Kia Sportage (2022)
Re: Kia Sportage (2022)
bogdanescu03
Corect! Uitasem că la Sportage sunt doua configuratoare, mea culpa.
Corect! Uitasem că la Sportage sunt doua configuratoare, mea culpa.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Kia Sportage GT-line T-gdi AWD 6MT
Fan motoare supraalimentate pe benzină .
Fan motoare supraalimentate pe benzină .
Re: Kia Sportage (2022)
Daca PHEV sare de 50000, asta mi se pare greseala din partea lor, ca la 50k iei EV6, GT Line, nu?
Care idee mi se pare din ce in ce mai atractiva, acum 2 luni fiind aproape convins ca anul asta voi comanda un Sportage...
Care idee mi se pare din ce in ce mai atractiva, acum 2 luni fiind aproape convins ca anul asta voi comanda un Sportage...
Kia Cee'd 1.4 LX BEST, 2008, ODO 60.000 km
Skoda Octavia 3 1.0 TSI 2016, ODO 70.000 km
Waiting: Sportage PHEV GT Line
Skoda Octavia 3 1.0 TSI 2016, ODO 70.000 km
Waiting: Sportage PHEV GT Line
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5248
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: Kia Sportage (2022)
EV6, Tesla Model Y…După cum ziceam, ai banu, te gândești de 2 ori dacă sa iei termică sau full electrica.
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
Re: Kia Sportage (2022)
Din pacate insa incarcarea electrica nu este foarte la indemana. Timpii de incarcare sunt in general mari (nu luam in calcul reteaua Ionity care de altfel nici nu exista la noi si care oricum, in lipsa unui abonament, ofera preturi care ar echivala cu un consum de 10-12L de carburant fosil la suta de km).
La o statie de incarcare de tip plugshare cum sunt cele din Afi Cotroceni de 22kW, timpul necesar pentru o incarcare completa este de 6 ore.
Nu mai zic pentru varianta in care vrei sa o incarci acasa, nu ti ajunge o noapte pentru un full charge.
Cred ca phev este inca solutia optima de moment, pentru noi astia din zona africana a Europei.
LE: chiar, Nesta3, tu ai electric, cum te descurci cu incarcatul? Folosesti alta masina pentru drumuri lungi? (De exemplu concedii)
La o statie de incarcare de tip plugshare cum sunt cele din Afi Cotroceni de 22kW, timpul necesar pentru o incarcare completa este de 6 ore.
Nu mai zic pentru varianta in care vrei sa o incarci acasa, nu ti ajunge o noapte pentru un full charge.
Cred ca phev este inca solutia optima de moment, pentru noi astia din zona africana a Europei.
LE: chiar, Nesta3, tu ai electric, cum te descurci cu incarcatul? Folosesti alta masina pentru drumuri lungi? (De exemplu concedii)
Kia Cee'd 1.4 LX BEST, 2008, ODO 60.000 km
Skoda Octavia 3 1.0 TSI 2016, ODO 70.000 km
Waiting: Sportage PHEV GT Line
Skoda Octavia 3 1.0 TSI 2016, ODO 70.000 km
Waiting: Sportage PHEV GT Line
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5248
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: Kia Sportage (2022)
De Ionity și tot ce oferă si cum oferă vom vorbi după ce ii vom vedea pe la noi.Prețurile practicate in afara sunt legate si de situația financiară a utilizatorilor.Ca doar nu o sa vina la noi cu prețuri de 3-4lei /kwh când alții îl dau la jumătate sau chiar mai mult de jumătate.Rămâne de văzut .
Majoritatea electricelor îți încarca 20-80% in 35 minute.Depinde de puterea stațiilor si de capacitatea bateriei.La a mea durează fix 37 minute de la 25%- 90%.
Problema principala e infrastructura si asta vine din cum e văzută treaba asta cu trecerea la EV la noi in țara.A fost o perioada buna încărcarea gratuita si a fost bine.Când toti au trecut pe plata, nu mai sunt bune electricele, ca nu primim moka.De parca motorina si benzina se primesc moka cu fundița.
