Scapti din vedere faptul ca pe toata perioada de garantie o sa fii nevoit sa mergi la service-urile agreate de ei. De unde crezi ca vor cumpara service-urile consumabilele? Vor face bani frumosi din intretinere ....daca vor avea ce sa intretina.fusioncid wrote: daca scot 1000 euro profit si tb sa dea 400 euro din el la producatori e bine, daca fac 500 euro profit nu mai e asa bine...
romanul vrea sa fac repede banii
Neclaritati optionale KIA cee'd 1.4 LX
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Fusioncid, ai dreptate, din profit de fapt au comision(cred). Insa logica e aceeasi. Plus ca e ciudat ca la 1.4 diferenta intre LX si LX Best este de 76 euro CIP, in timp ce la 1.6 diferenta este de 709 CIP. Recunosc ca nu m'am uitat sa compar dotarile dintre LX si LX Best pentru 1.6, insa nu cred sa difere de cele de la 1.4. Si atunci ... de ce diferenta asta asa amre?
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Da ... dar dealer'ului nu cred ca'i "pica" ceva pentru vanzarea de consumabile. Cel putin, din ce stiu eu, la reprez in CT, sunt 2 agenti de vanzari si unul pentru partea de service. Deci ... chestii diferiteSfinxul wrote:Scapti din vedere faptul ca pe toata perioada de garantie o sa fii nevoit sa mergi la service-urile agreate de ei. De unde crezi ca vor cumpara service-urile consumabilele? Vor face bani frumosi din intretinere ....daca vor avea ce sa intretina.fusioncid wrote: daca scot 1000 euro profit si tb sa dea 400 euro din el la producatori e bine, daca fac 500 euro profit nu mai e asa bine...
romanul vrea sa fac repede banii
Diferentele dintr dotarile de la LX si LX Best pentru 1.6 sunt de vreo 850 de euro si in mare constau in:
Difuzoare pentru frecvente inalte - fata
Dispozitiv USB 2.0 + AUX
Aer conditionat manual (include spatiu refrigerare in torpedou)
Scrumiera + bricheta cu iluminare
poate ca o mai fi vre-un maruntis dar la ora asta nu mai reusesc sa ma uit pe comparatiile pe care le-am facut.
Difuzoare pentru frecvente inalte - fata
Dispozitiv USB 2.0 + AUX
Aer conditionat manual (include spatiu refrigerare in torpedou)
Scrumiera + bricheta cu iluminare
poate ca o mai fi vre-un maruntis dar la ora asta nu mai reusesc sa ma uit pe comparatiile pe care le-am facut.
andrei0241, dealerul are doar dreptul de a vinde nu si de a face politica de pret. Iar multi din dealeri au si propriul service. De aici se scot destul de bine.
Pe Kia Romania ar trebui sa o intereseze in acest moment mai mult numarul de unitati vandute si prin politica dusa sa asigure satisfactia clientului.
Pe Kia Romania ar trebui sa o intereseze in acest moment mai mult numarul de unitati vandute si prin politica dusa sa asigure satisfactia clientului.
Last edited by Sfinxul on 02 Jun 2007, 01:34, edited 1 time in total.
1,4 e la promotie
))) A dracu promotie ...
Mie imi place consola neagra ..as fi vrut sa fei toata neagra si fetele de usi si tot. In legatura cu lumina in bord ...chiar ma gandeam acum ce cacaciosi coreenii astia ..sa nu puna un potentiometru de cacao..cat putea sa coste ?
Da-i in spanac ca e magarie ..si Dacia din 1300 are d-ala

Mie imi place consola neagra ..as fi vrut sa fei toata neagra si fetele de usi si tot. In legatura cu lumina in bord ...chiar ma gandeam acum ce cacaciosi coreenii astia ..sa nu puna un potentiometru de cacao..cat putea sa coste ?
