Curios- m-am dat si eu pe autostrada cu un Dieselache tot Octavia- 1.9 si el de pe la 185 nu prea mai avea pedala- si chiar nu m-am simtit impins de la spate2xwhite wrote:
Partea misto la acest motor diesel este ca are destula forta sa ii impinga pe cei cu benzina de la spate si evident sa ii lase in urma pe serpentine gen Dealul Negru unde la urcare sunt cate 2 benzi si asta fara sa gafaie catusi de putin, iar pe autostrada te simti perfect cand treci pe langa benzinare cu 160-170 in regim de croaziera./


Si referitor la consum- tocmai m-am intors din Grecia 2050 km consum mediu pe tot drumul 6.5%- mers in toate conditiile- si cu 170 si cu aer la maxim si drumuri scurte dar si in conditiile descrise de tine- 100 afara si 60 in localitati. Deci diferenta e de maxim 1 litru- 1 litru juma optimist. Cei 1,500 eur pe care ii dai in plus la Diesel ii recuperezi cam in 100,000 km...
Da- dc esti familist Diesel..chiar e fain crdi u dar in niciun caz nu impinge de la spate benzina:); daca vrei sportivitate 1.6 GSL 126 cai nu are ce fuma din orice Diesel sub 125 de cai:)
Si va mai spun o chestie- cand am fost la MIT sa imi schimbe pompa am stat de vorba cu un tip care avea 4 CEED pe firma toate diesel (firma de constructii). Mi-a zis 'ai facut o f buna alegere ca ai luat benzina- dieselul in Ro oricare ar fi el dupa 80,000 km are probleme mari din cauza motorinei proaste! ' A avut inainte de ceed crdi si Renault Megane si Opel.
Venise la service cu un Ceed CRDI 115 cai care scotea fum ca un tractor si tragea f greu.
Ceed are mare avantaj ca are garantie 7 ani la motor asa ca mare grija sa nu renuntati la garantie!