Costul pe deplasare cu electrica e de departe superior deplasării cu benzina sau motorina.Cel puțin pe oraș.Eu acum am consum de 20-22kwh mers in aglomerație de dimineața pana seara.Se traduce in 2-3l benzina ca și consum.Exista o diferența mare.Nu mai zic de confortul oferit pe frigul asta când găsești masina calda.
Am scris in topicul meu opiniile sincere după 1 an de electrica: dacă stai la curte, nu exista alta opțiune.Ipotezele cu condusul 10 ore și 1000km și pisat in sticla e strict pentru cine nu e interesat nici măcar 1% de acest subiect.
Nu stai la curte, iei electrica strict ca a2a masina sau iei una cu baterie minim 60kwh ca sa îți ajungă pentru un concediu oriunde prin țara.
Ca o paranteza, dacă vrei o electrica cu autonomie mare,500km și la preț bun și cu garanție, fiabilitate și istoric foarte bun, iei Hyundai Kona.
Eu concediile mi le fac in țara strict cu electrica.Am plecat din țara, iau avionul.Dar in țara merg intr-un punct și merg relaxat.Opresc 30minute sa incarc, îmi dezmorțesc creierii și oasele și plec calm la drum.
La drumurile noastre și ce găsim pe ele, nu merita minim de deranj.
Da, electrica nu e pentru oricine și nu se pretează pe nevoile tuturor, dar e un pas mare(cel puțin la noi) făcut in a mai scapa de poluare.Mulți rad când aud de sintagma EV-poluare și nu o baga in seama.Totul e un lanț care aduce costuri de exploatare enorme si poluare cât cuprinde in loc sa se facă putina educație si prioritiza nevoile.
E un articol pe net unde se arată cât de mult se susține industria petrolieră pentru a fi bine in continuare pentru cine trebuie: 11miliarde de dolari pe minut.Ați citit bine.
Majoritatea electricelor îți încarca 20-80% in 35 minute.Depinde de puterea stațiilor si de capacitatea bateriei.La a mea durează fix 37 minute de la 25%- 90%.
Problema principala e infrastructura si asta vine din cum e văzută treaba asta cu trecerea la EV la noi in țara.A fost o perioada buna încărcarea gratuita si a fost bine.Când toti au trecut pe plata, nu mai sunt bune electricele, ca nu primim moka.De parca motorina si benzina se primesc moka cu fundița.
Costul pe deplasare cu electrica e de departe superior deplasării cu benzina sau motorina.Cel puțin pe oraș.Eu acum am consum de 20-22kwh mers in aglomerație de dimineața pana seara.Se traduce in 2-3l benzina ca și consum.Exista o diferența mare.Nu mai zic de confortul oferit pe frigul asta când găsești masina calda.
Am scris in topicul meu opiniile sincere după 1 an de electrica: dacă stai la curte, nu exista alta opțiune.Ipotezele cu condusul 10 ore și 1000km și pisat in sticla e strict pentru cine nu e interesat nici măcar 1% de acest subiect.
Nu stai la curte, iei electrica strict ca a2a masina sau iei una cu baterie minim 60kwh ca sa îți ajungă pentru un concediu oriunde prin țara.
Ca o paranteza, dacă vrei o electrica cu autonomie mare,500km și la preț bun și cu garanție, fiabilitate și istoric foarte bun, iei Hyundai Kona.
Eu concediile mi le fac in țara strict cu electrica.Am plecat din țara, iau avionul.Dar in țara merg intr-un punct și merg relaxat.Opresc 30minute sa incarc, îmi dezmorțesc creierii și oasele și plec calm la drum.
La drumurile noastre și ce găsim pe ele, nu merita minim de deranj.
Da, electrica nu e pentru oricine și nu se pretează pe nevoile tuturor, dar e un pas mare(cel puțin la noi) făcut in a mai scapa de poluare.Mulți rad când aud de sintagma EV-poluare și nu o baga in seama.Totul e un lanț care aduce costuri de exploatare enorme si poluare cât cuprinde in loc sa se facă putina educație si prioritiza nevoile.
