va zic eu cum e cu tuningu asta...
cel putin stiu cum fac la mine la servici, sunt softuri speciale care citesc calibrarea masinii si poti modifica in ea,
treaba sta in felul urmator masina are un soft (ex: windows-ul) si o calibrare (ex winamp), si in calibrare tre sa modifici tu parametrii ca sa obrii ceea ce vrei de la masina, poti sa faci practic orice vrei, poti sa modifici ORICE la motor, pana si sunetele de la centura poti sa le scoti cand nu o porti sau dc te dispera un sunet, acu nush dc poti sa il si schimbi sa bagi o melodie

(asta sigur nu merge), deviz de la subiect ; deci in calibrare faci ce vrei tu, modifici dar pe riscul tau caci dc maresti puterea cu prea mult poate sa nu respecte caietul de sarcini (rezistenta pieselor la frecari, rezistenta termica, si alte alea). te conectezi la masina printr-o cu laptop-ul si o mufa speciala usb/"mufa speciala" (nush cum ii zice) si in interiorul habitaclului ar trebuii sa existe o mufa dasta da nush unde e, e pitita sub ceva retractabil deobicei, si intri cu un program gen DDT2000 (asta la masini care nmu sunt kia nu dau nume

) si cu softu asta dai o diagnosticare pene o numim noi, prin care verifica in calcu' masini si in senzori dc e vro problema la ea, dupa care te conn cu alt cablu INCA (cablu de inca ca si numele programului) si cu inca citesti calibrarea masinii, dupa care poti modifica. Calibrarea are cam 10000 de parametrii functionare motor, treaba drq e ca tre sa stii ce tre sa modifici, sa stii numele parametrului si cam ce e pakolo... ai ca mai vb ca tipa maicamea paicea sa meregem la doctor
va pup papapa