni. Aceasta problema mi s-a rezolvat in service la revizia anuala a masinii (nu a instalatiei gpl), cei de acolo au desfacut capacul de la volan si au umblat undeva la contact(nu au schimbat nimic..au strans o mufa ceva probabil), nu mi s-a spus ce au facut, doar ca nu o sa mai am probleme (spunandu-mi razand ca e secret profesional...ciudat...poate stiau de problema ca s-au dus direct la capacul de la volan)....si asa a fost, din luna septembrie 2014 nu am mai avut probleme cu pornirea.
Dennis wrote:Masina mea sta "pe dreapta" de jumatate de an dar am observat ca in ultimele luni de exploatare (primavara-vara 2014) a "mancat" antigel.Pot spune ca am completat o singura data cu aprox. 1 litru iar zilele astea , uitandu-ma sub capota am constatat ca nivelul antigelului este sub minim.Am vazut ca a mai postat cineva mai demult in topicul asta o problema legata de consumul de antigel la un Ceed cu instalatie GPL, dar colegul se plangea si de un consum mare/functionare oarecum necorespunzatoare a masinii. La mine motorul merge ca in prima zi (am 145.000km din care 75.000km pe gaz), consumul este in parametri normali atat pe gaz cat si pe benzina. Voi merge undeva prin martie la service pentru o revizie mai serioasa (schimb ulei, filtre, bujii, curea accesorii, acumulator) si am sa-i rog pe mecanici sa verifice cu atentie - poate am vreun furtun fisurat si astfel pierd antigel. S-a mai confruntat cineva cu problema asta? Nu stiu daca are vreo relevanta instalatia GPL...ma gandesc mai mult la varianta pierderii pe la vreo imbinare, furtun fisurat/imbatranit, etc. Pana la vizita in service astept si parerile voastre. Drumuri bune!
Cam acelasi sentiment il aveam si eu inaintepanzer wrote:Eu.
Cam in 2000 km sau 2-3 saptamani merg la revizie si tot pe la furtune ii pun sa se uite. Ma cam intriga faptul ca nu am deschis capacul de la antigel timp de 6.5 ani, iar in ultimele 5 luni (de la schimb) ma uit lunar sub capota si am si umblat de 2 ori.
113 000 din care 47 000 pe gaz.
Din pacate afirmatia este eronata diferenta de temperatura fiind de aproximativ 20 de grade, adica 1% variatie fata de benzina.simpla folosire a GPL inseamna temperaturi de ardere mai mari