E un articol pe net unde se arată cât de mult se susține industria petrolieră pentru a fi bine in continuare pentru cine trebuie: 11miliarde de dolari pe minut.Ați citit bine.
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
-
- Posts: 951
- Joined: 08 Oct 2017, 19:28
- Auto: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT
- Location: Bucuresti
Re: Kia Sportage (2022)
Azi am vazut-o si eu pe viu cand am fost la revizie. Din pacate aveau versiunea mai cheală, plina de plasticaraie si cu display-urile alea oribilistice. Asa ca impresia e complet negativă. A mea mi s-a parut luxury cand m-am urcat in ea.
Daca cine a vazut noul GTline zice ca e peste (de acum) fosta, inseamna ca prăpastia intre versiuni e foarte mare. S4 era mai echilibrată, in afara de piano black pe central si fete de usi premium, nu prea aveai cine stie ce diferențe șocante, cateva maruntisuri si butoane false, atat.
Oricum, ca design nu e wow in realitate (seamana cu pozele), pare un pic mai grasana, nu-mi plac aeratoarele ca lasă sa se vada voleții din interior (si nu sunt ceva placut la vedere), ce sa zic.... n-as da-o pe a mea deocamdată.
Daca cine a vazut noul GTline zice ca e peste (de acum) fosta, inseamna ca prăpastia intre versiuni e foarte mare. S4 era mai echilibrată, in afara de piano black pe central si fete de usi premium, nu prea aveai cine stie ce diferențe șocante, cateva maruntisuri si butoane false, atat.
Oricum, ca design nu e wow in realitate (seamana cu pozele), pare un pic mai grasana, nu-mi plac aeratoarele ca lasă sa se vada voleții din interior (si nu sunt ceva placut la vedere), ce sa zic.... n-as da-o pe a mea deocamdată.
Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track
Re: Kia Sportage (2022)
In ce showroom ai fost, pentru ca la Baneasa au GT Line-ul expus. Si da, diferenta este mare, si merita 

Kiutza - Cee'd City, 2008, 1.6 GSL, Kompass Blue - 200000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+
-
- Posts: 951
- Joined: 08 Oct 2017, 19:28
- Auto: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT
- Location: Bucuresti
Re: Kia Sportage (2022)
La Brașov. Si nu e in showroom, era afară, amărâtă.
Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track
-
- Posts: 61
- Joined: 19 Sep 2018, 12:04
- Auto: Opel Astra H 1.8 Ecotec 140 cp
- Location: Brasov
Re: Kia Sportage (2022)
Daca este sa fim corecti:
NQ5 fata de NQ4 este total diferit ca si conceptie, un salt urias, iar din punctul meu de vedere nu este un facelift, nu este o evolutie, ci este o revolutie. Recenziile la full hybrid sunt cel putin bune. Dupa negocieri usoare pentru un hybrid full, cu toate optionalele si pachetele posibile, 41000 € consider ca este un pret destul de correct daca ne raportam la calitate/fiabilitate/garantie/concurenta. Dupa ce voi reusi sa fac un TD cu modelul precizat anterior, sunt convins ca voi da comanda.
PS: Orice comparatie cu modelul anterior, nu cred ca isi mai are rostul, sunt prea mari diferntele(nu intru in amanunte, cine este corect le vede), iar diferenta de pret fata de NQ4 merita cu certitudine.
NQ5 fata de NQ4 este total diferit ca si conceptie, un salt urias, iar din punctul meu de vedere nu este un facelift, nu este o evolutie, ci este o revolutie. Recenziile la full hybrid sunt cel putin bune. Dupa negocieri usoare pentru un hybrid full, cu toate optionalele si pachetele posibile, 41000 € consider ca este un pret destul de correct daca ne raportam la calitate/fiabilitate/garantie/concurenta. Dupa ce voi reusi sa fac un TD cu modelul precizat anterior, sunt convins ca voi da comanda.