Da-i in spanac ca e magarie ..si Dacia din 1300 are d-ala
Kia Cee'd 1,4 GSL Piston Grey
Base + some stuff
B-04-AJX
Base + some stuff
B-04-AJX
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
@Sfinxul ... alea sunt si la 1.4 diferentele. Ai omis geamuri electrice fata si oglinzi electrice si incalzite si oglinzi in culaorea caroseriei (astea 2 si cu difuzoare pentru frevcente inalte vin la pachet de 104 euro + TVA).
Deci ... d'aia sunt si eu nelamurit de ce diferenta mica la 1.4, dar mare la 1.6. Eu consider ca diferenta ar trebui sa fie de 800 euro intre LX si LX Best. De fapt, data stai sa aduni valoarea dotarilor cu care vine in plus LX Best fata de LX cred ca se va ajunge ezac la diferenta de bani care o regasesti intre preturile celor 2 variante de dotare.
Ma uit acum la emisiunea de pe National TV si la un moment dat in mijlocul platoului este adus un 1.6 LP Classic. Despre care insa invitatul emisiunii spune ca "orice masina, chiar si aceasta masina care este de ... prima, sa zicem, pe lista de pret" . Deci el spune ca ala ar fi Base. pai ... manca'l'ar tata pe el de tantalau ... cum plm este Classc'ul ala (in afara de faptul ca e diesel) "primul, sa zicem, pe lista de pret"? Sau cuvintele cheie sunt "sa zicem"? Cu traducerea libera "sa zicem" = "oricum nu baga nimeni de seama ce vorbim noi aici, asa ca macar sa zicem numa de bine"
Deci ... d'aia sunt si eu nelamurit de ce diferenta mica la 1.4, dar mare la 1.6. Eu consider ca diferenta ar trebui sa fie de 800 euro intre LX si LX Best. De fapt, data stai sa aduni valoarea dotarilor cu care vine in plus LX Best fata de LX cred ca se va ajunge ezac la diferenta de bani care o regasesti intre preturile celor 2 variante de dotare.
Ma uit acum la emisiunea de pe National TV si la un moment dat in mijlocul platoului este adus un 1.6 LP Classic. Despre care insa invitatul emisiunii spune ca "orice masina, chiar si aceasta masina care este de ... prima, sa zicem, pe lista de pret" . Deci el spune ca ala ar fi Base. pai ... manca'l'ar tata pe el de tantalau ... cum plm este Classc'ul ala (in afara de faptul ca e diesel) "primul, sa zicem, pe lista de pret"? Sau cuvintele cheie sunt "sa zicem"? Cu traducerea libera "sa zicem" = "oricum nu baga nimeni de seama ce vorbim noi aici, asa ca macar sa zicem numa de bine"
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Eu aveam o promisiune de un test serios cu Cee'd de la niste amici din Buc, insa vad ca n'au mai zis nik despre asta. La cum il planuisem, ar fi fost un articol care'ar fi putut lamuri >90% din posibilele intrebari care le'ar avea o persoana interesata de Cee'd. Sper ca totusi, mai devreme sau mai tarziu, acel articol va fi realizat. Inca e nevoie de asa ceva pentru a concentra macar toata informatia care este imprastiata pe forumul acesta si pe altele, dar si de a aduce niste lamuriri suplimentare
Mie unul imi e de ajuns ... noapte buna. Si somn usor, ca maine o luam de la capat
Chiar cred c'o sa ma trezesc sa vad despre ce e vb la AutoforumTV ala
Mie unul imi e de ajuns ... noapte buna. Si somn usor, ca maine o luam de la capat

Chiar cred c'o sa ma trezesc sa vad despre ce e vb la AutoforumTV ala

Salut,
Am urmarit forumurile pe marginea cee'd-ului de aproximativ doua saptamani, dar ce s-a intamplat azi cu modificarea ofertei, e mai mult decat bataie de joc.
