Salutare oameni buni,
Recent am achizitonat o Kia sportage 2011 2.0 benzia, automata, G4KDA cod motor.
Am observat ca daca umblu se sub volan, gen atins conexiunile sau daca lovesc mai tare cu palma se aprind cativa martori in bord. ESC + downhill brake control + ESP, sunt cele incercuite in galben. Ma gandeam ca e vreun conector care nu face contact cum trebuie sau am mai gasit ca ar fi posibil sa fie senzorul de la pedala de frana. Ma gandeam sa deconectez bateria si sa incerc sa le curact cu wd contact cleaner? E o idee buna?
A doua intrebare, offtopic:
Ce ulei recomandati si ce cantitate? Am tot cautat pe net dar gasesc doua variante, 4.1L si 5.8L 5w30 A5/B3 dracu sa le ia...
Credeti ca asta e ok "Castrol Magnatec Stop-Start A5/ 5W30 chiar daca nu are start and stop?
Multumesc
ESC + DBC on din cand in cand.
-
- Posts: 3
- Joined: 26 Apr 2022, 00:52
- Auto: Kia Sportage
- Location: UK
ESC + DBC on din cand in cand.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Caralumba
- Posts: 749
- Joined: 18 Aug 2012, 04:37
- Auto: Cee'd 1,4 BEST GSL,Piston Grey
- Location: Bucuresti
Re: ESC + DBC on din cand in cand.
Salutare,
Cand am avut o problema la frane, am ajuns la concluzia ca este senzorul/contactul de la pedala (si asa a fost).
Poti citi aici "patania" viewtopic.php?f=4&t=23791&p=270356#p270356
Asa cum scriam si acolo, am fost uimit de cate "rele" poate face acel senzor/contact.
Cum aici eu am dat sub 5 lire pe el, banuiesc ca nici acolo nu poate fi foarte scump si cum inlocuirea lui nu e mare inginerie, ai putea incerca,
poate scapi ieftin si rapid de problema.
Chiar daca, in mod ciudat, aprinderea martorilor are loc cand lovesti bordul, eu zic ca ar merita incercat si schimbarea acelui senzor/contact si curatarea mufelor de sub volan cu un spray de contacte.
Succes.
Cand am avut o problema la frane, am ajuns la concluzia ca este senzorul/contactul de la pedala (si asa a fost).
Poti citi aici "patania" viewtopic.php?f=4&t=23791&p=270356#p270356
Asa cum scriam si acolo, am fost uimit de cate "rele" poate face acel senzor/contact.
Cum aici eu am dat sub 5 lire pe el, banuiesc ca nici acolo nu poate fi foarte scump si cum inlocuirea lui nu e mare inginerie, ai putea incerca,
poate scapi ieftin si rapid de problema.
Chiar daca, in mod ciudat, aprinderea martorilor are loc cand lovesti bordul, eu zic ca ar merita incercat si schimbarea acelui senzor/contact si curatarea mufelor de sub volan cu un spray de contacte.
Succes.
Fair day, be well !
