Furat pe fata
Re: furat pe fata
fata e mai solicitata la franare. daca ar frana spatele mai tare in curbe ar fugi masina de fund
iar masina am pus o pe tester si e ok din toate pct de vedere
citind pe aici(sunt nou aici) am vazut multe plangeri adresate celor de la klado iasi..si tind acuzatorilor sa le dau dreptate
fratilor la orice schimb cereti sa mergeti langa rampa sa va arate piesa uzata si cea noua inlocuita cereti restul de ulei de la fiecare schimb
in caz de piese mai mari fiecare piesa are un cod iar producatorul are fiecare cod al fiecarei piese de la fiecare sasiu de la fiecare masina care iese din fabrica
deci se poate verifica daca a fost inlocuita sau nu
cat despre klado rusine celor de acolo, celor ce raspund de partea tehnica...
iar masina am pus o pe tester si e ok din toate pct de vedere
citind pe aici(sunt nou aici) am vazut multe plangeri adresate celor de la klado iasi..si tind acuzatorilor sa le dau dreptate
fratilor la orice schimb cereti sa mergeti langa rampa sa va arate piesa uzata si cea noua inlocuita cereti restul de ulei de la fiecare schimb
in caz de piese mai mari fiecare piesa are un cod iar producatorul are fiecare cod al fiecarei piese de la fiecare sasiu de la fiecare masina care iese din fabrica
deci se poate verifica daca a fost inlocuita sau nu
cat despre klado rusine celor de acolo, celor ce raspund de partea tehnica...
Re: furat pe fata
Valorile procentuale ar fi in regula, dar inversmykep wrote:intotdeauna forta de franare mai mare va fi pe fata, pentru ca in momentul franarii centrul de greutate al masinii se misca mai in fata, automat solicitarea mai mare de franare va fi pe fata, procentual nu stiu sa-ti spun exact, aici ne ajuta @Joco , ca sa-ti dau un exemplu evident, uitete la motociclete sa vezi cat e discu de franare pe fata si cat este pe spate sau la masinile care pe fata au discuri si pe spate tamburi.
Joco
1,6GLS/AT+opționale MARS RED CV 04 PCL
comanda pe 16 ianuarie, mașina sosită în țară pe 5 martie, certificat provizoriu completat pe 13 martie, mașina livrată pe 20 martie....de ce?
Jurnal de bord: viewtopic.php?f=5&t=1598&p=97624#p97624
comanda pe 16 ianuarie, mașina sosită în țară pe 5 martie, certificat provizoriu completat pe 13 martie, mașina livrată pe 20 martie....de ce?
Jurnal de bord: viewtopic.php?f=5&t=1598&p=97624#p97624
Re: furat pe fata
din pacate la partea tehnica klado sufera de mai multa vreme...cam de cand au aparut pe piata si nici nu par a face pasi pentru a iesi din situatie...
eu placutele de frana le-am schimbat la megane la revizia de 45000, deci, asa cum am scris si in jurnalul meu de bord, cu 51000 km facuti cu ceed-ul sunt multumit de cele produse dee koreeni. si da, profesionist ar fi din partea service-ului sa te intrebe daca doresti sa ti se inapoieze piesele uzate pentru a fi sigur ca pun pe masina piese noi.
oricum, locul topicului asta nu e la probleme, ci la sectiunea de forum dedicata dealerilor. ceea ce descrii tu nu e o problema a masinii, ci a service-ului dealerului. te anunt pe aceasta cale ca distanta pana la vaslui nu e mai mare de 45 de min, viitoarele probleme eu acolo am de gand sa mi le rezolv...
si mie mi se pare evident ca uzura placutelor sa fie mult mai pronuntata pe fata, deci si schimbarea lor sa se impuna mai intai acolo.
asta se va intampla insa cu o singura conditie: ca grosimea placutelor sa fie identice pe fata/spate.
daca design-ul placutelor este sa cu grosime mai mica pe spate, unde si fortele de frecare sunt evident mai mici, atunci ne putem astepta ca durabiliattea lor in km sa fie mai mica. oricum, diferenta de la 38000 la 83000 este foarte mare..si culmea..e in favoarea placutelor fata care sunt mult mai solicitate.
eu placutele de frana le-am schimbat la megane la revizia de 45000, deci, asa cum am scris si in jurnalul meu de bord, cu 51000 km facuti cu ceed-ul sunt multumit de cele produse dee koreeni. si da, profesionist ar fi din partea service-ului sa te intrebe daca doresti sa ti se inapoieze piesele uzate pentru a fi sigur ca pun pe masina piese noi.
oricum, locul topicului asta nu e la probleme, ci la sectiunea de forum dedicata dealerilor. ceea ce descrii tu nu e o problema a masinii, ci a service-ului dealerului. te anunt pe aceasta cale ca distanta pana la vaslui nu e mai mare de 45 de min, viitoarele probleme eu acolo am de gand sa mi le rezolv...
si mie mi se pare evident ca uzura placutelor sa fie mult mai pronuntata pe fata, deci si schimbarea lor sa se impuna mai intai acolo.
asta se va intampla insa cu o singura conditie: ca grosimea placutelor sa fie identice pe fata/spate.
daca design-ul placutelor este sa cu grosime mai mica pe spate, unde si fortele de frecare sunt evident mai mici, atunci ne putem astepta ca durabiliattea lor in km sa fie mai mica. oricum, diferenta de la 38000 la 83000 este foarte mare..si culmea..e in favoarea placutelor fata care sunt mult mai solicitate.
