
Scut motor
De plastic mi-am montat eu,dar parca este mai mic decat ala din poza,adica parca mai ramane un spatiu in fata motorului si altul in spate si dupa niste ploi am vazut ca tot mai am niste stropi pana pe partea interioara a capotei
.Totusi,pe motor parca n-a mai sarit noroi ca inainte.

Kia ceed 1,4 gsl,machine silver,comanda 20.06,seria la "shashiu" 05.09,ridicata pe 03.10.07.
scut
Astazi ,am vrut sa vad care este problema scutului la motor ,(de ce capota motorului se murdareste de noroi desi o sterg mereu si cum putem rezolva scutul cu cheltuieli minime ) ,asa ca am intrat sub masina si am observat :
La motorul 1,6 GSL exista doua bucatele de plastic pe post de scut.
Una mai mare in partea dreapta ce protejeaza cutia de viteze si alta mai mica in partea stinga prinsa de suportul motorului cu rol de a proteja cureaua de transmisie de eventualele pietre sau noroi .
Numai ca acest scut este foarte ingust si in plus intre el si suportul motorului ramine un spatiu de cca 5 mm ,spatiu prin care apa si noroiul ajung pe curea ,de unde sint aruncate pina pe capota motorului .
Personal cred ca o s-o rezolv destul de usor.
In partea din spate a blocului motor se afla doua proeminente (avind doua orificii filetate ) de care se poate prinde un capac care sa acopere cureaua in asa fel ca mizeria sa nu mai fie imprastiata in tot compartimentul motor.
(Intr-un cimitir de masini sigur ca se va gasi un capac care sa se potriveasca.)
Alta solutie este ca spatiul gol intre scut si suportul motorului sa fie obturat .(Se poate folosi siliconul sau o banda puternic adeziva )
Solutia cea mai simpla la care eu sigur o sa apelez (am folosit-o la mai multe masini ,) desi pare tziganeasca (nu e cu intentie )
este sa se decupeze o bucata de plastic care sa se prinda chiar de suportii celor doua scuturi ., acoperind toata partea de jos a motorului .
Am studiat bine zona de dedesupt si pot sa spun ca nu s-ar justifica montarea unui scut metalic deoarece zonele periculoase ale motorului ,baia de ulei sau cutia de viteza sint situate destul de sus ,(ar insemna sa ai un ghinion prea mare si sa mergi numai pe drumuri de tara sa poti sa le spargi .)
La motorul 1,6 GSL exista doua bucatele de plastic pe post de scut.
Una mai mare in partea dreapta ce protejeaza cutia de viteze si alta mai mica in partea stinga prinsa de suportul motorului cu rol de a proteja cureaua de transmisie de eventualele pietre sau noroi .
Numai ca acest scut este foarte ingust si in plus intre el si suportul motorului ramine un spatiu de cca 5 mm ,spatiu prin care apa si noroiul ajung pe curea ,de unde sint aruncate pina pe capota motorului .
Personal cred ca o s-o rezolv destul de usor.
In partea din spate a blocului motor se afla doua proeminente (avind doua orificii filetate ) de care se poate prinde un capac care sa acopere cureaua in asa fel ca mizeria sa nu mai fie imprastiata in tot compartimentul motor.
(Intr-un cimitir de masini sigur ca se va gasi un capac care sa se potriveasca.)
Alta solutie este ca spatiul gol intre scut si suportul motorului sa fie obturat .(Se poate folosi siliconul sau o banda puternic adeziva )
Solutia cea mai simpla la care eu sigur o sa apelez (am folosit-o la mai multe masini ,) desi pare tziganeasca (nu e cu intentie )
este sa se decupeze o bucata de plastic care sa se prinda chiar de suportii celor doua scuturi ., acoperind toata partea de jos a motorului .
Am studiat bine zona de dedesupt si pot sa spun ca nu s-ar justifica montarea unui scut metalic deoarece zonele periculoase ale motorului ,baia de ulei sau cutia de viteza sint situate destul de sus ,(ar insemna sa ai un ghinion prea mare si sa mergi numai pe drumuri de tara sa poti sa le spargi .)
Am primit o sugestie ce poate parea carpeala la prima strigare,dar studiata bine cred ca ar da randament.Cu o bucata de carton se copiaza forma locasului pentru scut inclusiv a gaurilor necesare,se cumpara o foaie de tabla striata(aluminiu ca sa nu fie prea greu)care costa,din cate am auzit,cam 320RON,asezat cartonul decupat peste si taiata,gaurita "asisderea" acestuia,teoretic ar trebui sa iasa,practic... nu stiu,dar este o idee.Poate ca nu ai ce face cu toata foaia dar cred ca ies 2 scuturi dintr-o bucata si doi cuplati pe una cred ca se iese bine si la bani.O foaie de tabla parca are cam 1,2/2 m
Kia cee'd SW 1,4 GSL Best Machine Silver ,comanda 18.02,ridicata 17.04,super http://picasaweb.google.com/Juuulic/JulicSAlbum
cee'd
Ai perfecta dreptate , probabil ca aceasta tehnologie o s-o folosesc si eu .
Eu m-am gindit la plastic deoarece este mai usor de decupat.
Tabla de aluminiu de acest fel mi se pare ca am vazut la magazinele HORNBACH.
Eu m-am gindit la plastic deoarece este mai usor de decupat.
Tabla de aluminiu de acest fel mi se pare ca am vazut la magazinele HORNBACH.
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, ESP, CLIMATRONIC, 225/45 R17W, Piston Gray, 15.000 km
Da,pai pretul de care spuneam ,de acolo mi-a fost comunicat,si fata de plastic este mult mai dur fiind si striat si destul de usor
Kia cee'd SW 1,4 GSL Best Machine Silver ,comanda 18.02,ridicata 17.04,super http://picasaweb.google.com/Juuulic/JulicSAlbum
Intr-un mesaj deschis pe topicul Bataie amortizor dreapta spate colegul psystem a pus niste poze care pot fi vazute aici http://picasaweb.google.com/marius.ciol ... athTheCeeD dar a fost destul de evaziv. In aceste poze apare un scut metalic dar psystem a spus ca pozele sunt facute la un motor diesel de 1.6. Poate ma insel eu dar din cate stiam scut metalic nu exista decat pe dieselul de 2.0 litri.
Il astept aici cu mai multe lamuriri.
Il astept aici cu mai multe lamuriri.
Salut.
Mai multe lamuriri nu am de unde sa iti ofer. Asa stiam si eu ca tine(tabla numai la 2.0). Probabil scutul de la 1,6 seamana cu unul metalic datorita mizeriei(praf etc). Pozele le-am cautat de forum(fiind puse mai demult la topic-ul "poze cee'd").
Bafta
Mai multe lamuriri nu am de unde sa iti ofer. Asa stiam si eu ca tine(tabla numai la 2.0). Probabil scutul de la 1,6 seamana cu unul metalic datorita mizeriei(praf etc). Pozele le-am cautat de forum(fiind puse mai demult la topic-ul "poze cee'd").
Bafta
KIA Cee'd 1,4 GLS, 07/07/07, Mars Red, Base + Cateva optionale ODO: 121.000+ Km///album\\\///JB\\\
DACIA Logan 1,4 MPI+GPL, 01/06/10, Bej Laureate ODO: 76.000+ Km
DACIA Duster 1,5 dCi 4X4, 11/12/13, Laureate, Gris Comete ODO: 0.050+ Km
DACIA Logan 1,4 MPI+GPL, 01/06/10, Bej Laureate ODO: 76.000+ Km
DACIA Duster 1,5 dCi 4X4, 11/12/13, Laureate, Gris Comete ODO: 0.050+ Km
salutare!
din cate am inteles eu,scutul la 1.6 dsl este din tabla (metal) dupa discutii cu dealerul de la care am facut comanda, intradevar a spus ca e destul de subtirel dar e metal! sper sa vina shi a mea samanta cat mai repede ,sa ma lamuresc in aceasta problema!
traim in romania,shi asta ne mananca toti nervii shi banii!!!!
______________________
ceed sw 1.6 dsl base 115 cp,machine silver+ceva optionale,ceasul ticaie,timpul trece
din cate am inteles eu,scutul la 1.6 dsl este din tabla (metal) dupa discutii cu dealerul de la care am facut comanda, intradevar a spus ca e destul de subtirel dar e metal! sper sa vina shi a mea samanta cat mai repede ,sa ma lamuresc in aceasta problema!

