Baterie
-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: baterie
daca ceedul tau e pe benzina, da e buna.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5248
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: baterie
Mai pui 30 lei si iei C14 Black.Are curentul de pornire mai mare(480) si amperajul de 56AH.
Eu am deja 3 ani cu ea si e in parametrii,avand in vedere ca am ceva consumatori.
Eu am deja 3 ani cu ea si e in parametrii,avand in vedere ca am ceva consumatori.
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
Re: baterie
ma intereseaza doar daca se potriveste. e 1.4 pe benzina.Nesta3 wrote:Mai pui 30 lei si iei C14 Black.Are curentul de pornire mai mare(480) si amperajul de 56AH.
Eu am deja 3 ani cu ea si e in parametrii,avand in vedere ca am ceva consumatori.
nu vreau alta baterie de capaciate mai mare ca nu las mostenire masina la nepoti...
Re: baterie
@kiaro : O baterie mai mare nu este obligatoriu sa te tina si mai mult.
Are capacitate mai mare de a genera curent ceea ce-ti da un confort la pornirile la rece sau in caz de oboseala, nu va cadea brusc.
Un Exemplu : O baterie de 45 AH ar putea sa-ti permita 5-6 incercari de pornire de citeva secunde pina va da semne de oboseala pe cind una de 60 AH s-ar putea sa duca pina la 10 incercari pina sa simti descarcarea.
Important este ca nici o baterie sa nu fie lasata sa se descarce de tot .
Dar daca totusi s-a descarcat trebuie imediat reincarcata pe redresor sau pe masina.
Are capacitate mai mare de a genera curent ceea ce-ti da un confort la pornirile la rece sau in caz de oboseala, nu va cadea brusc.
Un Exemplu : O baterie de 45 AH ar putea sa-ti permita 5-6 incercari de pornire de citeva secunde pina va da semne de oboseala pe cind una de 60 AH s-ar putea sa duca pina la 10 incercari pina sa simti descarcarea.
Important este ca nici o baterie sa nu fie lasata sa se descarce de tot .
Dar daca totusi s-a descarcat trebuie imediat reincarcata pe redresor sau pe masina.
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 142.000 km
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
Re: baterie
Fiecare cu ideile lui...
Mie imi porneste masina de fiecare data , nu am nevoie de 5-6 incercari...
Mie imi porneste masina de fiecare data , nu am nevoie de 5-6 incercari...
Re: baterie
Am bateria originala din 2008.
Ieri moarta total. Ce rost are sa o mai incarc pe redresor?
E clar ca nu trec iarna cu ea...
Ieri moarta total. Ce rost are sa o mai incarc pe redresor?
E clar ca nu trec iarna cu ea...
-
- JUCATORUL
- Posts: 524
- Joined: 25 Oct 2008, 15:53
- Auto: kia ceed 1.4 benzina+gpl(brc)
- Location: bucuresti
Re: baterie
Icercarea moarte n-are!
kia ceed 1.4 best pewter beige 14oct.2008 GPLodo 230000km +kia ceed gt line 1.6crdi 2017 97000km
Re: baterie
Salut! Am o intrebare catre posesorii de kia ceed mai vechi. Daca deconectez bateria de pe masina, la reconectare (peste cateva saptamani) este posibil sa imi ceara anumite coduri de siguranta, etc? (ex. cod de siguranta la radio CD, etc). Doresc sa scot bateria pe perioada iernii pt ca nu am cauciucuri de iarna.
multumesc anticipat.
multumesc anticipat.
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5248
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: baterie
Nu iti cere nimic.
Doar ca nu stiu daca mai poti deschide masina,deoarece cand deconectezi bateria,se blocheaza toate usile.Incearca sa ai pe cineva in masina cand faci manevra asta,ca sa eviti vreo treaba nasoala.
Repet,nu sunt sigur ca nu mai poti deschide masina,dar stiu sigur ca inchiderea centralizata ramane pe "inchis" cand decuplezi bateria.
Bafta
Doar ca nu stiu daca mai poti deschide masina,deoarece cand deconectezi bateria,se blocheaza toate usile.Incearca sa ai pe cineva in masina cand faci manevra asta,ca sa eviti vreo treaba nasoala.
Repet,nu sunt sigur ca nu mai poti deschide masina,dar stiu sigur ca inchiderea centralizata ramane pe "inchis" cand decuplezi bateria.
Bafta
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
-
- Posts: 2798
- Joined: 25 Aug 2008, 20:23
- Auto: Saab 9-5 Aero
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: baterie
@mmkia: Nu-ti va cere nici un cod dar vor trebui setate din nou anumite sisteme (vezi manualul utilizatorului : cap. 7 pag. 45)
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 142.000 km
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
Re: baterie
Am cumparat o Kia Ceed in primavara. Pana de curand nu am avut probleme cu ea insa de cand a venIt vremea rece a inceput sa faca fite la pornire: porneste la prima / la 2-a / a 3-a cheie etc. Astazi, dupa ce am facut o tura scurta cu ea, am oprit-o pentru 5 minute. Am uitat stergatorul in spate pornit (ningea) iar cand am pus contactul, a baleiat de 2-3 ori.
