Pareri motor gsl 1.4

Forum cu de toate despre Kia cee'd
webdevst
_webstar_
Posts: 332
Joined: 06 Feb 2008, 10:04
Auto:
Location: Iasi
Contact:

Post by webdevst »

Eu parchez mereu cu spatele [ in garaj ] si daca am AC-ul pornit tuseste mai repede decit daca nu l-as avea pornit. Adica cu AC-ul in functiune, altfel trebuie sa apesi pe acceleratie si sa dai drumul la ambreiaj. Nu stiu cum e la altii, asa e la mine...

Plus plecarile nu mai sint atit de sprintene atunci cind e AC-ul pornit. Insa dupa ce schimb a II-a nu se mai simte nici o diferenta AC on/off.
Image
KIA Cee'd 1.4 GSL MT BEST Piston Grey ***

Misu
pensionar
Posts: 482
Joined: 01 Feb 2008, 11:22
Auto:
Location: Bucuresti

Post by Misu »

acum nu trebuie sa va asteptati ca pornitul ac sa nu aibe nicio influenta.
acum toata lumea vrea ferrari care sa aiba portbagaj de logan,pret de trabant si consum de hibrida.
:shock:
2008 HB Best Kompass Blue 1.4 109

Akbhar
Posts: 1356
Joined: 27 May 2007, 18:09
Auto:
Location: Ploiesti/Bucuresti
Contact:

Post by Akbhar »

Pai nu vi se pare normal?

A/C consuma curent, care este generat de motor. Deci pornirea aerului conditionat 'mananca' 2-5 CP. La 1000-1200rpm (turatia la care de obicei se demareaza) motorul dezvolta ~30CP. Ceea ce inseamna o penalizare de 10% a puterii motorului.

La turatii mari, cand deja se apropie de cuplu/putere maxima, penalizarea scade la 2-3%, ceea ce nu se mai observa asa tare.
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups

rayman
Posts: 522
Joined: 05 Jan 2008, 03:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by rayman »

Misu wrote: acum toata lumea vrea ferrari care sa aiba portbagaj de logan,pret de trabant si consum de hibrida.
:shock:
http://www.zercustoms.com/news/2008-Kia-ECO-ceed.html :lol:
Cee'd 1.4 Best, Piston Gray, codename BISISICA, ODO: >74 000 KM din 2.04.2008
clic aici sa vezi ce-am mai pozat

webdevst
_webstar_
Posts: 332
Joined: 06 Feb 2008, 10:04
Auto:
Location: Iasi
Contact:

Post by webdevst »

Pe mine cel putin nu ma nemultumeste acest aspect, cu pierderea puterii la cuplarea AC-ului, doar voiam sa subliniez ce se intimpla... Este de asteptat o scadere in puterea motorului la conectare AC... I can live with that :)
Image
KIA Cee'd 1.4 GSL MT BEST Piston Grey ***

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Cum cuplul maxim e la 5000rpm, aproape ar insemna peste 4000. Si eu am anumite rezerve in ceea ce priveste parerea ca schimbatul frecvent la aceste turatii duce la un consum optim.
O sa incerc o paralela dupa ce o va scoate frati'miu din service si o sa postez consumul comparativ ...

@PYFMAN ... Daca ai timp si dispozitia necesara, poate vei face si tu o comparatie similara si zi si aici ce rezultate obtii

@Akhbar ... "A/C consuma curent, care este generat de motor". Cica nu e asa, compresorul fiind actionat prin curea, deci nu consuma curent. Mi'am luat'o si eu ... o dau mai departe. Leapsa :D
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

mariusant
Posts: 104
Joined: 12 Dec 2007, 19:18
Auto:

Post by mariusant »

[quote="Akbhar"]Pai nu vi se pare normal?

A/C consuma curent, care este generat de motor. What??
Ac-ul se cupleaza la miscarea motorului printr-un sistem de ambreiaj. Mai clar - compresorul de aer conditionat este antrenat printr-o curea de motor, asa ca nu merge pe curent. Ia din puterea motorului si te face sa apesi mai tare pe acceleratie crescand consumul.
Cee`d SW 1.4 Classic Pewter Beige + ESP, geamuri fumurii, scaun sofer si pasager cu incalzire, oglida electrocromica+senzor de ploaie, plasa bagaje, presuri interioare tip carpeta, oglinzi ext. cu pliere, dispozitiv tip escorta, cheie de contact pliabila, sistem de control automat al luminilor, geamuri electrice spate si climatronic.

ida01ro
Carcotas Sef
Posts: 1720
Joined: 11 Jun 2007, 19:05
Auto:
Location: bacau
Contact:

Post by ida01ro »

@mariusant: da e ok ce spui, am mai spus si eu asta pe forum ( viewtopic.php?t=2291 )

pt cine vrea sa citeasca despre AC :

http://download.yousendit.com/541C5D403A35D39A

sta acolo 7 zile !

PS: xcum, daca faceti kickdown, ECU deconecteaza compresorul de AC pe durata acceleratiei...!
cassa white & rainbow blue ceed 1,4 ltd edition + ceva optionale. BC 02YDA; ODO> 23 K
Dorele, ne mai tii mult ma?

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Ogy »

Eu unul sunt super multumit de acest motor.
Intradevar la relanti se vede o diferenta cand pornesc a/c-ul dar la cat o turez nu simt mare diferenta la pornire....azi la semafor la inter m-am bagat pe banda care e de obligatoriu la dreapta ca era libera pana la semafor. In capat pe banda a IIa un audi de 2.5 tdi...m-am proptit putin stanga pe spatele masinii lui...cand s-a pus verde am observat ca acesta nu era atent si am zbughit pe langa si i-am taiat calea (fara sa ii obturez mersul-fara sa apese frana) desi a turat-o si el eu am avut startul mai bun si in aia maxim 50 m l-am facut ca daca nu il faceam intram in pilonii de pe coltul de dupa intersectie...am cam dus-o pe rosu vazand ca si omul o tureaza ...cred ca am ajuns pe la 6400-6500 rpm dar nu aveam cale de intoarcere ...s-a comportat exemplar ...de obicei chiar daca nu ingradesc mersul altor auto si le tai calea fara sa le oblig sa puna frana bag avariile in semn de multumire cu toate ca cine doreste o imagine negativa ...am fost intrecut de o kia...
Acum am cam 1200km si doar 250km afara din oras pot spune cu mana pe inima ca acest motor ma multumeste pe deplin si daca aveam un motor mai puternic dedesubt atunci nici nu ma gandeam sa mor acasa.
Cel mai important lucru pe care pot sa-l ofer masinii in zilele urmatoare cred ca este un detector de radar si inmatricularea ...oricum cred ca prietena mea a ramas deja fara carnet la cate radare am luat....
De consum a mea o tine pe a ei in 9,4-9,6 l/100km dar nu am schimbat niciodata sub 4000 vorba aia dai un ban dar stai in fata :) (la mine se refera la combustibil)

bibiloi
gigi pedala
Posts: 176
Joined: 12 Jun 2007, 11:33
Auto:
Location: Iasi

Post by bibiloi »

igorr wrote: Mi se pare ca in depasire e destul de lenta in plaja 80-110 km/h apoi dupa ce depaseste 4000 rpm merge glont. Acceleratia trebuie calcata treptat. Este clar ca performanta la Ceed de 1.4 se obtine la turatii mari ...insa mie nu prea-mi place sa urle motorul. (de la 4000 rpm in sus se aude destul de tare inauntru dar deh am io ureche muzicala sensibila)
Nu sunt deacord, ca sa ai performante si pedala incearca sa vezi cum e cu treapta a2-a 6000rpm si apoi treapta 3 (scade turatia pana in 4000 si ceva)
Kia Cee'd 1.4 BEST GSL Piston Gray - comanda pe 15 iunie, serie venita pe 3 septembrie, ridicata in data de 28-09-2007 ora 12.15 BT-04-EKV ex:B-71-KAO

Akbhar
Posts: 1356
Joined: 27 May 2007, 18:09
Auto:
Location: Ploiesti/Bucuresti
Contact:

Post by Akbhar »

Aveam impresia ca instalatia de aer conditionat are compresorul actionat electric. :? Mi-am furat-o. :D

Electric sau mecanic, el tot ia din puterea motorului.
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups

poolshark
ancutz&ionutza
Posts: 103
Joined: 04 Jun 2008, 21:58
Auto:
Location: Brasov
Contact:

