Off-topic: @spdblue - Cred ca si "bursa Ceed" este afectata de bursa cealalta, fiindca majoritatea cumparatorilor au luat un credit sau un leasing, iarasi in general in euro ... Nici nu vreau sa ma gandesc ca sunt unul care face parte din ambele categorii ...
Pret: 566 lei
Locatie: IMG
Schimbat: 3 filtre si ulei
In plus mi-au mai luat vreo 15 lei pentru "curatare frane". Nu stiu ce inseamna, am vazut dupa ce am plecat de acolo.
Manopera a fost pt 2.2 ore aprox. 140 de lei.
KIA Cee'd, 1.4 BASE + optionale, Piston Grey
PH-09-SKU
KM: ~40000
@DaDiRo tot off-topic:
faceam haz de necaz, am credit auto + alte credite, iar maririle haotice si mai ales in detrimentul nostru, ma afecteaza. In USA, dupa ce au fost salvati de stat, bancherii au aruncat cu banii la chefuri. Au si ei cocalari pe acolo nu numai noi.
on-topic, de asta si ma "distrez", nu prea exista coerenta intre tarifele practicate. Este adevarat ca traim intr-o economie de piata, ceea ce face ca preturile sa fie "atractive".
Oricum, sunt curios daca la revizia nr. 2 imi vor verifica placutele de frana. Cel putin la prima nu s-a intamplat asa ceva. Nici nu aveam pretentia. Drum bun si numai bine.
din cate am vazut marea diferenta la pret vine din marca uleiului folosit. de la mobil1 la valvoline si pana la bixxol e o diferenta de 70-120 de lei. o alta diferenta mai vine si din numarul de ore taxate de pana la o ora, adica 66 de lei.
oltCEE'D 1.4 BEST, machine silver. cu roti si volan.
comanda 26.06. serie 4.09. achitat 7.09. livrare 20.09. toate in 2007. DJ 50NTY
oltcit special, 0.652. de-o varsta cu mine.
@sonty cred ca ai mare dreptate. Mie mi-au pus Texaco - sintetic, cica. Adevarul ca recipientul din care mi-au turnat esra plat si de culoare albastra, mai mult nu am vazut. Sa speram ca merge. Oricum motorul toarce, i-a picat bine acest schimb de ulei, mai ales ca cel scos era atat de negru incat s-a lasat intunericul in service.
Drum bun si numai bine.
Am facut si eu ieri prima revizie .
Vreau sa spun ca mi-au stricat dimineata - si mai exact tipa aia de la receptie (cu lucratorii n-am nimic).
Dealer : Oz Maraton - Craiova
Motor : 1,4 benzina - 109 CP.
Km parcursi : 12.040 km
Cumparata in decembrie 2007
Probleme declarate : nici una
Stare ulei vechi : destul de curat - mai mergea linistit (cuvintele mecanicului)
Stare filtru aer : ok, chiar curat
Stare filtru polen : plin de diverse - n-ar mai fi mers multa vreme daca temperaturile ar fi fost de AC.
Am inceput intreband cat dureaza (dupa ce le-am spus ca nu-mi dau seama sa am vreo problema la ea).
Raspuns : cam jumatate de ora.
Anterior vorbisem cu directorul de service, intreband daca-mi pierd garantia in conditiile in care-mi pun filtru de aer K&N de Ceed pe ea . (Raspuns : "cat faci reviziile aici nu-ti pierzi nici o garantie).
Asadar i-am spus mecanicului ca nu vreau sa-mi schimbe filtrul de aer vechi, fiindca e pe drum K&N-ul (sufletul, ca nici nu l-am comandat - dar urmeaza)
Ce-a facut concret la revizie :
- a urcat-o pe elevator
- verificat jocuri roti
- schimbat filtru polen
- schimbat ulei + filtru ulei (au tot dat cu un spray pe sub, n-am inteles in ce scop - sa vada daca curge probabil)
- verificat stare filtru aer
- jos de pe elevator + fugi si plateste
(in plus mi-a aratat unde vine montat scutul - mi-a spus ca au aparut scuturi pentru ea : 1.metal : 460RON / 2.plastic :360RON)
Timp efectiv : 30 min
Mi-am luat o cafea si-am stat tot timpul langa el in service (asta-mi place la ei, pacat ca nu ma mai lasa sa fumez langa masina).
Lucrul care m-a deranjat cel mai tare : la un moment dat langa masina apare un bidon de ulei Mobil 10w40 semi-synt turbo diesel.
