Motor 1.6 GSL 122 cp
-
- Posts: 18
- Joined: 11 May 2008, 08:37
- Auto:
- Location: Galati
- scubli
- "ambiguus"
- Posts: 3644
- Joined: 16 Dec 2007, 14:56
- Auto:
- Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
- Contact:
Da. 1309kg are masina.
Nu e mult deloc. iti dai seama daca o masina e "serioasa" dupa greutate.
O masina de serie sub o tona este un pericol (se exclud cele facute pt. curse), pe cand una mai greu ofera stabilitatea si siguranta mult mai mare.
Eu unul am citit greutatea din certificatul de inmatriculare.
@cosmin800331: daca te intereseaza, arunca un ochi si aici
Nu e mult deloc. iti dai seama daca o masina e "serioasa" dupa greutate.
O masina de serie sub o tona este un pericol (se exclud cele facute pt. curse), pe cand una mai greu ofera stabilitatea si siguranta mult mai mare.
Eu unul am citit greutatea din certificatul de inmatriculare.
@cosmin800331: daca te intereseaza, arunca un ochi si aici
-
- Posts: 14
- Joined: 29 Apr 2008, 12:21
- Auto:
- Location: Bucuresti
- Contact:
Pt toate variantele (HB, SW, PRO)cosmin800331 wrote:Aoleu! De ce naiba e asa de greu? Dar totusi, unde ai citit asta? Da-mi si mie un link!
http://spreadsheets.google.com/pub?key= ... GCNAs4daZA
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Si unui `pitic` gen Tico/Matiz/C1/Aygo/etc ce ar trebui, sa ii fie indesat plumb sub caroserie ?Nu e mult deloc. iti dai seama daca o masina e "serioasa" dupa greutate.
O masina de serie sub o tona este un pericol (se exclud cele facute pt. curse), pe cand una mai greu ofera stabilitatea si siguranta mult mai mare.
Eu unul am citit greutatea din certificatul de inmatriculare.
Din contra, cu cat o masina e mai usoara cu atat energiile din impact sunt mai mici.
Ideal ar fi ca toate masinile sa fie usoare.
Problema apare cand lovesti o masina grea cu una usoara, ca aia usoara are de suferit.
-
- Posts: 14
- Joined: 29 Apr 2008, 12:21
- Auto:
- Location: Bucuresti
- Contact:
Daca toate masinile ar fi usoare energia din impacte ar fi mai mica.
Dar cum structurile de siguranta sunt grele....asta e un ideal inca neatins cu materialele din ziua de azi.
Logan e in clasa mica, nu in compacta.
E mai corect undeva la granita, un fel de clasa mica-maxi.
Sandero e si el tot in clasa mica, doar ca e hatch.
Dar cum structurile de siguranta sunt grele....asta e un ideal inca neatins cu materialele din ziua de azi.
Logan e in clasa mica, nu in compacta.
E mai corect undeva la granita, un fel de clasa mica-maxi.
Sandero e si el tot in clasa mica, doar ca e hatch.
-
- Posts: 18
- Joined: 11 May 2008, 08:37
- Auto:
- Location: Galati
Da, deci am fost azi la dealer sa fac un test drive. M-am urcat intr-un Cee'd de 1,6GSL si n-am fost deloc impresionat de motor. Este la fel de zgomotos ca la Solenza si desi are ~50 de cai putere mai mult decat Solenza nu mi s-a parut ca trage mai bine decat Solenza. Ajuns acasa m-am uitat la datele tehnice de la motorul de Solenza si am vazut ca momentul maxim este de 114Nm/2800rpm pe cand la Cee'd este 154Nm/5200rpm . Ce pana mea o fi? Daca mai compar si greutatile masinilor atunci imi cam dau seama cam unde este buba. Solenza are 980kg iar Cee'd are ~1310kg, deci o treime in plus. Daca Cee'd-ul ar fi avut 154Nm/2800rpm alta ar fi fost situatia. La naiba, o sa cumpar totusi Cee'd pentru ca altceva mai bun n-am ce lua cu banii astia. Acum doi ani am facut un test drive cu un Accent de 95 de cai si am fost chiar foarte multumit, nu stiu, cred ca ma mai duc inca o data la test drive.
- mr_wizard
- vrajitorul
- Posts: 682
- Joined: 30 Jun 2007, 13:51
- Auto: pro_cee'd 1.6 T-Jet
- Location: PITESTI
- Contact:
Dupa 3500 RPM trage super ceed-ulcosmin800331 wrote:Da, deci am fost azi la dealer sa fac un test drive. M-am urcat intr-un Cee'd de 1,6GSL si n-am fost deloc impresionat de motor. Este la fel de zgomotos ca la Solenza si desi are ~50 de cai putere mai mult decat Solenza nu mi s-a parut ca trage mai bine decat Solenza. Ajuns acasa m-am uitat la datele tehnice de la motorul de Solenza si am vazut ca momentul maxim este de 114Nm/2800rpm pe cand la Cee'd este 154Nm/5200rpm . Ce pana mea o fi? Daca mai compar si greutatile masinilor atunci imi cam dau seama cam unde este buba. Solenza are 980kg iar Cee'd are ~1310kg, deci o treime in plus. Daca Cee'd-ul ar fi avut 154Nm/2800rpm alta ar fi fost situatia. La naiba, o sa cumpar totusi Cee'd pentru ca altceva mai bun n-am ce lua cu banii astia. Acum doi ani am facut un test drive cu un Accent de 95 de cai si am fost chiar foarte multumit, nu stiu, cred ca ma mai duc inca o data la test drive.