Plinul
in legatura cu aceasta problema reiau postul meu de pe topicul Plinul la Ceed viewtopic.php?t=1576&start=30
cosmin_m3 wrote:Salut!
Haideti sa va spun eu cum este: pe gatul rezervorului exista niste ...fante pentru recuperarea vaporilor condensati ce vin dinspre motor!!! NU ESTE BINE SA ALIMENTATI "PANA IN GURA" !!!! In cazul alimentarii "pana in gura", combustibilul patrunde spre motor (printr-un filtru de condensare) pe cai "anormale"! Aceasta "treaba" duce la deteriorarea filtrului mai sus amintit si, dupa mai multe "insistente" - la deteriorarea catalizatorului! De aceea unii constata ca in rezervor pot intra mai multi litrii decat cei precizati in cartea tehnica...
Cine nu ma crede, sa mearga si sa intrebe PE CINEVA CARE SE PRICEPE! nu pe "nea Ghitza" de la coltul blocului, care a condus (si conduce, inca) berlina nationala!...
pot sa va impartasesc si eu experienta mea cu benzinariile(sper sa nu mai fie mult pana s-o transforma si loganul meu intr-un ceed
). am intalnit si cetit despre defecte aparute in urma supraalimentarii, doar ca soarta a facut sa alimentez de mai multe ori din necesitate de la 2 benzinarii unde au intrat cu pana la 10 litrii mai mult(Petromul de pe barbu vacarescu, si una din pitesti). in oricare alta a fost un plin cu maxim 2-3 litri fata de ce spunea CB ca a consumat pana in momentul respectiv si asta dupa ce am asteptat sa se linisteasca in urma spumarii. incerc sa evit sa alimentez unde am patit-o. nush cati dintre noi ajung sa tremure pe rosu ca raman in drum, asa ca n-are rost sa supraalimentezi. toate cele bune.

-
- Zuza
- Posts: 995
- Joined: 24 Oct 2007, 21:53
- Auto:
- Location: Bucuresti
- Contact:
@petry: ..teoria spune ca tocmai "respiratul" de care zici este daunator ! el duce la aparitia apei in combustibil datorita umezelii din atmosfera, care se condenseaza atunci cand temperatura scade ( de ex noaptea!).
....asa ca ideal ar fi sa ai rezervorul plin tot timpul !
revenind la cantitatea de comb inregistrata de pompa, am avut ocazia - pe vremea cand exista capacul ala de plastic unde vedeai ca se invarte o turbinita - sa vad cu uimire cum ca se inregistrasera deja 10 l si abia atunci s-a umplut cu benzina cavitatea aia...oprit si reclamat chestia...si-au cerut scuze si au resetat aparatul...cum ca se dezamorsase pompa ...asa ca acu vindeau aer !!
se pare ca s-a rezolvat problema asta, a transparentei ...pompele noi nu mai au gemuletul ala asa ca tre sa ii crezi pe cuvant !!
....asa ca ideal ar fi sa ai rezervorul plin tot timpul !

revenind la cantitatea de comb inregistrata de pompa, am avut ocazia - pe vremea cand exista capacul ala de plastic unde vedeai ca se invarte o turbinita - sa vad cu uimire cum ca se inregistrasera deja 10 l si abia atunci s-a umplut cu benzina cavitatea aia...oprit si reclamat chestia...si-au cerut scuze si au resetat aparatul...cum ca se dezamorsase pompa ...asa ca acu vindeau aer !!

se pare ca s-a rezolvat problema asta, a transparentei ...pompele noi nu mai au gemuletul ala asa ca tre sa ii crezi pe cuvant !!

cassa white & rainbow blue ceed 1,4 ltd edition + ceva optionale. BC 02YDA; ODO> 23 K
Dorele, ne mai tii mult ma?
Dorele, ne mai tii mult ma?
La Petrom sigur mai au.
Ls restul nu mai imi aduc aminte.
Bafta

Bafta
KIA Cee'd 1,4 GLS, 07/07/07, Mars Red, Base + Cateva optionale ODO: 121.000+ Km///album\\\///JB\\\
DACIA Logan 1,4 MPI+GPL, 01/06/10, Bej Laureate ODO: 76.000+ Km
DACIA Duster 1,5 dCi 4X4, 11/12/13, Laureate, Gris Comete ODO: 0.050+ Km
DACIA Logan 1,4 MPI+GPL, 01/06/10, Bej Laureate ODO: 76.000+ Km
DACIA Duster 1,5 dCi 4X4, 11/12/13, Laureate, Gris Comete ODO: 0.050+ Km
lol
Ia incerca tu intr-o sticla de 2l sa pui 1L de benzina si 0,5L de apa si vezi ce se intampla!
Prostia asta cu apa in benzina la pompa am mai auzit-o dar credeam ca a disparut din rationamentul romanului.
Este adevarat ca variatiile de temperatura creaza condens si este si mai adevarat ca turnarea cu "taraiata" pentru a ajunge la o suma fixa da peste cap pompa si sunt convins ca unii benzinari masluiesc pompele sa "traga la cantar"! Dar din pacate ne-am nascut in Romania si asta nu a depins de noi, majoritatea nu putem face nimic in privinta asta, asa ca ne ramane doar sa ne bucuram de calitatea carburantului doar in concediile petrecute in afara tarii!
Astept rezultatul experimentului cu sticla de 2L
Prostia asta cu apa in benzina la pompa am mai auzit-o dar credeam ca a disparut din rationamentul romanului.
Este adevarat ca variatiile de temperatura creaza condens si este si mai adevarat ca turnarea cu "taraiata" pentru a ajunge la o suma fixa da peste cap pompa si sunt convins ca unii benzinari masluiesc pompele sa "traga la cantar"! Dar din pacate ne-am nascut in Romania si asta nu a depins de noi, majoritatea nu putem face nimic in privinta asta, asa ca ne ramane doar sa ne bucuram de calitatea carburantului doar in concediile petrecute in afara tarii!
Astept rezultatul experimentului cu sticla de 2L
Dacia 1310 - alba
Mars Red, 1,4 Benzina - BEST
Comanda(avans) 20.04.2008
Anuntare serie 09.06.2008
Venita in tara 12.06.2008
Achitata integral 18.06.2008
In posesie din 20.06.2008
ODO ~ 15200
B - 05 - K Y V
Mars Red, 1,4 Benzina - BEST
Comanda(avans) 20.04.2008
Anuntare serie 09.06.2008
Venita in tara 12.06.2008
Achitata integral 18.06.2008
In posesie din 20.06.2008
ODO ~ 15200
B - 05 - K Y V
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
cred ca mai simplu ...cumparam canistre si alimentam prin intermediul lor daca tot vrem sa vedem si cantitatea bagat din pompa.
Propun sa facem acest experiment cu diferite benzinarii de unde alimentam, si de asemeni un nou thread unde sa se scrie clar benzinaria cutare de pe strada cutare, pompa cu nr x este ok ....am alimentat la ora cutare atatia litri afisati si atatia litri reali.
Propun sa facem acest experiment cu diferite benzinarii de unde alimentam, si de asemeni un nou thread unde sa se scrie clar benzinaria cutare de pe strada cutare, pompa cu nr x este ok ....am alimentat la ora cutare atatia litri afisati si atatia litri reali.