Pareri motor gsl 1.4

Forum cu de toate despre Kia cee'd
Akbhar
Posts: 1356
Joined: 27 May 2007, 18:09
Auto:
Location: Ploiesti/Bucuresti
Contact:

Post by Akbhar »

Daca nu esti de acord, nu depasi. :D

6000 nu mereu, dar macar un 4500 in depasire a vazut saracul?
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups

poolshark
ancutz&ionutza
Posts: 103
Joined: 04 Jun 2008, 21:58
Auto:
Location: Brasov
Contact:

Post by poolshark »

A vazut si 5000 de turatii. Ia ce am scris anterior mai mult ca o constatare personala. Am si scris mare in opinia mea pentru ca nu vreau sa incep o polemica.
KIA CEE'D, 1.4 BEST, OIL BLUE
BV 11 GUI

poolshark
ancutz&ionutza
Posts: 103
Joined: 04 Jun 2008, 21:58
Auto:
Location: Brasov
Contact:

Post by poolshark »

Akbhar wrote:Daca nu esti de acord, nu depasi. :D


Tocmai aici e problema ca eu vreau numai sa depasesc. :lol:
KIA CEE'D, 1.4 BEST, OIL BLUE
BV 11 GUI

Akbhar
Posts: 1356
Joined: 27 May 2007, 18:09
Auto:
Location: Ploiesti/Bucuresti
Contact:

Post by Akbhar »

Deschizi usa si ajuti la picior ca Fred Flinstone. :smt079
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups

SeKAh
Posts: 815
Joined: 03 Jun 2007, 16:37
Auto:
Location: Bucuresti

Post by SeKAh »

poolshark; ai dreptate, este o diferenta deloc de neglijat la acceleratii cu AC pornit sau oprit.

Solutie: opreste AC-ul la depasiri daca nu vrei sa turezi motorul.

Eu spre exemplu ating de multe ori peste 5500 rpm in depasiri.

Rapidel
Posts: 229
Joined: 28 Aug 2007, 12:22
Auto:
Location: Ploiesti

Post by Rapidel »

Eu cred ca este o parere preconceputa.De unde sa pierzi 30% din putere cand functioneaza AC?Poate creste consumul si tocmai din acest motiv puterea este asigurata ....Da` nu ma mir ......

ciprianeagu
Posts: 394
Joined: 31 May 2008, 23:28
Auto:
Location: Pitesti

Post by ciprianeagu »

30 % nici eu nu cred ca pierzi...max undeva la 7 %....cred...pt ca la 100 cp nu ai cum sa pierzi 10 caluti...cred...nu mai are zvac, dar putere tot ai destula...drept dovada ca eu din 2600 km nu cred ca am mai mult de 100 fara A/C pornit :D ...si-ti garantez ca merg oarecum sporty :D
Pro_Cee'd 1,4 Dakar Yellow

poolshark
ancutz&ionutza
Posts: 103
Joined: 04 Jun 2008, 21:58
Auto:
Location: Brasov
Contact:

Post by poolshark »

Acum desigur ca am dat eu un cuantum de 30 % pierdere de putere care nu are nici o relevanta in lipsa unor masuratori precise. Ceea ce vroiam sa subliniez este faptul ca se simte puternic in depasiri cand e AC pornit.
Retrag 30% din putere si inlocuiesc cu mult.
Inca o data repet faptul ca masinuta imi place si merge bine, dar am ramas surprins de aspectul asta mai ales daca in momentul respectiv mai mergi si la deal.
Zicea cineva ca nu te face de ras in depasiri motorasul asta si sunt de acord, cu mentiunea ca ar fi bine sa va asigurati de 2 ori cand faceti depasiri la limita cu AC pornit.
Si a propos de inchiderea la depasiri a AC parca spunea cineva ca la kickdown se opreste automat AC-ul.
KIA CEE'D, 1.4 BEST, OIL BLUE
BV 11 GUI

Misu
pensionar
Posts: 482
Joined: 01 Feb 2008, 11:22
Auto:
Location: Bucuresti

Post by Misu »

acum nu va luati de poolshark-si-a exprimat omul parerea :D
toata lumea e de acord ca AC mananca din puterea motorului asa ca nu are rost o cearta "cat la suta mananca AC din puterea motorului la x km/h"
2008 HB Best Kompass Blue 1.4 109

poolshark
ancutz&ionutza
Posts: 103
Joined: 04 Jun 2008, 21:58
Auto:
Location: Brasov
Contact:

Post by poolshark »

