
Consum motor diesel Kia Ceed
-
- Zuza
- Posts: 995
- Joined: 24 Oct 2007, 21:53
- Auto:
- Location: Bucuresti
- Contact:
Oricum in Bucuresti nu apuci sa treci de 2000 rtm, prin natura strazilor. daca nu e aglomerat se sapa, daca nu, s-a sapat si eu ramas ditamai gropile... Ultimul consum facut sapt trecuta de la plin la plin 8,56. mai aveam 10 l in rezervor, facusem 500 km din care 100 afara si 400 in Buc. Dar de atunci n-am mai trecut sub 8. Sa vad in week-end-ul asta... 

Timisoara. Dupa 9000 km am un consum mediu de 6.5% la o viteza medie de pe 30km/h. E drept ca merg in fiecare zi de 2x pina la aeroport (ceea ce se poate spune extraurban). In rest, traversez orasul tot de 2x pe zi.
Cu ultimul plin (~45 l) am facut 680 km doar in Timisoara.
Din cei 9000km, vreo 4000km sunt pe autostrada, iar cind reveneam in oras consumul mediu aratat era de 6.4% (4 persoane + bagaje + skiuri deasupra).
ps. postul de deasupra nu-i al meu. E ceva eroare de forum.
Cu ultimul plin (~45 l) am facut 680 km doar in Timisoara.
Din cei 9000km, vreo 4000km sunt pe autostrada, iar cind reveneam in oras consumul mediu aratat era de 6.4% (4 persoane + bagaje + skiuri deasupra).
ps. postul de deasupra nu-i al meu. E ceva eroare de forum.

cee'd EX+ 1.6 DSL
8.2 si a inghetat acolo! Nu stiu ce sa zic. Am avut cateva reprize de consum super ok gen 6.5-7.7 apoi, probabil si datorita vremii si temperaturilor scazute, a inceput sa creasca ametitor. Stilul de condus nu mi l-am schimbat. De cand am inceput sa o cunosc merg 'sportiv'. Schimb la 2300-2500 (cand ma apuca pandaliile ma duc si in 4000, evident unde imi si permite locul) si toti cei 1850 de km sunt facuti EXCLUSIV in Bucuresti. Cu un plin fac in jur de 580 de km. Resetez la fiecare plin. Sincer mi se pare mare consumul pt. un diesel. Pe de alta parte masina are vana si simt ca ma pot baza pe ea.
Totusi mi se pare ciudat faptul ca citind posturile voastre nu regasesc o valoare cat de cat constanta. O depinde consumul de stilul de mers insa marjele ar trebui sa fie relativ asemanatore. (Parerea mea!
)
Sa speram ca dupa 4-5000 de km incolo (si dupa ce reusesc si eu finally sa ies cu masina din imputzishenia asta de Bucuresti) poate consumul va scadea pe la un 7.0-7.5 cum mi-l doresc.
Numai bine
Totusi mi se pare ciudat faptul ca citind posturile voastre nu regasesc o valoare cat de cat constanta. O depinde consumul de stilul de mers insa marjele ar trebui sa fie relativ asemanatore. (Parerea mea!