Cee'd 1,4 LX BEST black pearl IS-&9-MFM - 250000km
Opel Mokka 4x4, 1.4l 140CP
jurnal de bord: viewtopic.php?t=1126
Opel Mokka 4x4, 1.4l 140CP
jurnal de bord: viewtopic.php?t=1126
Re: furat pe fata
@nicu_catu
Cu mine te poti pune insa cu franele nu
Joco
Cu mine te poti pune insa cu franele nu
Joco
Re: furat pe fata
@joco. eu m-as pune un pic cu tine,si cu franele alea de zici tu ca au tambur.pai daca am disc de frana pe state,cu placute cu tot,unde sa mai fie si tamburul????hmmmm......ciudat ce spui......
Kiutza - Cee'd City, 2008, 1.6 GSL, Kompass Blue - 200000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+
Re: furat pe fata
Franele pe disc au placute de frana, iar cele cu tampur au saboti. Yo nu am vazut Cee'd cu frane cu tambur E cu totul altceva, si nici nu seamana intr ele! La tambur sabotii sunt actionati de un cilindru cu 2 pistonase kre imping sabotii in tambur, deci frecarea se produce intre tambur si saboti. iar la cele pe disc kre au un etrier cu un pistonas kre apasa pe placute si frecarea se face intr placute si disc.
Viitor posesor de Kia ProCee'd
Re: furat pe fata
Problema asta cu frana de pe spate s-a mai discutat si a fost lamurita.
Cititi topicul Stationare in viteza I si o sa va vedeti cum sta treaba.
Cititi topicul Stationare in viteza I si o sa va vedeti cum sta treaba.
Kia Cee'd 1,4 base+ Piston grey
Dauna totala 2010
Dauna totala 2010
- Gerula
- taraboste
- Posts: 979
- Joined: 09 May 2007, 09:21
- Auto: KIA Ceed 1,4 GSL 2007
- Location: Bucuresti
Re: furat pe fata
Franele la Cee'd si pe fata si pe spate sunt pe disc adicatelea cu placute. Nici vorba de saboti.
Daca ma gandesc bine forta de franare este repartizata diferentiat, mai mult pe spate, spunea cineva mai devreme 60%.
Deci: Exista o explicatie.
La un alt jurnal de bord un coleg forumist se mira ca i-au schimbat placutele la 40000 si ca masina e fiabila.
Ca se mai si fura e drept. De aia e bine ca atunci cand se schimba un subansamblu/consumabil sa ceri elementul vechi inapoi. Ceea ce eu nu am facut cu filtrul de polen si nu sunt foarte sigur daca cel pe care mi l-au montat nu a fost unul reconditionat cu aspiratorul.
Daca ma gandesc bine forta de franare este repartizata diferentiat, mai mult pe spate, spunea cineva mai devreme 60%.
Deci: Exista o explicatie.
La un alt jurnal de bord un coleg forumist se mira ca i-au schimbat placutele la 40000 si ca masina e fiabila.
Ca se mai si fura e drept. De aia e bine ca atunci cand se schimba un subansamblu/consumabil sa ceri elementul vechi inapoi. Ceea ce eu nu am facut cu filtrul de polen si nu sunt foarte sigur daca cel pe care mi l-au montat nu a fost unul reconditionat cu aspiratorul.
Mos Gerula
Cee'd 1.4 "Ltd Edition" Dakar
Cee'd 1.4 "Ltd Edition" Dakar
Re: furat pe fata
Va zic una si buna!!! NU LASATI MASINA FARA SA STATI LANGA EA KND SE LUCREAZA!!! altfel se fac magarii (in loc de ulei de motor pe kre il cumperi u, iti pune altu, la filtru il sufla cu aer comprimat, placutele de frana le pastreaza ei dak sunt bune si tot asa) Va zic k sa stiti! asa se procedeaza in Romania! nu peste tot, dar majoritatea.
Viitor posesor de Kia ProCee'd
Re: furat pe fata
surfer, Gerula, Ionutz_br puneti pariu ca Cee'd are pe spate si tamburi si saboti pe langa discurile de frana? It's like... magic.
Am mai pus niste poze pe aici pe forum. Si nici dl. Furnica de la IMG nu parea convins cand i-am zis de tamburi si saboti.
Am mai pus niste poze pe aici pe forum. Si nici dl. Furnica de la IMG nu parea convins cand i-am zis de tamburi si saboti.
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups
Assumption is the mother of all fuckups
Re: furat pe fata
Daca desfaceti rota de pe spate de poate vedea si tamburul. Sabotii sunt folositi doar pentru frana de mana...
Revenind la subiect stiam ca placutele de pe spate se scimba normal la doua schimburi de placute pe fata.
Revenind la subiect stiam ca placutele de pe spate se scimba normal la doua schimburi de placute pe fata.
Last edited by soryro on 11 Mar 2009, 21:09, edited 1 time in total.
1.4GSL START+optionale PISTON GREY
Re: furat pe fata
@Joco ne-a invatat ca avem si tamburi si discuri ca la BMW
Ce mai offtopic !!!
Ce mai offtopic !!!
Re: furat pe fata
@Akbhar: U ai vazut vreodata franele la dacie pe spate.. Tambur? De ex la logan.. Yo nu pot sa-mi dau seama unde si kre e tamburul la cee'd atata timp cat are disc si etriere cu placute
Viitor posesor de Kia ProCee'd
Re: furat pe fata
nu puneti pariu ca va ia banii...s-a mai discutat. Akbhar si GOvidiu si nu mai stiu(sper sa nu se supere) au mai postat imagini cu sistemul de franare cu saboti si placute pe spate viewtopic.php?f=4&t=3705&hilit=saboti&start=30
spor si succesuri!!!
spor si succesuri!!!
KIA CEED 1,4 Best-2008, kompass blue. ODO +170.000 Km
GPL Tomasetto
GPL Tomasetto