Ca tot veni vorba de comparatii de optiuni samd, intre LX si LX Best (la 1.4 GSL) sunt urmatoarele diferente, care insumeaza 709Euro:
* Pachetul PWF-P - 104 Euro
- Geamuri electrice fata + siguranta (sus & jos cu senzor)
- Oglinzi exterioare tip convex, reglaj electronic, incalzire, vedere panorama
- Oglinzi exterioare in culoarea exterioara caroseriei
- Difuzoare pentru frecvente inalte (2EA) - fata (disponibil cu oglinzi electrice)
* ASC - Scrumiera + bricheta cu iluminare - 13 E
* USB - Dispozitiv USB 2.0 + AUX - 72E
* ACN - Aer conditionat manual (include spatiu refrigerare in torpedou) - 520 E
Pe kia-ceed.ro pretul pentru LX 1.4 GSL este de 9252 Euro, iar fostul LX BASE 1.4 GSL (editie limitata) costa 9961, adica exact 9252 + 709, ceea ce inseamna ca importatorul/dealerul nu faceau decat sa ia un LX normal si sa ii adauge cateva optiuni si sa ii zica LX Base, si asta ar fi super oferta lor. Oricum, pana pe 31 mai, oficial nu se aduceau decat 2 motorizari si cateva nivele de echipare.
Partea proasta e ca importatorul/dealerul, cand a vazut volumul de comenzi, ce a zis: Base-ul e bun asa, nu ne mai complicam cu optionale la el, ii zicem Best, si ca sa castigam ceva mai multi bani (aici intervine lacomia din om) crestem pretul la LX, si cine vrea optionale fata de LX Best, sa ia LX simplu, mai castigam si noi 600 de Euro pe de laturi.
Puteau sa fie niste lacomi putin mai destepti decat media si sa blocheze optionalele pe LX Best si LX-ul simplu sa fie 9500 - 9600 Euro de exemplu, si atunci ar fi fost toata lumea mai linistita. Adica, ok, ai o versiune ieftina pe care nu poti sa mai pui nimic, dar ai optiuni de bun simt, si daca vrei optionale, mai pui 2-3-400 de Euro pentru luxul de a iti alege optionalele.
Pe de alta parte, mi se pare complet aiurea sa nu poti sa pui absolut nici un fel de optiune pe acel "Best" - macar ESP, scaun reglabil pe inaltime cu tetiere active si sprijin lombar, proiectoare de ceata si, de ce nu, cheia cu 2 butoane. Astea ar fi niste optiuni de bun simt, care sporesc siguranta, nu neaparat comfortul cum ar fi fost consola DLX, scaunele incalzite, consola dintre parasolare, genti de aliaj, etc.
Voiam sa imi cumpar un Base pe care sa mai pun cateva optiuni de confort si siguranta, cu care sa ajung la un 10800 CIP, dar ca sa fac asta, acum ar trebui sa plec de la ~10600CIP si sa adaug optionale, dar nu cred ca mai e cazul. Ori imi iau versiunea LX BEST, ori imi iau alta masina, si as putea sa ma indrept chiar si catre clase mai mici, gen Fabia, care in 11000DDP poate fi cumparata la nivele de echipare de top, cu motor de 1.4.
O sa dau maine o fuga pe la caravana KIA din herastrau, poate gasesc pe cineva de la ei sa "strang de gat" pentru mojicia cu noile liste de preturi.
(PS: nu incit la violenta, doar vorbesc putin mai colorat)
Am urmarit forumurile pe marginea cee'd-ului de aproximativ doua saptamani, dar ce s-a intamplat azi cu modificarea ofertei, e mai mult decat bataie de joc.
Ca tot veni vorba de comparatii de optiuni samd, intre LX si LX Best (la 1.4 GSL) sunt urmatoarele diferente, care insumeaza 709Euro:
* Pachetul PWF-P - 104 Euro
- Geamuri electrice fata + siguranta (sus & jos cu senzor)
- Oglinzi exterioare tip convex, reglaj electronic, incalzire, vedere panorama
- Oglinzi exterioare in culoarea exterioara caroseriei
- Difuzoare pentru frecvente inalte (2EA) - fata (disponibil cu oglinzi electrice)
* ASC - Scrumiera + bricheta cu iluminare - 13 E
* USB - Dispozitiv USB 2.0 + AUX - 72E
* ACN - Aer conditionat manual (include spatiu refrigerare in torpedou) - 520 E
Pe kia-ceed.ro pretul pentru LX 1.4 GSL este de 9252 Euro, iar fostul LX BASE 1.4 GSL (editie limitata) costa 9961, adica exact 9252 + 709, ceea ce inseamna ca importatorul/dealerul nu faceau decat sa ia un LX normal si sa ii adauge cateva optiuni si sa ii zica LX Base, si asta ar fi super oferta lor. Oricum, pana pe 31 mai, oficial nu se aduceau decat 2 motorizari si cateva nivele de echipare.
