MIT e intrat deja cu showroom. In curand vine si service-ul. Dar nu asta e problema...
Referitor la Klado, asa cum am mai spus, eu unul sunt multumit de ei ca dealer. Ca service inca n-am avut ocazia. Problema cu "reputatia proasta" are la baza, in opinia mea, 2 factori:
1. Smecheria cu pachetul legislativ. Aici Klado a gresit enorm, si va zic asta ca om de marketing. Niciodata sa nu-ti iei de prost clientul.
2. Pornind de la punctul nr. 1 s-a creat efectul de bulgare de zapada. Pe principiul ca daca tot ii injura lumea hai sa-i injur si eu.
Eu va recomand cu caldura sa ganditi la rece
Astfel pentru tine lucyan.roman lucrurile stau simplu, dupa mine. Ai un contract cu Klado, care prevede un termen de livrare. Daca (,) Klado se incadreaza in termen trebuie sa le multumesti frumos. Daca nu, vezi ce scrie in contract referitor la penalizarile pentru intarziere. Si daca te tine, da-i in judecata (pun pariu ca n-ai s-o faci).
Abordarea romaneasca cu "hai s-o dam la pace", de care eu unul m-am saturat pana peste cap, nu va functiona cu Klado pentru ca nu ai ce negocia cu ei. Masina vine asa cum vine, de la iei poti "smulge" cel mult niste presuri care, sa ma ierte Klado, sunt scumpe si de tot rahatul. In rest, odorizante de masina, pixuri, mape... frectiune cum s-ar zice
Daca intarzierea e intr-adevar mare, e posibil sa poti negocia cu ei o alarma - daca te intereseaza. Atentie mare insa la montaj, mai ales daca te-ai certat cu ei. Nu am nici o dovada care sa ateste vreo lipsa de profesionalism a lor in acest sens, dar sunt de principiul ca daca l-am injurat pe stomatolog, data viitoare caut altul
Concluzie: citeste contractul. Vorbeste cu Klado. Sustine-ti civilizat punctul de vedere. Ai sa vezi ca sunt oameni cu care chiar se poate discuta.