AVIZ AMATORILOR!
Am retras cuantumul de 30%(care daca ma gandesc acum e exagerat) si l-am inlocuit cu MULT. :D
KIA CEE'D, 1.4 BEST, OIL BLUE
BV 11 GUI

bogdan_MIB
Posts: 94
Joined: 26 Dec 2007, 03:40
Auto:
Location: Constanta

Post by bogdan_MIB »

Domnilor lasa-ti AC in pace ca saracu nici nu se simte, eu unul la 5100km la bord pot sa spun ca singura diferenta este la cuplare la relanti cand motorul este la 600rot/min se simte putin cum se tureaza automat motorul si apoi revine la loc. Daca vreti depasiri treceti in treapta IV si accelerati ca nu o sa mai aveti probleme, ca nu stiu ce AC fura caii :shock: :shock:
In treapta IV 2000rot......60km/h
3000rot......80km/h
4000rot......100km/h
in treapta V 3000rot......100km/h
4000rot......130km/h
5000rot......160km/h
Vreti DEPASIRI mergeti domnilor in treapta inferioara a IV accelerati pana la 4000rot/min unde prinde si zvac apoi schimbatia V si dupa aceea treceti linistiti de orice harb sau TIR de pe meleagurile noastre
KIA Cee'd 1.4 GLS, Mars Red, BEST ODO141000km

bogdan_MIB
Posts: 94
Joined: 26 Dec 2007, 03:40
Auto:
Location: Constanta

Post by bogdan_MIB »

Domnilor lasa-ti AC in pace ca saracu nici nu se simte, eu unul la 5100km la bord pot sa spun ca singura diferenta este la cuplare la relanti cand motorul este la 600rot/min se simte putin cum se tureaza automat motorul si apoi revine la loc. Daca vreti depasiri treceti in treapta IV si accelerati ca nu o sa mai aveti probleme, ca nu stiu ce AC fura caii :shock: :shock:
In treapta IV 2000rot......60km/h
3000rot......80km/h
4000rot......100km/h
in treapta V 3000rot......100km/h
4000rot......130km/h
5000rot......160km/h
Vreti DEPASIRI mergeti domnilor in treapta inferioara a IV accelerati pana la 4000rot/min unde prinde si zvac apoi schimbatia V si dupa aceea treceti linistiti de orice harb sau TIR de pe meleagurile noastre
KIA Cee'd 1.4 GLS, Mars Red, BEST ODO141000km

bogdan_MIB
Posts: 94
Joined: 26 Dec 2007, 03:40
Auto:
Location: Constanta

Post by bogdan_MIB »

Domnilor lasa-ti AC in pace ca saracu nici nu se simte, eu unul la 5100km la bord pot sa spun ca singura diferenta este la cuplare la relanti cand motorul este la 600rot/min se simte putin cum se tureaza automat motorul si apoi revine la loc. Daca vreti depasiri treceti in treapta IV si accelerati ca nu o sa mai aveti probleme, ca nu stiu ce AC fura caii :shock: :shock:
In treapta IV 2000rot......60km/h
3000rot......80km/h
4000rot......100km/h
in treapta V 3000rot......100km/h
4000rot......130km/h
5000rot......160km/h
Vreti DEPASIRI mergeti domnilor in treapta inferioara a IV accelerati pana la 4000rot/min unde prinde si zvac apoi schimbatia V si dupa aceea treceti linistiti de orice harb sau TIR de pe meleagurile noastre
KIA Cee'd 1.4 GLS, Mars Red, BEST ODO141000km

Rapidel
Posts: 229
Joined: 28 Aug 2007, 12:22
Auto:
Location: Ploiesti

Post by Rapidel »

La prima ta postare am stat sa ma gandesc putin .... la a doua am inceput sa cred ca este adevarat , dar a treia m-a convins total :))
Bafta !

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Ogy »

aveti grija cu decuplarea si cuplarea a/c-ului cand motorul este turat ...sa nu ramaneti fara compresor ...valabil pentru orice masina
-sunt de aceiasi parere mai bine trec intr-o treapta inferioara la depasire decat sa opresc aer-ul ....si chiar daca este oprit aerul tot trec intr-o treapta inferioara ...sa simt ca trage adevarat :)
-si intradevar sunt o gramada de "soferi" care nu au treaba cu regulile de circulatie ...si o da in liniute in momentul cand vreti sa-i depasiti...asa ca mare grija la cei pe care vreti sa-i depasiti !

Post Reply

Return to “Generalităţi”