Nivel Antigel
@ildlogan.... p langa cee'd am si supernova si pot sa iti spun k difera in primul rand culoarea la ceed e albastra iar glaceolul de la renault e verde, si dak nu ma insel difera si vascozitatea celor doua produse. in concluzie nu cred k se potrivesc.
cee'd 1.6 crdi pewter beige
Hyundai I30 Facelift 1.6 GSL - ex
Ceed 1.4 TGDI
Hyundai I30 Facelift 1.6 GSL - ex
Ceed 1.4 TGDI
Salutare. Azi am fost si eu la dealer pentru a completa antigelul din masina care dupa doua sapatamani de cand am primit-o a ajuns la nivelul minim. Cu acesta ocazie am aflat ca ei folosesc antigel TEXACO care nediluat are culoare orange iar dupa diluare se transforma in culoare pe care o are antigelul cu care vine din fabrica. Cautand pe net am gasit mai multe detalii pe http://www.uztexaco.com/cgi-bin/page1.c ... 1120732551,
Kia CEED Sw 1.4 Classic +optionale
http://picasaweb.google.com/ciocanliviu
http://picasaweb.google.com/ciocanliviu
Eu cand am fost la revizia de 15.000 mecanicul mi-a recomandat antigel Glaceol RX tip D care este si pe LOGAN.belami wrote:Da' chiar nu stie nimeni ceva concret: Mobil xxx, Aral yyy etc ?
Explicatia : ambele masini au radiatoare de aluminiu, deci antigelul respectiv nu poate dauna ''samantei''.
Eu as ruga un user din Bucuresti (care poate) sa intrebe direct la importator care tip de antigel este cel indicat pentru Ceed.
KIA CEE'D SW 1.6 GDI
Daca tot faci un lucru, atunci fa-l bine!
Daca tot faci un lucru, atunci fa-l bine!
nu stiu ce explicatie sa dau dar eu cand am ridicat masina langa pachetul legislativ este si sticlutza cu antigel...nu-mi amintesc de care e dar acu' tot citind ma chinuie curiozitatea...aaaa si e galben
daca tot se intreaba lumea de culori. masina o am de prin noiembrie si am completat o data ca era "usor" sub limita

kia cee'd 1,4 mars red+optionale
Am cumparat antigel pentru Ceed de la dealerul din Pitesti. Este ARAL ANTIFREEZE la bidon albastru de 1 litru.
La mine in 17000 km nu a scazut deloc nivelul antigelului.
Este la fel ca in prima zi : la jumatate intre nivelul min si max.
L-am luat pentru ca stiu ca vara din cauza temperaturilor ridicate se mai "evapora". Cel putin asa pateam la SOLENZA pe timp de vara.
La mine in 17000 km nu a scazut deloc nivelul antigelului.