Zic : hait ! Ce e cu asta ?
- "a, pai nu ca asta e doar un recipient in care aducem uleiul din butoiul ala de colo".
Asta chiar nu mi-a convenit. Restul pieselor (filtru ulei + filtru polen) au fost sigilate si desfacute in fata mea (si scria pe ele KIA) - as fi preferat sa vad si celebrul ulei sintetic avand aceeasi soarta.
M-am dus la "butoiul de colo" - intr-adevar era un butoi mare, metalic (cred ca 200l) pe care scria Mobil 1 Formula 5w30 Syntetic, etc (parca am citit si Made in UK) care arata destul de ... "original".
Acum ce-o fi fost in el ... ei stiu.
Cunosc si eu pe cineva la show-room la ei - am pus pana pe telefon si l-am sunat.
Am intrebat daca baietii fac manevre cu uleiul .
"Nu, sunt cuminti".
Ok, m-am linistit, plus ca uleiul arata destul de placut la culoare (desi ma indoiesc ca as putea sa fac vreodata diferenta intre un ulei sintetic si unul mineral).
Preturi : din pacate am factura jos si nu mai stiu cat a fost uleiul, dar oricum nu cu mult mai scump decat pretul pietei.
La restul consumabilelor am vazut ca pretul difera mult de tot, in functie de zona tarii (raportat la ce scrieti voi pe aici).
Filtrul de ulei a fost undeva intre 200 si 300 de mii, nu prea m-a interesat foarte mult.
Filtrul de polen la ei m-a costat 960.000, iar filtrul de aer (pe care nu l-am schimbat) mai era inca 730.000 parca.
Ma duc sa platesc.
Totalul a fost cel spus de la inceput , si care e cam acelasi pe care l-ati platit si voi : 5.260.000 (repet: fara filtru de aer) asadar nu mi s-a parut nimic suspect.
Apoi ma uit pe factura ... sar peste cele doua lavete de 30.000 (sa le stapaneasca sanatosi, ca eu nu le-am vazut).
Gasesc o rubrica fara nume , dar care costa 550.000/h . Total : 2,5h - 1.375.000 lei.
De aici putem deduce ca la masina mea s-a lucrat 2 ore jumate, si pe langa cei 200.000 ciubuc mecanicului, am mai dat inca 1 mil si ceva ciubuc lui Oz Maraton.
Am stat ceva timp afara in masina, osciland daca sa plec sau sa intru inauntru si sa-i arat obrazul tipei care-a scris factura.
Tinand cont ca e a 3-a vizita in service, si ca pana acum au fost corecti... am plecat.
Dar am sa tin minte pentru data viitoare si-i intreb din prima cum facem ... ma taxeaza pentru jumatate de ora sau cat o sa fie, sau ii tin cu ceasul 2 ore jumate langa masina ?
Ca si fapt divers, mecanicul mi-a spus ca sunt obligati sa-mi puna in masina piesele inlocuite, si i-am spus ca nu ma intereseaza.
Sper ca urmatorii oz-maratonisti sa citeasca si sa stie cum sa puna problema la revizie !
O zi buna.
P.S. - in rest, experienta mea cu baietii de la Oz-Maraton a fost una ok, pana acum au fost atenti cu mine, si-am fost atent cu ei.
Scuze de offtopic, si asa am scris "Shogun"-ul pe aici.
“What you are, you are by accident of birth; what I am, I am by myself. There are and will be a thousand princes; there is only one Beethoven.”
mvp, sunt un pic gelos pe tine ca te-au lasat langa masina. pe mine n-au vrut nici la montarea alarmei.
aporpo de alea 2.5 ore... atata e normat la ei in documente. din cate stiu eu orice service are niste norme de timp pentru fiecare operatiune ca sa nu apara mecanici mai rapizi si mai lenti. sa luam de exemplu schimbarea uleiului. sa zicem ca operatiunea normala ar fi cam asa:
- aranjat masina si suit pe elevator - 5min
- desfacut buson, scos filtru si lasat sa se scurga - intre 5-15min (depinde cat vrea nenea sa-l lase. poate s-o mai fatzaie, s-o mai scuture, etc).
- montat buson si filtru, dat jos masina, turnat ulei nou - 10-15 minute (pe masura ce torni mai verifici nivelul, il mai lasi sa se linisteasca, sa ajunga la temperatura ca motorul e cald).