Nu am mai vrut sa porneasca: i-am dat 10 chei cred, ca intr-un final, sa porneasca. Practic, daca am un consumator, cat de mic activat, nu mai vrea sa porneasca la prima cheie.
Acum vreo 3 luni am fost cu ea la mecanic pt alta problema minora si i-am povestit de faza cu bateria (cateodata pornea doar la a doua cheie). A masurat-o si mi-a zis ca are 12.4V si ca incarca bine.
Si o intrebare de incepator: e normal ca beculetul din bord de la baterie sa stea aprins daca motorul este oprit? LED-ul de la baterie sta aprins (daca motorul este oprit) inca de cand am cumparat masina, dar problemele au inceput odata cu venirea frigului. Masina e din 2008 si pe ea e montata o baterie Varta Blue Dynamic D47 60Ah. Nu stiu ce vechime poate are bateria.
Nu am mai vrut sa porneasca: i-am dat 10 chei cred, ca intr-un final, sa porneasca. Practic, daca am un consumator, cat de mic activat, nu mai vrea sa porneasca la prima cheie.
Acum vreo 3 luni am fost cu ea la mecanic pt alta problema minora si i-am povestit de faza cu bateria (cateodata pornea doar la a doua cheie). A masurat-o si mi-a zis ca are 12.4V si ca incarca bine.
Si o intrebare de incepator: e normal ca beculetul din bord de la baterie sa stea aprins daca motorul este oprit? LED-ul de la baterie sta aprins (daca motorul este oprit) inca de cand am cumparat masina, dar problemele au inceput odata cu venirea frigului. Masina e din 2008 si pe ea e montata o baterie Varta Blue Dynamic D47 60Ah. Nu stiu ce vechime poate are bateria.
Kia Ceed 1.4 ED, 2008, ODO 93.000 Km.
Re: baterie
Cand spui motor oprit inseamna cheia scoasa din contact? Sau contactul pus? Daca te referi la contactul pus da e normal sa stea asa ind de baterie si se stinge imediat cum ai pornit motorul. E rau daca sta aprins cand merge motorul (nu incarca suficient alternatorul). Mai bine da fuga si da 2-3 mil pe o baterie noua decat sa chinuiesti motorul asa ca e pacat de el. Dupa bagi mult mai multe milioane in electromotor si alte piese.
Re: baterie
Cind avea 12,4 V , in gol sau cu motorul pornit ?
Daca are 12,4 V in gol (cu motorul oprit) si alternatorul este bun, este posibil ca bateria sa fie totusi "terminata". Are tensiune dar nu are capacitate.
Se poate verifica vazind la ce tensiune coboara bateria cind se porneste motorul, cu sau fara alti consumatori.
Daca porneste masina dupa 2-3 chei si motorul se invirte cu aceeasi turatie pina la pornire sau ai dat 10 chei , una dupa alta , inseamna ca bateria este totusi buna , si rezista la curentul de descarcare.
Daca nu mai porneste DOAR daca ai alt consumator deschis , este alta problema.
Cel mai simplu poti verifica cu un voltmetru pe bornele bateriei . :
Vezi ce tensiune obtii la borne : In gol , cu consumator , fara consumator , care este tensiunea minima la pornire.
La temperatura de acum de afara ,dupa o noapte de frig tensiunea la borne ar trebui sa fie in jur de 12 V.
Daca la pornire tensiunea pe baterie scade sub 9 V , este dusa .
Daca dupa pornirea motorului tensiunea la bornele acumulatorului nu este putin mai mare de 14 V , trebuie verificat alternatorul . Daca densitatea acidului ( daca acumulatorul nu este ermetic) la temperatura de afara, este sub 1,22 ( pe oricare element), este defect acumulatorul
Daca are 12,4 V in gol (cu motorul oprit) si alternatorul este bun, este posibil ca bateria sa fie totusi "terminata". Are tensiune dar nu are capacitate.
Se poate verifica vazind la ce tensiune coboara bateria cind se porneste motorul, cu sau fara alti consumatori.
Daca porneste masina dupa 2-3 chei si motorul se invirte cu aceeasi turatie pina la pornire sau ai dat 10 chei , una dupa alta , inseamna ca bateria este totusi buna , si rezista la curentul de descarcare.
Daca nu mai porneste DOAR daca ai alt consumator deschis , este alta problema.
Cel mai simplu poti verifica cu un voltmetru pe bornele bateriei . :
Vezi ce tensiune obtii la borne : In gol , cu consumator , fara consumator , care este tensiunea minima la pornire.
La temperatura de acum de afara ,dupa o noapte de frig tensiunea la borne ar trebui sa fie in jur de 12 V.
Daca la pornire tensiunea pe baterie scade sub 9 V , este dusa .
Daca dupa pornirea motorului tensiunea la bornele acumulatorului nu este putin mai mare de 14 V , trebuie verificat alternatorul . Daca densitatea acidului ( daca acumulatorul nu este ermetic) la temperatura de afara, este sub 1,22 ( pe oricare element), este defect acumulatorul
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 142.000 km
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP