
Materialul este tradus din franceza, nu crezi ca daca era legat de peugeot, mentionau si ei ?
Poate se inscriu si la etapa din bucuresti si li se strica Porsche-ul si iau pro_ceed-ul asta fortosThe team will also take part in the Spa 24 Hours later in the year, entering a GT2-spec Porsche 997 RSR in the blue-riband event on the FIA GT Championship calendar.
eugenflorinmanea wrote:Chestia asta cu rugina e chiar....
Te rog pune poze pentru ca eu ...imi cer scuze ca ti-o spun...dar nu te cred...
Daca e asa, du-te la service, ameninta-i ca te duci la toate ziarele, haionul trebuie schimbat cu totul.
Dar eu pana nu vad... NU CRED!!
Bonzai2 wrote:Intri aici http://imageshack.us/ dai browse image apoi click pe host it la poza ta si apoi pui URL-ul aici in mesaj si gata.Repeti operatiunea pentru fiecare poza in parte.
Razvan_G wrote:Nasol Razvane... Cum naiba a aparut besica aia acolo? Nu stiu ce sa zic, sa fii tu ghinionisit. Nici la Logan-ul din 2005 n-am urma de rugina. Dar asta de la tine mi se pare iesit din comun si totodata dezamagitor. Cei de la KIA ce au zis?
Eu chiar nu inteleg o chestie la unii oameni.Daca o masina ti se pare praf,pulbere,jeg de ce mai dai banii pe ea?Ca nu ai avut bani de alta?Va rog, asta nu e o scuza.Diferentele fata de celelalte masini nu sunt atat de infinit de mari.O mie,2 in plus(la 14 mii) cred ca multi mai puteau da daca intredevar vroiau VAG.RazvanP wrote:merci,
ref la postul anterior (mai scrisesem unul la s-a dus p..):
- de ce aduci vorba de plasticele de Mazda si CV de Ford?! nu discutam de Ceed? BTW am mers cu un ultimul Focus si nu-mi place deloc (decat sistemul audio). CV de la Kia e f misto, dar mai putin "reverse"
Pai e normal sa aduc vorba de plasticele masinilor concurente din aceeasi clasa pentru ca majoritatea spun ca sunt peste Ceed dar daca ai vedea cum pe TOT bordul de la Mazda raman urme de amprente oare ai mai zice la fel?Eu nu prea cred pentru ca Mazda e Mazda ,numeni nu se ia de ea.Mai nasol e ca la Mazda zona aceea de plastic lucios e chiar acolo unde sunt toate butoanele pe care le folosesti,adica cam degeaba stergi acum ca la urmatoarea aasare de buton iar e la fel. Tu spui ca Ceed are probleme in marche-arriere ,eu zic ca si ford are unele probleme in marche-arriere.Masina asta nu e perfecta,nu e nici pe aproape de perfectiune cum de fapt nu e nici una din clasa ei,dar pentru a cataloga daca o masina este buna sau nu sa stii ca se fac si comparatii cu alte masini din clasa ei sa se vada unde se situeaza.
- la ce te contrazici cu treapta V cand tu ai motor de 2l? O fi suficienta la tine!
Pai tu ti-ai luat motor de 1.4 ca sa mergi cu peste 160-170 constant?Ca pana acolo nu cred ca sunt probleme.Sa ne zica si ceilalti proprietari de 1.4 daca li se pare prea scurta a-V-a la viteze pana in 150.
- te contrazici cand spui ca mergi sport dar ambreiajul iti place sa tina sus.
Sport nu inseamna raliu la mine,nici F1.Nu fac liniute,nu ma iau in trafic la competitie cu altii.Dar imi place sa fac depasiri in scurt ai afara orasului.
- eu intr-adevar nu prea trec de 100 cand merg prin oras.
Foarte bine,deci in oras nu prea ai cum sa te plangi ca nu se intareste directia.
- orice ai spune, la faza cu busonul suntem blonzi. Eu unul mai bine ies ca lumea pe usa si trag 3m de furtun decat sa ma chinui prin usa intredeschisa.
Nu trebuie sa o parchezi exact langa pompa,ai destul loc sa o parchezi mai in lateral si sa iesi normal din masina.Daca esti blond vopseste-te.Eu nu ma chinui sa ies normal din masina si nici nu astept ca utilizatorii de VAG pe partea stanga la coada
![]()
- feeling-ul interior este intr-adevar de masina nemteasca, ca d'aia am si luat-o, numai ca s-au zgarcit la unele lucruri.
Cred ca mai bine zis feeling de masina europeana nu neaparat nemteasca.
bumblebee wrote:Razvane, rugina ta e ca asta?
http://img99.imageshack.us/my.php?image=dscf2517oi0.jpg
http://img99.imageshack.us/my.php?image=dscf2520er6.jpg
http://img99.imageshack.us/my.php?image=dscf2510nq8.jpg