Probleme inghet
Re: Probleme inghet
Daca nu folosesti recircularea , daca functioneaza ventilatorul , daca filtru nu este infindat , daca nu mergi cu geamurile aburite cand motorul este cald si daca folosesti comanda de dezaburire parbriz ....paspunsul la problema este unul singur....te tii de nebunii in masina pana se aburesc geamurile si ingheata peste noapte!!!!
C`EED 1.4 GSL Red Mars- B 85 KTT
comandata 04.04.08- livrata 22.04.08
http://picasaweb.google.com/floreacostel76
comandata 04.04.08- livrata 22.04.08
http://picasaweb.google.com/floreacostel76
Re: Probleme inghet
Costelo .. mi-ai luat vorba ....
ASta voiam sa-ti recomand si eu .. sa nu mai stai mult in masina cu motorul oprit seara si apoi sa pleci... pt ca ramane aburul pe interior si pana dimineata ingheata... am patit-o si eu la cielo de multe ori ...
ASta voiam sa-ti recomand si eu .. sa nu mai stai mult in masina cu motorul oprit seara si apoi sa pleci... pt ca ramane aburul pe interior si pana dimineata ingheata... am patit-o si eu la cielo de multe ori ...
-
- Posts: 46
- Joined: 17 Jan 2008, 00:54
- Auto:
- Location: Galati
- Contact:
Re: Probleme inghet
Mi s-a intamplat si mie in seara de Revelion cand ma pregateam sa merg restaurant.
Era ora 21.00 iar afara erau -10 grade parca. Parbrizul era inghetat pe dinafara. Am luat spray-ul de dezghetare, l-am pulverizat, s-a topit gheata. Ne-am urcat in masina (eram 5 persoane) si in cateva secunde mi-a inghetat parbrizul pe interior. Am dat drumul la AC pe cald pt dezghetare/dezaburire si am cam stat cateva minute pana s-a putut vedea prin el (l-am mai sters cu manusile pe care le aveam in maini, atat eu cat si nevasta-mea).
Bine la mine poate fi motivul cu filtru de polen infundat caci tocmai facusem 30.000 km si urma sa ma duc la Revizia a 2-a (pe care am facut-o ulterior in 7 ianuarie).
Dupa, n-am mai apucat sa verific "fenomenul" caci la Galati n-am intalnit temperaturi asa de scazute ...
Era ora 21.00 iar afara erau -10 grade parca. Parbrizul era inghetat pe dinafara. Am luat spray-ul de dezghetare, l-am pulverizat, s-a topit gheata. Ne-am urcat in masina (eram 5 persoane) si in cateva secunde mi-a inghetat parbrizul pe interior. Am dat drumul la AC pe cald pt dezghetare/dezaburire si am cam stat cateva minute pana s-a putut vedea prin el (l-am mai sters cu manusile pe care le aveam in maini, atat eu cat si nevasta-mea).
Bine la mine poate fi motivul cu filtru de polen infundat caci tocmai facusem 30.000 km si urma sa ma duc la Revizia a 2-a (pe care am facut-o ulterior in 7 ianuarie).
Dupa, n-am mai apucat sa verific "fenomenul" caci la Galati n-am intalnit temperaturi asa de scazute ...
KIA Cee'd 1.4 GSL LX MT + ceva optionale, DAKAR YELLOW
Re: Probleme inghet
De obicei aceste probleme pot aparea dea una sau mai mult dintre urmatoarele cauze:
1. Radiator caldura spart (Verifica nivelul lichidului de racire)
2. Parbriz neizolat, adica lipirea parbrizului este precara, deci siliconul cu care este prins nu izoleaza peste tot. Aici tin sa spun ca nu conteaza daca tii sau nu geamul deschis noaptea. Gheatza se formeaza chiar mai usor in interior daca ai geamul deschis.
3. Mergi cu aerul pe reciclare foarte mult dupa ce se dezabureste. Daca vrei sa mergi pe reciclare (pt ca se face cald mai repede) da drumul la AC.
1. Radiator caldura spart (Verifica nivelul lichidului de racire)
2. Parbriz neizolat, adica lipirea parbrizului este precara, deci siliconul cu care este prins nu izoleaza peste tot. Aici tin sa spun ca nu conteaza daca tii sau nu geamul deschis noaptea. Gheatza se formeaza chiar mai usor in interior daca ai geamul deschis.