- ridicat masina la loc si verificat strangerea garniturii de filtru - alte 5 min.
deci un baiat daca vrea sa ti-o faca repede ti-o rezolva in 20-25 min. daca vrea sa faca treaba ca la carte se-nvarte vreo 45 min. asa ca probabil la ei in norme scrie 'operatiune schimbat ulei = 1 ora' ca se lucreaza cu unitati de jumate de ora . la fel si la restul de operatiuni: inspectii nivele, filtru de aer, filtru polen, inspectii frane, electrica, etc. tot ce scrie la carte. daca o sa-i zgandari tu apropos de timp estimarea mea e ca data viitoare o sa-ti tina masina 2.30 in service ca sa bata cu factura, desi ei termina intr-o ora .
oltCEE'D 1.4 BEST, machine silver. cu roti si volan.
comanda 26.06. serie 4.09. achitat 7.09. livrare 20.09. toate in 2007. DJ 50NTY
oltcit special, 0.652. de-o varsta cu mine.
am 13,5k pana acum si am inceput pregatirile pt revizie. asa ca am mers la selgros si mi-am luat uleiul: mobil1 esp formula (bidon 4 litri)=200 lei. cu ocazia asta fac o mica economie, la Ena GL acelasi ulei se factureaza cu 85 lei/litru
forumul pasionatilor de detailing click AICI si AICI
La mit baneasa nu a fost nimeni la revizie? Trebuie sa fac si eu rev. de 1 an si sunt curios cum e cat costa si daca pot face ceva economii cu uleiul luat din alta parte.
DragosKIA wrote:AZI AM FACUT PRIMA REVIZIE LA MASINA LA 15400 km (A FACUT MASINA 1AN ).
PLATIT LA MIT MOTORS BANEASA SUMA DE 676.29.
DETALIEZ:
REVIZIE- 1.9ORE - PRET 99.07 - FARa TVA
FILTRU ULEI -PRET 63.58-FARA TVA
FILTRU POLEN -PRET 99.32- FARA TVA
FILTRU AER CEED- PRET 65.60 -FARA TVA
CASTROL 5W30 - CANTITATE=6 LITRI, PRET 40.11/LITRU, TOTAL 240.66 -FARA TVA
TOTAL FARA TVA 568.23 TOTAL CU TVA 676.20
Multumesc d-lui Cosmin de le mecanica, care mi-a facut programarea si primirea in service
Masina, dupa efectuarea reviziei (la care, pe langa schimbul de ulei si filtre, se mai face si verificare stare placute, verificare parametrii computer,etc) mi-a fost inapoiata SPALATA ,cu toate reperele vechi ce au fost schimbate
Singura problema semnalata este ca trebuie sa fac echilibrarea rotilor
Tocmai o facusem acum o luna la ,,marea,, vulcanizarea de pe Uverturii (pana in singurul semafor pt cunoscatori)
In carnetul de garantie mai exista un capitol ,,Inspectie antiperforare'' - pt asta tb sa va duceti la Tinichigerie, care e la Mitsubishi, langa KIA si se face o inspectie vizuala (dureaza 5 min) si se aplica stampila
In MANUAL la pagina 8/4 este trecuta cantitatea de ulei pt motorul tau(5,3 Litri) de platit ai platit 6 poate ne spui ce sa intimplat cu diferenta?
P.S. - sau diferenta = masina spalata?
@tukyy84 - de la pagina 34 din acest topic
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Am fost azi la Klado (reprez Kia Iasi) si m-am programat pt maine la revizie si am avut surpriza sa imi spune ca revizia costa in jur d 700 RON. Mi se pare cam mult. Voi cat ati dat la prima revizie?
Kia Cee'd Best 1.4 benzina
Salut,sunt din Iasi si tre sa ma duc si eu la prima revizie peste cateva zile, asa de mare este pretul pt prima oara sau sunt aia golani ?
Le-am trimis un mail si mi-au spus in felul urmator" Pretul pentru prima revize la care se inlocuiesc : filtrul ulei, aer, si polen+ ulei sintetic Mobil Synt 5W-30(4 litri) + 1.3 ore manopera costa 579 RON cu TVA inclus ." Este corect ce au spus ,sau costa prea mult ?
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Dupa calculul meu, astea ar fi preturile la cele zece revizii de pana la 150.000 km (piese, manopera, tva si euro pus la 33.000).
LA CE SERVICE ?
Intreb pt. ca eu am sunat la MitMotors (Bucuresti) si mi s-a dat o cotatie de aprox. 620 RONi pt revizia de 15 K. Mi s-a dat cca 310 Roni numai pt un schimb de ulei - fara nimic altceva