Revin cu noutati, revoltat fiind de atitudea acelor incompetenti - si sunt bland aici cand spun asta - de la tinichigerie si receptie de la Mit Motors :
- asa cum spuneam mai sus, am comandat un set de yale, pe baza unei constatari de la ASIROM. Desi plata s-a facut pe 24.11.2007, cu termen de livrare 2 sau 3 saptamani si am fost aburit cu back-order care nu are termen, aflu cu stupoare, citind pe hartiile cu comanda mea, ca aceasta comanda a fost facuta abia pe 08.01.2008, adica a doua zi dupa ce sunasem sa intreb de soarta pieselor pentru care achitasem un avans de 500 RON. In fine, asta e una din probleme...
- ma suna un nene de la tinichigerie sa-mi spuna ca au venit piesele comandate si ca pe 26.02.2008 imi poate primi masina sa o faca. Zic OK, imi fac agenda in asa fel incat sa pot fi la ora 8h30 la service si, odata ajuns acolo, stupoare : nu gaseau comanda initiala si hartiile de constatare de la Asirom, in baza carorara se comandasera piesele si se emisese proforma. Problema e ca erau doua dosare de dauna, unul pentru setul de Yale si altul pentru vopsit bara. Am asteptat vreo 45 de minute, timp in care s-au cautat hartiile in cauza, care au fost gasite, intr-un tarziu, intr-un dosar cu documente rezolvate, destinate arhivarii
- la vopsitoria barii, era prevazuta si polisharea aripii stanga fata, zgariata superficial de cel care imi julise bara, inspectorul spunandu-mi ca daca nu se remediaza cu polish sa vopseasca si aripa si sa dea o nota de constatare;
- bref, se rezolva toate alea, vine si preia masina si imi spune ca daca trebuie vopsita aripa se face si aia si mi se da o nota de constatare, spunandu-mi-se ca pe 29.02.08 e masina gata;
- nefiind sunat de nimeni vineri, am zis sa sun eu luni. Omul nu era acolo, i-am lasat vreo doua mesaje si intr-un tarziu ma suna ca masina e gata si sa ma duc sa o iau. Ma duc marti sa iau masina si incep problemele : ca nu imi pot da hartiile pe care le cere Asiromul (trebuia schimbat doar un butuc, iar inspectorul a scris pe constatare ca daca yalele vin doar la set, se schimba integral, cu nota tehnica explicativa si copie dupa documentul de intrare al setului de yale in depozit). Explicatia - ei nu au treaba cu asiguratorul, care nu exista din punctul lor de vedere, dat fiind ca eu platesc - asta pentru ca Mit Motors nu are decontare directa cu Asiromul. Intreb atunci de ce s-a primit si deschis comanda de piese, in baza a ce s-a emis factura pro-forma. Nici un raspuns coerent, singura chestie fiind ca asta e si daca nu-mi convine si nu-mi pot recupera banii de la asigurator nu e problema lor. In acest rastimp, duduia blonda de la casierie/contabilitate/etc., intre doua piliri de unghii si aranjat rujul, inchide registrul de casa si spune ca nu imi mai poate face factura...
- Pana sa se remedieze situatia, ma duc sa ma uit la masina : stupoare - bara fata zgariata in mai multe locuri - cred ca au vopsit-o si au pus-o la uscat pe jos in cuptor, aripa nevopsita dar polishata si cu zgarieturile inca vizibile, farul stanga fata cu oglinda deplasata in interior si setul de yale schimbate imprastiat pe scaunul din dreapta, direct pe tapiteria de culoare gri-deschis
- Ma intorc la receptie si il scot pe individ afara sa ii arat - ridica din umeri si spune ca nu e problema lui ca vopsitorii sunt incompetenti si ca daca vreau imi revopseste bara...eu ii spun ca platesc doar daca imi da o hartie scrisa in acest sens, sa nu plec cu masina si sa ma trezesc a doua zi ca nu mi-o mai primeste. Dupa un schimb de replici in care ala nu zicea nimic elocvent si relevant, cer sa vina un director sa vedem cum facem, eu incercam, desi stiam ca nu se poate, sa obtin o masina de schimb pana e gata masina mea. Vine un director de la post-vanzari, foarte amabil de altfel, care imi explica cum se pot rezolva toate ca sa fie si ei in regula si sa-mi dea si mie documentele cerute de asigurator, garantand faptul ca miercuri 05.03.08 masina e gata. Nu m-au sunat ieri, nici eu nu m-am dus ca nu am avut timp, dar ma duc azi si va tin la curent.
- In final, se rezolva si problema cu plata, se fac facturile si imi zice duduia blonda, dupa ce a adunat facturile, ca trebuie sa platesc 1918 RON. La care eu ii spun ca ii dau doar 1418 RON, ca atata face, daca e sa scadem avansul de 500 RON. La care duduia ma intreaba candida : " care avans?" - " cel pentru care exista copia dupa OP la dosarul din mana Dvs.". "Nu l-am vazut". Pana la urma mi-a dat dreptate...
Concluzia generala este una singura - Feriti-va de Mit Motors si de incompetentii de acolo. Intrebarea este insa alta...unde ne facem masinile in caz de nevoie?
Cred ca cel mai bine ar fi sa facem un mail circular in care sa prezentam o serie de probleme si sa il trimitem fiecare in parte unor sefi din Korea. Ma gandesc ca daca primesc un flood de la multi clienti nemultumiti din Romania se mai misca ceva...