L-am luat pentru ca stiu ca vara din cauza temperaturilor ridicate se mai "evapora". Cel putin asa pateam la SOLENZA pe timp de vara.
KIA CEE'D SW 1.6 GDI
Daca tot faci un lucru, atunci fa-l bine!
Daca tot faci un lucru, atunci fa-l bine!
N-am citit decat pana la pagina 2 - scuze daca a mai fost postata aceasta informatie .
Am fost cu masina in service sa-i monteze alarma .
Atunci am observat ca nivelul antigelului este sub limita inferioara .
L-am intrebat pe cel care-mi lucra la masina daca este normal (nivelul din cate am inteles, se ia cu motorul rece) si mi-a spus (ai mei din Craiova sunt super baieti - mi se pare de bun simt sa le dau si eu ceva si n-am ce sa le reprosez pana acum) ca e "normal" ... adica nu e din cauze ce tin de masina .
Pur si simplu baietii mai fac si ei un ban cinstit - cand vin masinile le mai trag ceva antigel si completeaza la loc cu apa .
Motorul se incalzeste = apa se evapora = nivel scazut la antigel .
Sunt convins ca a avut dreptate si asta a fost cauza - pentru ca i-am spus sa-mi completeze undeva pana sub maxim (in ideea ca poate mai e ceva de evaporat pe acolo) , iar acum dupa vreo 4 luni e fix la acelasi nivel - n-a mai scazut de loc .
Am completat cu lichid de la ei - pentru linistea mea (mai importanta decat orice cifra si culoare de antigel din comert).
Cine-a mers pe ideea ca e masina noua si nu e cazul sa-i traga capota - ar fi bine sa arunce o privire .
Am fost cu masina in service sa-i monteze alarma .
Atunci am observat ca nivelul antigelului este sub limita inferioara .
L-am intrebat pe cel care-mi lucra la masina daca este normal (nivelul din cate am inteles, se ia cu motorul rece) si mi-a spus (ai mei din Craiova sunt super baieti - mi se pare de bun simt sa le dau si eu ceva si n-am ce sa le reprosez pana acum) ca e "normal" ... adica nu e din cauze ce tin de masina .
Pur si simplu baietii mai fac si ei un ban cinstit - cand vin masinile le mai trag ceva antigel si completeaza la loc cu apa .
Motorul se incalzeste = apa se evapora = nivel scazut la antigel .
Sunt convins ca a avut dreptate si asta a fost cauza - pentru ca i-am spus sa-mi completeze undeva pana sub maxim (in ideea ca poate mai e ceva de evaporat pe acolo) , iar acum dupa vreo 4 luni e fix la acelasi nivel - n-a mai scazut de loc .
Am completat cu lichid de la ei - pentru linistea mea (mai importanta decat orice cifra si culoare de antigel din comert).
Cine-a mers pe ideea ca e masina noua si nu e cazul sa-i traga capota - ar fi bine sa arunce o privire .
antigelul sau apa din sistemul de racire sa se evapore ?!!
NO, WAY SIR !
asta e ca si chestia aia cu apa care curge din toba de esapament la pornire ...cum ca ar fi ramas de la spalarea masinii !
daca totusi fenomenul este real si nu se gasesc pete de umezeala sub masina in stationare, atunci inseamna ca este un "por" pe la sistemul de racire (radiator, furtune, coliere, etc), cand creste presiunea din sistem incepe sa piarda si se evapora imediat datorita temperaturii ! crima perfecta, ce sa zic....

asta e ca si chestia aia cu apa care curge din toba de esapament la pornire ...cum ca ar fi ramas de la spalarea masinii !

daca totusi fenomenul este real si nu se gasesc pete de umezeala sub masina in stationare, atunci inseamna ca este un "por" pe la sistemul de racire (radiator, furtune, coliere, etc), cand creste presiunea din sistem incepe sa piarda si se evapora imediat datorita temperaturii ! crima perfecta, ce sa zic....

Last edited by ida01ro on 20 May 2008, 12:04, edited 1 time in total.
cassa white & rainbow blue ceed 1,4 ltd edition + ceva optionale. BC 02YDA; ODO> 23 K
Dorele, ne mai tii mult ma?
Dorele, ne mai tii mult ma?
Daca citeai mai departe de pagina 2 aflai motivul real al scaderii nivelului de antigel.mvp wrote:N-am citit decat pana la pagina 2 - scuze daca a mai fost postata aceasta informatie ...
Pur si simplu baietii mai fac si ei un ban cinstit - cand vin masinile le mai trag ceva antigel si completeaza la loc cu apa .
Motorul se incalzeste = apa se evapora = nivel scazut la antigel.
Nu cred ca cineva - chiar daca suntem in Romania - isi pierde timpul cu sustrasul antigelului din masini si revinderea acestuia.
Nivelul antigelului scade pentru ca aerisirea sistemului nu e completa inainte de vanzare.
Este o situatie normala. La toate masinile cu sistem de racire sub presiune se intampla acest lucru.
Dealerul ar trebui sa completeze nivelul pana undeva la maxim in momentul receptiei pentru a nu avea probleme dupa. Doar ca nu o fac, probabil de aici fac acel ban cinstit. Chestia cu scosul antigelului e poveste.
KIA Cee'd 1,4 GSL LX BEST - PISTON GREY