Sa speram ca dupa 4-5000 de km incolo (si dupa ce reusesc si eu finally sa ies cu masina din imputzishenia asta de Bucuresti) poate consumul va scadea pe la un 7.0-7.5 cum mi-l doresc.
Numai bine
Kia CEE'D 1.6 DSL LX BASE 90 CP + ceva optionale. PISTON GREY
poze in curand...
poze in curand...
-
- Posts: 34
- Joined: 07 Jan 2008, 17:59
- Auto:
Am urmarit si eu azi consumul:
Pe autostrada:
La 150 km/h 7,8 l
90 km/h 5 l
In oras fiind sambata pana la ASE 5,5 l, in alte imprejurari ajunge pana la 6.3
Consum mixt (de obicei) oras + 110 km/h afara 6.1 l
Concluzie: Consum mai mare cam cu jumatate de litru la viteze mari fata de alte mashini din clasa compacta pe care le-am condus, in rest consumul e ok.
Difera foarte mult consumul in functie de viteza , deal, vale, vant.
Pe autostrada:
La 150 km/h 7,8 l
90 km/h 5 l
In oras fiind sambata pana la ASE 5,5 l, in alte imprejurari ajunge pana la 6.3
Consum mixt (de obicei) oras + 110 km/h afara 6.1 l
Concluzie: Consum mai mare cam cu jumatate de litru la viteze mari fata de alte mashini din clasa compacta pe care le-am condus, in rest consumul e ok.
Difera foarte mult consumul in functie de viteza , deal, vale, vant.
Cee`d 1,6 dsl hp base
-
- Posts: 34
- Joined: 07 Jan 2008, 17:59
- Auto:
-
- Zuza
- Posts: 995
- Joined: 24 Oct 2007, 21:53
- Auto:
- Location: Bucuresti
- Contact:
Consum
Climatronicul nu are influenta iarna .
Atita timp cit temperatura setata in masina este peste cea de afara ,Climatronicul pastreaza temperatura folosind numai caldura din radiator.
Cind temperatura din interior este sub cea de afara Climatronicul regleaza temperatura (o scade ) folosind aerul conditionat (atunci compresorul incepe sa ia putere de la motor crescind consumul )
Avantajul Climatronicului este ca nu foloseste continuu aerul conditionat .
Atita timp cit temperatura setata in masina este peste cea de afara ,Climatronicul pastreaza temperatura folosind numai caldura din radiator.
Cind temperatura din interior este sub cea de afara Climatronicul regleaza temperatura (o scade ) folosind aerul conditionat (atunci compresorul incepe sa ia putere de la motor crescind consumul )
Avantajul Climatronicului este ca nu foloseste continuu aerul conditionat .
-
- Zuza
- Posts: 995
- Joined: 24 Oct 2007, 21:53
- Auto:
- Location: Bucuresti
- Contact:
Ai dreptate intr-un fel, dar azi, daca masina a stat in soare, era mai cald in interior, si de aceasta temperatura tine cont, nu prea tine cont de cea de afara. Pt ca mi-a bagat aer rece, desi afara arata 10 grade, in interior era mult mai cald, iar eu l-am setat pe 21 grade. Si tocmai de-aia mi-am luat Climatronic, sa-mi mentina o temperatura constanta in interior.
Climatronic
Si eu tot de aceea mi-am luat Climatronic .
In aceasta situatie astepta-te sa porneasca aerul conditionat din cind in cind (cu efect asupra consumului ).
Dar oricum este mai bine decit sa functioneze continuu.
In aceasta situatie astepta-te sa porneasca aerul conditionat din cind in cind (cu efect asupra consumului ).
Dar oricum este mai bine decit sa functioneze continuu.
-
- Posts: 314
- Joined: 13 Jun 2007, 20:33
- Auto:
- Location: Iasi
- Contact:
sa ma bag si eu putin in seama pe aici
excursie prin tara aprox 1500 km. plecare iasi - tg frumos - roman - piatra neamt - gheorghieni - sovata - tg mures - turda - cluj napoca - turda - aiud - alba iulia - sebes - sibiu - balea lac - sibiu - medias - sighisoara - brasov - tg seciuesc - onesti - bacau - roman - tg frumos - iasi (pfai ca lunga a mai fost - si in doar 3 zile jumatate). drum si cu serpentina si cu gropi si cu linie drapta de numa.
am resetat cb la plecare. la final am iesit cu consum de 5.7 (5.
. mers normal spre usor. viteza maxima 160 (f putin 170). in general mers cu 90-110.
deci 5.7 consum 90% extraurban (putin pers prin aglomeratia din cluj si din sibiu)
personal ma declar multumit de consum. in iasi papa in jur de 7% (din ce am remarcat inainte de plecare). asta doar urban
am scos si 5.5 consum pe botosani - iasi, dar mers destul de mosnegesc.
bafta
excursie prin tara aprox 1500 km. plecare iasi - tg frumos - roman - piatra neamt - gheorghieni - sovata - tg mures - turda - cluj napoca - turda - aiud - alba iulia - sebes - sibiu - balea lac - sibiu - medias - sighisoara - brasov - tg seciuesc - onesti - bacau - roman - tg frumos - iasi (pfai ca lunga a mai fost - si in doar 3 zile jumatate). drum si cu serpentina si cu gropi si cu linie drapta de numa.
am resetat cb la plecare. la final am iesit cu consum de 5.7 (5.

deci 5.7 consum 90% extraurban (putin pers prin aglomeratia din cluj si din sibiu)
personal ma declar multumit de consum. in iasi papa in jur de 7% (din ce am remarcat inainte de plecare). asta doar urban
am scos si 5.5 consum pe botosani - iasi, dar mers destul de mosnegesc.
bafta
Aseara am facut plinul si am resetat. Am parcurs in jurul a 30-40 de KM numai prin Bucuresti iar consumul mi-a aratat (Exceptand fazele de dupa reset cand o ia razna cu 18%-19%) 6.2-6.3 ceea ce incepe sa arate a.. consum!
Sper sa se mentina asa. Schimb tot in jurul celor 2500 de turatii totusi un pic mai ponderat ...e drept. Azi dimineata am facut 2000 de KM... hurrraay 


Kia CEE'D 1.6 DSL LX BASE 90 CP + ceva optionale. PISTON GREY
poze in curand...
poze in curand...