[Accident] Fratilor am comis-o!
[Accident] Fratilor am comis-o!
Fratilor am comis-o! S-a intamplat cu cateva zile in urma, ma intorceam de la tara, noaptea, spre norocul meu nu am avut viteza pentru ca tocmai iesisem dintr-o localitate si nu stiu daca am apucat sa ating 80-90km/h.
Faza e ca mi-a aparut in fata la o distanta de 15-20m ... un cal!
M-am speriat, am tras brusc de volan si culmea ... m-am rasturnat!
Acum intrebarea mea este daca la o viteza ca asta avand in vedere ca masina e echipata cu ESP, ABS si toate cele este normal sa se rastoarne.
Daunele nu sunt prea mari avand in vedere ca masina totusi s-a rasturnat adica, parbriz spart, geam spate dreapta spart, masca fata crapata, cele doua rotzi fata dezumflate si un far sarit. Mentionez ca nu a sarit niciun airbag din toate cele 10.
Pot spune ca nu m-am ales cu nici macar cea mai mica zgarietura deoarece purtam centura de siguranta fapt pentru care ma felicit
Dar in fine astept comentariile voastre!
Faza e ca mi-a aparut in fata la o distanta de 15-20m ... un cal!
M-am speriat, am tras brusc de volan si culmea ... m-am rasturnat!
Acum intrebarea mea este daca la o viteza ca asta avand in vedere ca masina e echipata cu ESP, ABS si toate cele este normal sa se rastoarne.
Daunele nu sunt prea mari avand in vedere ca masina totusi s-a rasturnat adica, parbriz spart, geam spate dreapta spart, masca fata crapata, cele doua rotzi fata dezumflate si un far sarit. Mentionez ca nu a sarit niciun airbag din toate cele 10.
Pot spune ca nu m-am ales cu nici macar cea mai mica zgarietura deoarece purtam centura de siguranta fapt pentru care ma felicit
Dar in fine astept comentariile voastre!
1. Imi pare rau pt tine
2. Pina sa ai necazul nici nu stiai ca ai "Frati" si acum ai aflat
3. Masina nu are 10 airbag-uri, poate ai alta masina?
4. Da, este normal sa se rastoarne daca ai dat cu una din roti in piatra, bordura, sant etc... ( ca altfel nu aveai rotile fata starte)
5. Iar daca ai scapt fara nici o zgirietura dovedeste ca ai o masina buna
Fara suparare.

