costimanea wrote:Instalatia BRC F7(sau I7 SONIC3 stie exact ca sunt doua topuri de BRC)
Da-ne mai multe detalii despre instalatie, mai exact tipul instalatiei tale!
Eu stiam ca cele mai populare instalatii BRC care se pun pe KIA sunt Sequent 24 MY07 – injectie secventiala cu Injector BRC INO3(
http://crcgrup.ro/instalatiigpl/2009/09 ... tiala-gpl/ ) si Sequent Plug & Drive cu ELECTRO-INJECTOR BRC INO3 (
http://crcgrup.ro/instalatiigpl/2009/09 ... ve-euro-5/ ).Mai exista si Sequent 56 – injectie secventiala euro4, dar nu stiu pe nimeni care sa fie posesor de KIA si sa fi montat asa ceva....doar userul
T.rac3Er stiu ca a montat asa ceva(sper sa nu gresesc), dar el este posesor de citroen.
Eu pe masina mea am pus BRC Sequent 24 MY07 cu Injector BRC INO3 si in 400km pe care i-am parcurs pot spune ca nu se simte nici o diferenta intre benzina si GPL,nu se simte nici macar cand trece pe GPL.Rezervorul montat de mine este de 43 l(toroidal),iar GPL intra efectiv 32-33l.Am folosit pt aducere la nivel polestiren de 5cm.
Inca o chestie: eu nu am folosit T-urile instalatiei(cele care se leaga la instalatia de racire-antigel)pt ca erau din plastic si am cerut T-uri din bronz.Cele din plastic sunt garantate 100.000km,moment din care se pot sparge!Cele din bronz in schimb nu se sparg!