3. Mergi cu aerul pe reciclare foarte mult dupa ce se dezabureste. Daca vrei sa mergi pe reciclare (pt ca se face cald mai repede) da drumul la AC.
Cee'd 1.4 Best 109 BHP Machine Silver AKA. Sparky
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Probleme inghet
Scuze, dar nu m-am putut abtine....
Smecheri astia de la kia, recicleaza si aerul...
Daca aerul intra cu presiune prin fantele de aer, atunci nu e de la filtru.
Iesi mai repede din masina, dupa ce ai oprit motorul, un 3 minute acolo, sunt suficiente.
Smecheri astia de la kia, recicleaza si aerul...
Daca aerul intra cu presiune prin fantele de aer, atunci nu e de la filtru.
Iesi mai repede din masina, dupa ce ai oprit motorul, un 3 minute acolo, sunt suficiente.
Re: Probleme inghet
Daca preferi recirculare si dubla refiltrare atunci fie...
Prietene, cand masina e trecuta pe reciclare sau recirculare, cum vrei sa ii zici, se trage aerul din habitaclu printr-un filtru electrostatic(stil hota de aragaz) dupa care este filtrat prin filtrul de polen, si apoi ajunge in habitaclu. Daca ai face un experiment sa zicem cu o tzigare aprinsa in masina, dai pe "recirculare" si o sa observi cum trage fumul siiiiii.... surpriza!!! nu mai e fum.
Prietene, cand masina e trecuta pe reciclare sau recirculare, cum vrei sa ii zici, se trage aerul din habitaclu printr-un filtru electrostatic(stil hota de aragaz) dupa care este filtrat prin filtrul de polen, si apoi ajunge in habitaclu. Daca ai face un experiment sa zicem cu o tzigare aprinsa in masina, dai pe "recirculare" si o sa observi cum trage fumul siiiiii.... surpriza!!! nu mai e fum.
Da' ce crezi frate ca face omul acolo? Sta la taine cu volanu'? Suna un prieten sa-l intrebe cat e ceasu'?esi mai repede din masina, dupa ce ai oprit motorul, un 3 minute acolo, sunt suficiente.
Cee'd 1.4 Best 109 BHP Machine Silver AKA. Sparky
Re: Probleme inghet
Am mai spus ..o repet.
Dimineata (in zilele geroase) era bocna atat interiorul cat si exteriorul.
Eu procedam in felul urmator:
1.Pornesc motorul
2.Pornesc ventilatia si dezaburirea luneta + oglinzi (astea se fac sub 1 min in orice conditii)
3.Raschetat gheata de pe parbriz (sau folosirea sprey-varianta simpla) timp: 5 minute in prima varianta sau 1 minut in a 2'a
4.Raschetat interior (cam 5-10 minute)
Dar partea frumoasa e ca s'a incalzit afara si nu mai ingheata.
Mai revenim cu detalii la anu'
PS:
Am gasit o solutie!! Ma mut la casa, trag un garaj incalzit si gata. Nu mai am probleme.
Dimineata (in zilele geroase) era bocna atat interiorul cat si exteriorul.
Eu procedam in felul urmator:
1.Pornesc motorul
2.Pornesc ventilatia si dezaburirea luneta + oglinzi (astea se fac sub 1 min in orice conditii)
3.Raschetat gheata de pe parbriz (sau folosirea sprey-varianta simpla) timp: 5 minute in prima varianta sau 1 minut in a 2'a
4.Raschetat interior (cam 5-10 minute)
Dar partea frumoasa e ca s'a incalzit afara si nu mai ingheata.
Mai revenim cu detalii la anu'
PS:
Am gasit o solutie!! Ma mut la casa, trag un garaj incalzit si gata. Nu mai am probleme.
1.4 BEST , machine silver
Comandata: 5.09.2007
Serrie sasiu: 15.10.207
O am din: 22.11.2007
Comandata: 5.09.2007
Serrie sasiu: 15.10.207
O am din: 22.11.2007
Re: Probleme inghet
Parerea mea este ca exista o bresa in izolarea parbrizului. Daca te duci la ei, ar trebui sa se rezolve la garantzie. Adica il dezlipesc, il lipesc la loc ca nu e mare chestie.
