Din punctul meu de vedere, e corect ce spui tu. Si pe mine ma batea gandul asta (sa schimb configuratia tastelor), dar analizand cazul impreuna cu un coleg (ingineri amandoi


si la mine a mers acum e mult mai binemykep wrote:Pentru dezactivarea functiei de pornire automata a Ac-ului cand se seteaza dezaburire parbriz.
Se da drumu la ventilatie in pozitita dezaburire parbriz, atentie numai parbriz
Se seteaza ventilatorul la maxim
Se apasa de 5 ori pe butonul de recirculare,
Dupa aproximativ 2 secunde vor palpai de cateva ori ledurile de la AC si recirculare si gata, e dezactivat.
Pentru reactivare se utilizeaza acelasi procedeu.
Succes!
Nu cred ca cineva mai scrie firmware si il pune intr-un PROM de foarte multi ani de zile. Uzual, in secolul nostru, se folosesc memorii flash, ce sunt reinscriptibile si nevolatile.shpid3r wrote: Comenzile acestea din jurul volanului sunt interpretate electronic de cateva generatii bune de masini. Configurarea este gandita in faza de proiectare (rolul fiecarui buton, functiile stabilite etc). In masinile low & mid level, se foloseste un fel de memorie ROM (inscriptibila o singura data).
Modelele high end si luxury folosesc un alt tip de memorie, FPGA (field programmable gate array), nevolatila (sa zicem un echivalent al memoriilor flash), care se pot reconfigura (termenul de scriere a memoriei duce cu gandul la scrierea unui CD... corect este configurare, acestea sunt circuite logice electronice). ....
Sa pui un FPGA in locul unui ROM ar fi teoretic interesant, ca optional.