Post by poolshark »

Parerea mea despre motorul asta de 1.4 incepe sa devina una buna. Spun asta pentru ca la inceput nu m-a impresionat deloc motorul ca putere(trebuie sa mentionez ca nu am avut sansa unui test drive la dealer pentru ca nu aveau niciodata o masina acolo :o). Pe de alta parte eu am incercat sa conduc frumos masina fiind inca in rodaj. Sigur am citit pe forum cum sunt unii mai curajosi decat altii si schimba numai la 5999 de turatii, dar parca e prea de tot. Eu vreau sa ma tina masina asta nu sa o birjaresc si intr-un an sa o vand. Acum sa nu credeti ca sunt un pensioanar care conduce numai cu 40 la ora, dar nici nu fac liniute toata ziua. Va spuneam ca incepe sa-mi placa motorul asta si spun asta pentru ca deunazi am facut si eu un drum pana la Sinaia si m-am bagat intr-o depasire destul de aiurea(din cauza dobitocului pe care vroiam sa-l depasesc si care accelera ca smecheru' :x) si am decis sa ccelerez si eu mai mult sa gasesc si eu aia 109 hamsteri cu care se lauda masina asta. Surpriza a fost totala deaorece practic de la 3500 de turatii in sus masinuta asta e o mica rachetuta.
In concluzie pachetul asta oferit de 1.4 mi se pare foarte bun si il recomand si altora.
KIA CEE'D, 1.4 BEST, OIL BLUE
BV 11 GUI

Misu
pensionar
Posts: 482
Joined: 01 Feb 2008, 11:22
Auto:
Location: Bucuresti

Post by Misu »

si eu am o parerea foarte buna despre motor-nu e ferarri dar nici dacia 1310. cred ca e un motor care iti ofera destule din momentul in care il inveti si tii ce sa-i ceri si ce sa nu-i ceri. m-a scos dec 2 ori din :oops: :mergeam pe e85 (sau ce drum o fi ala buc-bacau) si am dat peste niste dobitoci cu tir-uri care se terzeau sa se depaseasca intre ei si sa iti iai fata cand tu erai deja in depasire. am bagat piciorul in acceleratie si m-a scapat de 2 accidente din care nu cred ca mai scapam cu viata:aveam 100-110 si am scapat piciorul in acceleratie:nu m-a dezamagit
2008 HB Best Kompass Blue 1.4 109

ciprianeagu
Posts: 394
Joined: 31 May 2008, 23:28
Auto:
Location: Pitesti

Post by ciprianeagu »

Subscriu la faza cu "zvacul" lipsa cand ai AC pornit...dar nu se compara cu lipsa de putere de pe DSN sau Aveo cu AC pornit...este o pierdere de putere de bun simt...drept dovada ca in 2 sapt si 2000 km, mai mult de 85% din timp am avut AC pornit...am si consum mediu de 7,8, deci :D
Cand am facut test-drive tot asa nu am ramas impresionat...dar cand mi-a venit masinutza si am facut ceva km cu ea... :twisted:
Pro_Cee'd 1,4 Dakar Yellow

poolshark
ancutz&ionutza
Posts: 103
Joined: 04 Jun 2008, 21:58
Auto:
Location: Brasov
Contact:

Post by poolshark »

Azi am facut in sfarsit un drum lung de 300 km si vreau sa va spun ca in opinia mea e diferenta mare intre AC pornit si oprit. Se simte ca naiba. O fi avand 109 CP dar ii vezi greu cu aerul pornit si scuzati-ma daca nu sunt de acord sa turez motorul pana la 6000 in fiecare depasire. Azi eram 3 in masina fara bagaje si la deal ne cam chinuiam cu AC pornit. Am facut un experiment ( cu AC pornit si AC oprit) sa vad diferentele la depasiri. Rezultatul e ca se cam chinuie cu aerul pornit. A propos drumul a fost Brasov - Tg. Mures.
In concluzie, in opinia mea, masina se comporta foate bine , dar AC strica 30 % din distractie. :cry:
KIA CEE'D, 1.4 BEST, OIL BLUE
BV 11 GUI

Post Reply

Return to “Generalităţi”