Bafta
Bafta
Cee'd 1.4 Best 109 BHP Machine Silver AKA. Sparky
-
- Posts: 241
- Joined: 16 May 2007, 00:09
- Auto:
- Location: Suceava
Re: Probleme inghet
Problema asta mai poate fi si de la umiditate mare.
Cee'd 1.4 So Red Ltd. Edition
Re: Probleme inghet
atat timp cat vei folosi ventilatia pe recirculare , umiditatea aerului recirculat nu va scadea semnificativ ,indiferent prin cate filtre va trece ,nivelul de oxigen,azot si ce dumnezeu o mai fi in componenta aerului normal nu se mai gasesc int-un aer recircult care este doar FILTRAT de impuritati .-sa o luam logic : recirculare aer = aer refolosit ,cu o anumita temperatura,umiditate , adica acelasi aer folosit dar saracit de anumite "componente " si imbogatit cu "altele "..........
- PAREREA MEA foloseste pe recirculare la inceput(5-10min) cat se face simtita caldura in habitaclu , dupa care lasa aerul de afara sa-si faca treaba ,
verifica filtrul de polen sa nu fie murdar .
sper sa fie de folos .
- PAREREA MEA foloseste pe recirculare la inceput(5-10min) cat se face simtita caldura in habitaclu , dupa care lasa aerul de afara sa-si faca treaba ,
verifica filtrul de polen sa nu fie murdar .
sper sa fie de folos .
Re: Probleme inghet
Dudes, din ce stiu eu compresorul de AC nu functioneaza sub -4 grade. Deci oricum ai face tot intra aer umed. Si din cauza asta ingheata. Tot o pateam si eu. Pana cand nu am mai dat drumul tare la AC dimineata spre parbriz. Si, dupa ce plecam, cand incepea sa se abureasca dadeam foarte putin. Numai bine.
Kia Ceed 1.4 Best Piston Grey - 22k+ km
"Everybody's at war with different things...I'm at war with my own heart sometimes" - Tupac
"Everybody's at war with different things...I'm at war with my own heart sometimes" - Tupac
Re: Probleme inghet
De unde stii?pstefan wrote:Dudes, din ce stiu eu compresorul de AC nu functioneaza sub -4 grade.
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups
Assumption is the mother of all fuckups
Re: Probleme inghet
Mi-a spus un amic care se mai pricepe la masini. Si tind sa ii dau dreptate la cat de repede imi ingheta dupa ce dadeam drumu la AC inspre parbriz.Akbhar wrote: De unde stii?
Kia Ceed 1.4 Best Piston Grey - 22k+ km
"Everybody's at war with different things...I'm at war with my own heart sometimes" - Tupac
"Everybody's at war with different things...I'm at war with my own heart sometimes" - Tupac
Re: Probleme inghet
pare cam ciudat sa nu functioneze compresorul la o anumita temperatura.de ce se mai numeste aer conditionat atunci?cert e ca la -10 grade la mine a mers tot timpul AC:cat era frig, porneam AC ca sa nu dardai de frig in masina si sa mai vad pe unde merg.iar parbrizul se dezaburea imediat.
2008 HB Best Kompass Blue 1.4 109
Re: Probleme inghet
Exista in Carrefour o carpa tratata special pentru a preveni aburirea parbrizului. E un produs italian, facut de Lampa iar denumirea de pe ambalaj este "Panno Anti-Appannante". Se aplica pe geam uscat si formeaza o pelicula care previne ulterior aburire. Costa sub 10 lei.
N-am folosit-o pentru ca n-am avut nevoie.
PS: Cred ca mai sunt topicuri pe subiectul asta. Solutia universala din cate imi aduc aminte este curatarea filtrului polen. Gasesti pe forum si un tutorial ilustrat pe tema asta.
N-am folosit-o pentru ca n-am avut nevoie.
PS: Cred ca mai sunt topicuri pe subiectul asta. Solutia universala din cate imi aduc aminte este curatarea filtrului polen. Gasesti pe forum si un tutorial ilustrat pe tema asta.
Pro_Cee'd 1.6 DSL HP Classic, Piston Gray
+ESP +alte optionale
ODO: ~40.000 km
B 92 AXF
Jurnal de bord
Need 4 Sticker:: magazin online de stickere auto
+ESP +alte optionale
ODO: ~40.000 km
B 92 AXF
Jurnal de bord
Need 4 Sticker:: magazin online de stickere auto