PS: Orice comparatie cu modelul anterior, nu cred ca isi mai are rostul, sunt prea mari diferntele(nu intru in amanunte, cine este corect le vede), iar diferenta de pret fata de NQ4 merita cu certitudine.
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5248
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: Kia Sportage (2022)
Clar
Cine nu a fost mulțumit de entry level 1.6gdi acum are 1.6tgdi.De 150cp nu 177,dar e un salt major.Și nu foarte scump fata de ce era 1.6gdi
Cine nu a fost mulțumit de entry level 1.6gdi acum are 1.6tgdi.De 150cp nu 177,dar e un salt major.Și nu foarte scump fata de ce era 1.6gdi
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
Re: Kia Sportage (2022)
Cred ca KIA este in alta zona de pret si nu numai, fata de cele cu care o comparam eu de obicei, ca nu mi-o mai permit asta este problema mea
. Dar daca se confirma materiale si technologii etc atunci este clar ca grupul K/H este in zona de pret corecta.
"L’association de consommateurs belges, Test Achats, a mené une enquête auprès de 60.000 automobilistes venus de cinq pays différents (Belgique, France, Italie, Espagne et Portugal) pour identifier les voitures les moins fiables du marché."

"L’association de consommateurs belges, Test Achats, a mené une enquête auprès de 60.000 automobilistes venus de cinq pays différents (Belgique, France, Italie, Espagne et Portugal) pour identifier les voitures les moins fiables du marché."
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Posts: 951
- Joined: 08 Oct 2017, 19:28
- Auto: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT
- Location: Bucuresti
Re: Kia Sportage (2022)
Bre, ce nu e clar? Am spus ca versiunea cheala e plasticoasa si urata la interior cu displayurile alea de 2 lei.
O versiune de varf n-am vazut inca, dar am inteles si mi s-a mai confirmat inca odata ca e altceva si nu contest pana nu vad personal.
Vorbesc strict de aspectul interior.
De asemenea, am afirmat cu cateva posturi mai inainte ca asa scumpa cum e, intr-un an cand va iesi concurenta cu noile modele vom vedea ca de fapt Kia e printre cele mai convenabile ca raport pret/calitate/dotari.
In ceea ce priveste partea tehnica, evident ca saltul e urias dar nu despre asta era vorba aici.
Daca urmatoarea masina va fi Sportage, in mod sigur va fi HEV (ca 1.6 TGDI DCT7 am deja) si echipare de varf cu tot ce se poate pune pe ea (fara panoramic si roti de 19), asa cum si asta de acum e GTLine full fara panoramic si roti de 19 pe care le-am vandut din prima.
OK ?
O versiune de varf n-am vazut inca, dar am inteles si mi s-a mai confirmat inca odata ca e altceva si nu contest pana nu vad personal.
Vorbesc strict de aspectul interior.
De asemenea, am afirmat cu cateva posturi mai inainte ca asa scumpa cum e, intr-un an cand va iesi concurenta cu noile modele vom vedea ca de fapt Kia e printre cele mai convenabile ca raport pret/calitate/dotari.
In ceea ce priveste partea tehnica, evident ca saltul e urias dar nu despre asta era vorba aici.
Daca urmatoarea masina va fi Sportage, in mod sigur va fi HEV (ca 1.6 TGDI DCT7 am deja) si echipare de varf cu tot ce se poate pune pe ea (fara panoramic si roti de 19), asa cum si asta de acum e GTLine full fara panoramic si roti de 19 pe care le-am vandut din prima.
OK ?
Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track
- Alx03
- Posts: 481
- Joined: 24 Jul 2019, 18:19
- Auto: Sportage 1.6 TGDI 7DCT, GTLine
- Location: Cluj Napoca
Re: Kia Sportage (2022)
A aparut un Sportage nou si la dealer-ul din Cluj, insa din pacate, era versiunea cheala, pe manual si 150 CP (MH), deci nu m-a interesat neaparat un test drive. Astept sa vina varianta HEV.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Posts: 138
- Joined: 20 Feb 2021, 23:45
- Auto: Sportage 1.6 diesel MT GT Line
- Location: Romania