7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Din ce imi amintesc, în planul de întreținere scrie ca se verifica /schimba la 60k și se schimba obligatoriu la 120k.
Se poate verifica în caietul de service...
Se poate verifica în caietul de service...
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
am tot citit caietul si nu am gasit nimic de vreun ulei pentru DCT7, intreb pentru ca am vazut un post in care spui ca ti-au schimbat uleiul
"Am scăpat de bâlbâială la schimbare trepte și zgomote in cutie la rulare cu viteza mica ( treapta 2 in treapta 1 - forum pe UK pentru mai multe detalii) după ce am schimbat uleiul din cutie"
"Am scăpat de bâlbâială la schimbare trepte și zgomote in cutie la rulare cu viteza mica ( treapta 2 in treapta 1 - forum pe UK pentru mai multe detalii) după ce am schimbat uleiul din cutie"
Sportage 2020/GTline/T-GDI AWD DCT
-
- Posts: 234
- Joined: 28 Jun 2017, 14:55
- Auto: Sportage2019 1.6 T-GDI GT Line
- Location: Popesti-Leordeni, Ilfov
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Din câte știu eu 7DCT la Kia/Hyundai este o cutie cu dublu ambreiaj uscat, deci nu are ulei.
Sent from my SM-G990B using Tapatalk
Sent from my SM-G990B using Tapatalk
Kia Sportage 2019 (1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE Red)
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Ambreiajul este uscat și nu are ulei, dar cutia are. Oficial kia recomanda schimbarea doar daca ai intrat cu mașina în apă.
Sent from my 23046RP50C using Tapatalk
Sent from my 23046RP50C using Tapatalk
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Dap, se schimba la 70k km. Nu recomand sa se schimbe la 120 (chiar dacă asa scrie în carte)
Sportage Style 1.6 DSL 7DCT Hybrid
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
@aqua
Am greșit eu, nu e vorba de carnetul de service, ci de manualul de utilizare.
În secțiunea 8: INTRETINERE, la pagina 19 (în versiunea mea de manual),
găsești un tabel mare în care apare ca lichidul transmisiei DCT se inspectează la 60k.
La pagina 22, la întreținere pentru condiții grele de utilizare, scrie ca lichidul transmisiei DCT se schimba la 120k.
Am greșit eu, nu e vorba de carnetul de service, ci de manualul de utilizare.
În secțiunea 8: INTRETINERE, la pagina 19 (în versiunea mea de manual),
găsești un tabel mare în care apare ca lichidul transmisiei DCT se inspectează la 60k.
La pagina 22, la întreținere pentru condiții grele de utilizare, scrie ca lichidul transmisiei DCT se schimba la 120k.
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
merci
Sportage 2020/GTline/T-GDI AWD DCT
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Pentru cine e interesat, procedura de restare a adaptarii DCT e cum urmeaza:
1. Turn the key to position 2. You should see all the dash lights come on. Do NOT start the engine
2. Press the gas pedal all the way including kick down. Keep the gas pedal pressed.
3. Wait. Continue to keep the gas pedal pressed for at least 30 seconds.
4. Turn key to OFF, position 0. Do not remove the key.
5. Release the gas pedal. Do not remove the key.
6. Wait 2 minutes. During this process, key is left in the ignition in the OFF position.
7. Adaptation is reset.
Key can be removed. The car can be driven.
1. Turn the key to position 2. You should see all the dash lights come on. Do NOT start the engine
2. Press the gas pedal all the way including kick down. Keep the gas pedal pressed.
3. Wait. Continue to keep the gas pedal pressed for at least 30 seconds.
4. Turn key to OFF, position 0. Do not remove the key.
5. Release the gas pedal. Do not remove the key.
6. Wait 2 minutes. During this process, key is left in the ignition in the OFF position.
7. Adaptation is reset.
Key can be removed. The car can be driven.
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Si daca am buton start stop?fixpixu wrote:Pentru cine e interesat, procedura de restare a adaptarii DCT e cum urmeaza:
1. Turn the key to position 2. You should see all the dash lights come on. Do NOT start the engine
2. Press the gas pedal all the way including kick down. Keep the gas pedal pressed.
3. Wait. Continue to keep the gas pedal pressed for at least 30 seconds.
4. Turn key to OFF, position 0. Do not remove the key.
5. Release the gas pedal. Do not remove the key.
6. Wait 2 minutes. During this process, key is left in the ignition in the OFF position.
7. Adaptation is reset.
Key can be removed. The car can be driven.
Sent from my 22101316UG using Tapatalk
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
La start/stop apesi butonul fars sa calci frana, cu selectorul in P
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Multumescfixpixu wrote:La start/stop apesi butonul fars sa calci frana, cu selectorul in P
Sent from my 22101316UG using Tapatalk
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Eu am 74000,facuti cam jumate oras ,jumate afara ,a inceput sa trepideze in vara prin aglomeratia din concediu,aveam aprox 60000,dar nu face mereu ,are zile si momente cand nu face deloc,scoate si ceva zgomote uneori cand schimba,dar functioneaza ,iar la drum nu se simte absolut nimic,ieri am fost la revizie si i sa facut un update,dar omul de la Arad mi a zis ca daca mai face trebuie schimbat si ca nu intra pe garantie.Ramane de vazut ce se mai intampla .
Altfel nu am respectat niciodata recomandarile lor,sa scot pe N si fara autohold,folosit maxim tot.
Tot omul de la service Arad zice ca este cutie automatizata nu automata,si ca ar trebuie respectate recomandarile sa tina mai mult ambreiajul .
Altfel nu am respectat niciodata recomandarile lor,sa scot pe N si fara autohold,folosit maxim tot.
Tot omul de la service Arad zice ca este cutie automatizata nu automata,si ca ar trebuie respectate recomandarile sa tina mai mult ambreiajul .
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Cât timp nicăieri în manual nu apar aceste "recomandări", iar mașina vine din fabrică dotată cu AutoHold, mi se par de foarte porc "recomandările" să nu folosești aia sau ailaltă dotare pentru că se strică. E ca și cum ți-ar "recomanda" să nu mai semnalizezi că se strică semnalizarea. Mă lași? 
Cu atât mai mult dacă ei dau în vreun fel vina pe AutoHold e motiv de scandal. Păi ei vând mașini cu buton de auto-distrugere și refuză și garanția?

Cu atât mai mult dacă ei dau în vreun fel vina pe AutoHold e motiv de scandal. Păi ei vând mașini cu buton de auto-distrugere și refuză și garanția?

Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Je80
Când mai ajungi pe acolo să îi spui ăluia că orice cutie de viteze care schimbă singură vitezele ....este considerată cutie de viteze automată, probabil că pentru el cutie automată este doar cea cu convertizor de cuplu .
Când mai ajungi pe acolo să îi spui ăluia că orice cutie de viteze care schimbă singură vitezele ....este considerată cutie de viteze automată, probabil că pentru el cutie automată este doar cea cu convertizor de cuplu .
Kia Sportage GT-line T-gdi AWD 6MT
Fan motoare supraalimentate pe benzină .
Fan motoare supraalimentate pe benzină .
- zaboss
- Posts: 1181
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Cutia "automatizată" sau "robotizată" este o cutie manuală la care vitezele sunt schimbate de un "robot". Am avut una pe 500, au fost pe Sandero o vreme, și pe ceva modele Peugeot. Cutia automată are și ea mai multe tipuri - cu convertizor de cuplu, cu dublu ambreiaj, CVT (preferată de constructorii japonezi).
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.