Aici incepe povestea mea.
A fost odata ca niciodata (mai precis pe 15 noiembrie 2007) cand am facut comanda pentru Cee'd. A urmat o perioada lunga de asteptare (90 zile conform comanda dar surpriza, masina a venit mai repede!), perioada in care am avut placerea zilnica (de am disperat-o pe sotie) sa vizitez acest forum. In acest fel, asteptarea a fost mai usoara si vreau sa multumesc pe aceasta cale celor care au initiat si intretinut acest forum.
Dar sa mergem mai departe cu povestea...
Intr-o zi (cam urata) de 05 februarie 2008 (adica ieri) m-a sunat dealer-ul sa-mi zica ca astazi imi poate livra masina. Eram la volan-ul solentzei si era sa-l pocnesc pe ala din fata!

Asadar, am facut astazi receptia, am verificat toate alea: usi, portbagaj, lumini, motor, scaune, stergatoare, sistem audio, geamuri...ma rog absolut tot. Un singur lucru mi-a scapat si nici pana acum n-am verificat...ati ghicit: seria de motor!

Am dat sa plec de pe loc, ma pregateam sa pornesc motorul dar nu voia cheia sa se rasuceasca! Ati ghicit, motorul a stat pornit tot timpul inspectiei si cand sa plec nu mi-am dat seama ca merge! La solenza pot sa zic cu ochii inchisi cand merge si cand nu... Buuun, am plecat cu tarsa ca deh, masina noua, neobisnuit, ma uit pe CB si ce credeti: 18,4l/100km consum mediu

Am postat niste poze aici: http://picasaweb.google.com/alaexus/AlaexusSCeeD.
Masina avea 4km la bord cand am ridicat-o si foooarte putina benzina. Revolutia portocalie de la bord se regleaza dintr-un potentiometru amplasat langa cel de reglat farurile