2. Pina sa ai necazul nici nu stiai ca ai "Frati" si acum ai aflat

3. Masina nu are 10 airbag-uri, poate ai alta masina?
4. Da, este normal sa se rastoarne daca ai dat cu una din roti in piatra, bordura, sant etc... ( ca altfel nu aveai rotile fata starte)
5. Iar daca ai scapt fara nici o zgirietura dovedeste ca ai o masina buna
Fara suparare.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Intr-adevar nu am mai postat nimic pe acest forum pentru ca nu am dorit sa stric imaginea masinii mele. Asta nu inseamna ca nu am avut probleme cu ea, desi mici, ele exista. Inca din prima saptamana dupa ce am cumparat-o, geamul din stanga fata face probleme la inchidere, si cum am mai observat si la alti posesori de Cee'd se aud niste zgomote in partea din spate. In rest sunt foarte multumit de masina!
- Gerula
- taraboste
- Posts: 984
- Joined: 09 May 2007, 09:21
- Auto: KIA Ceed 1,4 GSL 2007
- Location: Bucuresti
Bine ca nici tu si nici ceilalti ocupanti nu ati patit nimic. Daca ai asigurare, masina se face sau vei fi despagubit, omul se repara mai greu.
Sistemele de siguranta activa nu fac minuni. Adica daca vrei sa rastorni o masina o dai de-a berbeleacul cat ai clipi. Airbagurile se deschid cu conditia ca senzorul sa fi fost actionat, in cazul tau daca nu ai suferit un impact lateral sau frontal nu aveau de ce.
Cred ca sunt in asentimentul multor colegi de forum daca te voi ruga in limita posibilitatilor sa postezi si niste poze. Nu ca vrem sa profitam de necazul omului dar ai afirmat ca sricaciunile nu au fost foarte mari, iti dai seama cat de curiosi suntem.
Sistemele de siguranta activa nu fac minuni. Adica daca vrei sa rastorni o masina o dai de-a berbeleacul cat ai clipi. Airbagurile se deschid cu conditia ca senzorul sa fi fost actionat, in cazul tau daca nu ai suferit un impact lateral sau frontal nu aveau de ce.
Cred ca sunt in asentimentul multor colegi de forum daca te voi ruga in limita posibilitatilor sa postezi si niste poze. Nu ca vrem sa profitam de necazul omului dar ai afirmat ca sricaciunile nu au fost foarte mari, iti dai seama cat de curiosi suntem.
Mos Gerula
Cee'd 1.4 "Ltd Edition" Dakar
Cee'd 1.4 "Ltd Edition" Dakar
Nasol moment... Imi pare f rau pt tine. Bine ca esti intreg si ai scapat doar cu atat. Tabla se indreapta , doamne fereste de altceva...
Totusi , daca ai putea, sa ne explici mai exact cum sa intamplat. Ai franat si apoi ai tras volan ? Ai tras volan si apoi ai franat ? Carosabilul era cu denivelari/gropi etc? Intreb acestea pt ca mie unul mi se pare destul de ciudat ca te-ai rasturnat...doar daca nu te-ai rasturnat dupa ce ai luat o bordura/acostament/groapa/denivelare...etc. Cred ca reactia normala in momentul in care iti apare ceva in fata brusc e sa franezi, deci banuiesc ca in momentul in care ai tras tare de volan nu mai aveai viteza de 80-90 km/h. Plus ca spui ca ai ESP, deci daca nu ai lovit ceva in momentul virajului, ar fi trebuit sa te ajute sa redresezi masina.
Cum a spus si Gerula , niste fotografii (poate chiar de la locul accidentului) ne-ar ajuta sa intelegem ce sa intamplat...
Multa bafta...
Totusi , daca ai putea, sa ne explici mai exact cum sa intamplat. Ai franat si apoi ai tras volan ? Ai tras volan si apoi ai franat ? Carosabilul era cu denivelari/gropi etc? Intreb acestea pt ca mie unul mi se pare destul de ciudat ca te-ai rasturnat...doar daca nu te-ai rasturnat dupa ce ai luat o bordura/acostament/groapa/denivelare...etc. Cred ca reactia normala in momentul in care iti apare ceva in fata brusc e sa franezi, deci banuiesc ca in momentul in care ai tras tare de volan nu mai aveai viteza de 80-90 km/h. Plus ca spui ca ai ESP, deci daca nu ai lovit ceva in momentul virajului, ar fi trebuit sa te ajute sa redresezi masina.
Cum a spus si Gerula , niste fotografii (poate chiar de la locul accidentului) ne-ar ajuta sa intelegem ce sa intamplat...
Multa bafta...
Kia Cee'd 1.4 Best, Oil Blue.
accident
La 80-90 km /h cind tragi brusc de volan si esti si linga acostament nu te scapa nici un ESP .
Daca miscarea a fost prea brusca si prea din scurt ESP-ul mai mult ca sigur ca a incercat sa ajute dar nu a avut timp .Apar intirzieri de reactie .
(accelerometrul sesiseaza devierea ,comanda frina spate opusa miscarii ,pina roata frineaza trece o fractiune de secunda ) Daca roata fata ajunsese pe acostament nu mai avea importanta ESP-ul .Daca erai pe o autostrada lata ,poate isi facea efectul.
Daca miscarea a fost prea brusca si prea din scurt ESP-ul mai mult ca sigur ca a incercat sa ajute dar nu a avut timp .Apar intirzieri de reactie .
(accelerometrul sesiseaza devierea ,comanda frina spate opusa miscarii ,pina roata frineaza trece o fractiune de secunda ) Daca roata fata ajunsese pe acostament nu mai avea importanta ESP-ul .Daca erai pe o autostrada lata ,poate isi facea efectul.
imi pare rau de intamplare!
te rog, la fel cum spunea si tarabostele Gerula, sa postezi ceva poze si eventual o schita a locului in care s-a intamplat accidentul..cum era configuratia terenului, cum te-ai rasturnat, cum a ramas masina...culoarea calului
!! ..glumesc, of course...ma rog cat mai multe amanunte relevante posibile. multumesc
te rog, la fel cum spunea si tarabostele Gerula, sa postezi ceva poze si eventual o schita a locului in care s-a intamplat accidentul..cum era configuratia terenului, cum te-ai rasturnat, cum a ramas masina...culoarea calului

cassa white & rainbow blue ceed 1,4 ltd edition + ceva optionale. BC 02YDA; ODO> 23 K
Dorele, ne mai tii mult ma?
Dorele, ne mai tii mult ma?
Voi incerca maine sa fac rost de niste fotografii! Am ceva cunostinte pe la cei care s-au ocupat de accidentul meu. Poate reusesc sa postez cateva chiar de la locul accidentului, dar chiar daca nu, o sa fac o schita si o voi posta. Ideea e ca drumul e cam ingust si pe deasupra mai sunt si ceva denivelari(ati avut dreptate). Si apropo ... calul era negru 
Inca odata multumiri celor care m-au luminat!
O sa va tin la curent cu calitatea lucrarilor prestate de service-ul din Craiova.

