psystem wrote:Traseu : Ploiesti - Bucuresti - Ploiesti - Focsani.
Stil: nu am menajat-o deloc tot drumul: viteza 110-120 si frecevent 130 si peste; accelerari bruste la depasiri si iesiri din localitatea
Consum : 5,9
mai mult ca sigur posibil, dar asta inseamna sa nu intervina anumiti factori. de exemplu cat de multe rampe, trasee dificile, aglomeratie, blocaje, etc. exista. cu cat traseul este mai drept (de ex. zona de campie, ca daca sunt multe rampe inseamna si pante dupa dar nu reusesti sa "recuperezi" consumu) cu atat scoti consum mai bun.
si sa nu radeti de mine, dar mai intervine si "mama natura". ca sa detaliez, am scos Vaslui-Iasi (traseu dus intors, destul de scurt, plimbat mai putin prin oras, ajuns la destinatie si plecat) 6 %, si traseul e dificil pentru economie la carburant (multe localitati, stai dupa carute, rampe la greu, etc.), iar la cateva zile dupa acelasi traseu la dus aveam in Iasi AVG pe CB 6,1 (atata imi indica si data trecuta la dus), iar la intoarcere nu am putut sa scad sub 6,4 (precizez ca nu am prins aglomeratie mare in Iasi, trafic destul de fluent, hai sa zicem cateva semafoare, treceri de pietoni).
surpriza!!!!!! de ce credeti ca nu am putut sa scad sub 6%, adica chipurile sa dobor recordu?
pai bateau niste rafale de vant din fata (la intors) de nu puteam sa tin constant pe acceleratie, cum incercam sa mentin constant, cum scadea demaraju.

mi-am dat seama pe traseu, simteam ca ma opreste ceva in loc, nu am oprit dar la cum suiera vantu (ca se aude din masina) si la cum opunea rezistenta la rulare, sigur asta a fost (mentionez ca am mers mai mult decat econom, si calculat, numai cu a IV-a in rampe mari, sau cu demaraj si fara curbe in a V-a, dar mentinut incat sa nu pierd demaraju si sa retrogradez
ceed sw, 1,4 GSL, 109 CP, city