Partea proasta e ca importatorul/dealerul, cand a vazut volumul de comenzi, ce a zis: Base-ul e bun asa, nu ne mai complicam cu optionale la el, ii zicem Best, si ca sa castigam ceva mai multi bani (aici intervine lacomia din om) crestem pretul la LX, si cine vrea optionale fata de LX Best, sa ia LX simplu, mai castigam si noi 600 de Euro pe de laturi.
Puteau sa fie niste lacomi putin mai destepti decat media si sa blocheze optionalele pe LX Best si LX-ul simplu sa fie 9500 - 9600 Euro de exemplu, si atunci ar fi fost toata lumea mai linistita. Adica, ok, ai o versiune ieftina pe care nu poti sa mai pui nimic, dar ai optiuni de bun simt, si daca vrei optionale, mai pui 2-3-400 de Euro pentru luxul de a iti alege optionalele.
Pe de alta parte, mi se pare complet aiurea sa nu poti sa pui absolut nici un fel de optiune pe acel "Best" - macar ESP, scaun reglabil pe inaltime cu tetiere active si sprijin lombar, proiectoare de ceata si, de ce nu, cheia cu 2 butoane. Astea ar fi niste optiuni de bun simt, care sporesc siguranta, nu neaparat comfortul cum ar fi fost consola DLX, scaunele incalzite, consola dintre parasolare, genti de aliaj, etc.
Voiam sa imi cumpar un Base pe care sa mai pun cateva optiuni de confort si siguranta, cu care sa ajung la un 10800 CIP, dar ca sa fac asta, acum ar trebui sa plec de la ~10600CIP si sa adaug optionale, dar nu cred ca mai e cazul. Ori imi iau versiunea LX BEST, ori imi iau alta masina, si as putea sa ma indrept chiar si catre clase mai mici, gen Fabia, care in 11000DDP poate fi cumparata la nivele de echipare de top, cu motor de 1.4.
O sa dau maine o fuga pe la caravana KIA din herastrau, poate gasesc pe cineva de la ei sa "strang de gat" pentru mojicia cu noile liste de preturi.
(PS: nu incit la violenta, doar vorbesc putin mai colorat)
Last edited by gogu on 02 Jun 2007, 02:39, edited 2 times in total.
gogu, daca ajungi la caravana, te rog incearca sa afli in ce zile sunt programate si celalate orase si daca au la drive test si versiunea de 1,4 pe benzina. Pe mine ma intereseaza cand vor veni in Galati.
In privinta dotarilor, si eu am spus ca sunt unele dotari care pot influenta semnificativ siguranta in circulatie. Ma bucur ca nu sunt singurul care a sesizat lucrul asta.
Hai ca mai vorbim si maine!
In privinta dotarilor, si eu am spus ca sunt unele dotari care pot influenta semnificativ siguranta in circulatie. Ma bucur ca nu sunt singurul care a sesizat lucrul asta.
Hai ca mai vorbim si maine!
trec eu astazi pe acolo - sper sa nu uit sa intrebSfinxul wrote:gogu, daca ajungi la caravana, te rog incearca sa afli in ce zile sunt programate si celalate orase si daca au la drive test si versiunea de 1,4 pe benzina. Pe mine ma intereseaza cand vor veni in Galati.
In privinta dotarilor, si eu am spus ca sunt unele dotari care pot influenta semnificativ siguranta in circulatie. Ma bucur ca nu sunt singurul care a sesizat lucrul asta.
Hai ca mai vorbim si maine!