Inca odata multumiri celor care m-au luminat!
O sa va tin la curent cu calitatea lucrarilor prestate de service-ul din Craiova.
Sa o pui pe roti cit mai repede
Succes

Succes
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
am vazut cateva filmulete cu rasturnari la testul cangurului.
ceva imi spune mie ca rotile erau 185 x 65 x 15 si nu erau suficient umflate. asta face sa sara cauciucul la roata opusa directiei de bracare a rotilor (faci la stanga, sare dreapta din cauza sarcinii). Dar de ce erau sarite ambele pe fata? aici cred ca lipsesc informatii importante.
ceva imi spune mie ca rotile erau 185 x 65 x 15 si nu erau suficient umflate. asta face sa sara cauciucul la roata opusa directiei de bracare a rotilor (faci la stanga, sare dreapta din cauza sarcinii). Dar de ce erau sarite ambele pe fata? aici cred ca lipsesc informatii importante.
1.6 DSL LP Base Pewter Beige + optionale
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com
Re: accident
Fals!!! ESP-ul reactioneaza cu muuuuult mai repede decat estimezi tu (este vorba de cateva milisecunde). ce nu poate sa faca este sa controleze aderenta cauciucului cu suprafata de rulare..de aici si limitarea sa in situatiile in care aderenta este foarte mica. gandeste-te ca el franeaza roata din interior in cazul in care supravirezi, insa daca aceata roata se afla pe o suprafata alunecoasa, franarea este foarte putin eficienta.BAU wrote:La 80-90 km /h cind tragi brusc de volan si esti si linga acostament nu te scapa nici un ESP .
Daca miscarea a fost prea brusca si prea din scurt ESP-ul mai mult ca sigur ca a incercat sa ajute dar nu a avut timp .Apar intirzieri de reactie .
(accelerometrul sesiseaza devierea ,comanda frina spate opusa miscarii ,pina roata frineaza trece o fractiune de secunda ) Daca roata fata ajunsese pe acostament nu mai avea importanta ESP-ul .Daca erai pe o autostrada lata ,poate isi facea efectul.
Sylver are dreptate, in ceea ce priveste suprafata pe care te afli, insa eu sincer ma indoiesc ca la 60km/h te poti rasturna - daca nu lovesti ceva care sa arunce masina in sus.
Cee'd 1,4 LX BEST black pearl IS-&9-MFM - 250000km
Opel Mokka 4x4, 1.4l 140CP
jurnal de bord: viewtopic.php?t=1126
Opel Mokka 4x4, 1.4l 140CP
jurnal de bord: viewtopic.php?t=1126
accident
@manucu01
Ai dreptate si tu ,dar nu inteleg de ce esti atit de radical .Nu ma mira daca scriai cu litere rosii si bolduite "Fals"
Nu am incercat decit sa-mi explic si sa ne explicam situatii inexplicabile.(frumos scris )
Eu am exagerat in explicatie ,(intr-adevar reactia este f. rapida ,DAR :daca vezi raspunsul "Patitului" ,confirma ca drumul era ingust si cu denivelari ) ,mai mult ca sigur ca a zburat de pe sosea inainte sa-si dea seama de ce se intimpla. Concluzia pe care am vrut s-o tragem este ca ESP-ul oricit este de bun ,si de rapid nu este infailibil in orice situatie .(de altfel nici ABS-ul sau TCS-ul )
Ai dreptate si tu ,dar nu inteleg de ce esti atit de radical .Nu ma mira daca scriai cu litere rosii si bolduite "Fals"
Nu am incercat decit sa-mi explic si sa ne explicam situatii inexplicabile.(frumos scris )
Eu am exagerat in explicatie ,(intr-adevar reactia este f. rapida ,DAR :daca vezi raspunsul "Patitului" ,confirma ca drumul era ingust si cu denivelari ) ,mai mult ca sigur ca a zburat de pe sosea inainte sa-si dea seama de ce se intimpla. Concluzia pe care am vrut s-o tragem este ca ESP-ul oricit este de bun ,si de rapid nu este infailibil in orice situatie .(de altfel nici ABS-ul sau TCS-ul )