virusvex wrote:oki,cum spuneti voi dar eu tot o tzin pe a mea. ce coeficent aerodinamic are pro ceedu ?daca stie careva sa imi dea un sait sa imi spuneti. stii dc zic faza asta, pt ca am un prieten cu un golf 4, motoru de 1.6 benzina si a mers cu 250 km/h pe autostrada. cat despre viteza maximala pro ceedu meu, eram eu singur in masina ( 77 KG ) si am mers cu aprox 200 la vre-o 5000 si ceva de ture si mai mult nu voia , asta pe A2 la dus spre aeroport. La intoarcere masina full 5 persoane si portbagaul la fel cu 3 genti, si am mers tot cu aceeasi viteza de aprox 200 .....deci documentati-va ca masina asta poate sa ajunga si ea la 250 , daca i se schimba cutia de viteze. si faza cu 200 la ora cu masina full nu e katerinka, k m-am mirat si eu cum de am ajuns intr-un timp asa scurt de la 160- 200 ....
spor...
Viteza maxima nu e influentata de greutate. Doar timpul pana cand ajungi la viteza maxima difera.
250 cu golf de 1.6
A mea (vezi semnatura) cu chiptuning abia urca de la 220-230 in sus pana la aproape 250 (cam 245 real) si are putere de aproape 2 ori mai mare decat golful ala
Pt viteza maxima mare iti trebuie putere.. nu prea conteaza cutia sau diferentialul. Poti sa pui orice cutie, daca nu ii mai pui ~100cai in plus tot aceiasi viteza maxima o sa ai.
O cutie mai scurta sau mai lunga o sa te ajute sa ajungi mai repede sau mai incet la viteza aia. Bineinteles ca daca pui o cutie mai scurta e posibil sa nu mai ajungi la top speed.
Eu, la a mea cu diferentialul de fabrica ajungeam la 240 si putin la limitare in a 5-a (6200rpm), cu alt diferential mult mai lung pe care il am acum ajung la 240 in a 4-a (se vede putin si in filmuletul de mai sus ca sunt f.lungi treptele) si cu a 5-a am cam 5000rpm. Teoretic daca poate sa ajunga cu diferentialul asta la peste 270, dar cred ca mai trebuie si 100 si ceva de cai in plus pt asta.