traim in romania,shi asta ne mananca toti nervii shi banii!!!!

______________________
ceed sw 1.6 dsl base 115 cp,machine silver+ceva optionale,ceasul ticaie,timpul trece

salutare!
din cate am inteles eu,scutul la 1.6 dsl este din tabla (metal) dupa discutii cu dealerul de la care am facut comanda, intradevar a spus ca e destul de subtirel dar e metal! sper sa vina shi a mea samanta cat mai repede ,sa ma lamuresc in aceasta problema!
traim in romania,shi asta ne mananca toti nervii shi banii!!!!
______________________
ceed sw 1.6 dsl base 115 cp,machine silver+ceva optionale,ceasul ticaie,timpul trece
din cate am inteles eu,scutul la 1.6 dsl este din tabla (metal) dupa discutii cu dealerul de la care am facut comanda, intradevar a spus ca e destul de subtirel dar e metal! sper sa vina shi a mea samanta cat mai repede ,sa ma lamuresc in aceasta problema!

traim in romania,shi asta ne mananca toti nervii shi banii!!!!

______________________
ceed sw 1.6 dsl base 115 cp,machine silver+ceva optionale,ceasul ticaie,timpul trece

Pui pariu pe o palinca ca pe 2.0 CRDi este de metal?Nick3i wrote: Scut de Metal nu este pe nici o versiune (nici 1.6 si nici 2.0 ... pe 1.4 se intelege de la sine ca nu este)

Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
@Arnold12 - facem. Eu am sunat pe la astia prin Moldova, si la vaslui (Rodav) si Iasi (Klado) m-am dus la ei la sediu ... sa ma intereses. Si mi-au zis ca nu este nici unu din scuturile de pe ceed de metal .. toate sunt din plastic.
Daca tu stii altceva ... de existentza unui scut de metal ... da si un nr de tel unde ma pot interesa si eu. Eventual pune si o poza daca ai
Daca tu stii altceva ... de existentza unui scut de metal ... da si un nr de tel unde ma pot interesa si eu. Eventual pune si o poza daca ai

Tot astia de la kia au zis ca motoarele pe ceed sunt pe lant si surpriza exista motor la ceed pe curea.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria