7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
LA Ceed nu cunosc sa fi fost raportata vreo problema cu 7DCT.
Kiutza - Cee'd City, 2008, 1.6 GSL, Kompass Blue - 200000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+
- zaboss
- Posts: 1181
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Da, problemele sunt doar la 1.6 T-Gdi. 7DCT mai e și pe cel de 1l și pe fostul 1.4 și acum pe 1.5.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Detin sportage 1.7 T-GDI, AT cu care am +40.000Km.
Locuiesc într-un oraș mic, deci cutia nu este prea solicitată în treptele mici.
Într-adevăr, tinde să țină treapta a 2-a mai mult pentru că treapta 1 este foarte scurtă și te smuncește. Asta e, neavând reductor nu poti sa le ai pe toate, tracțiune, mers lin, ...
De asemenea, am sesizat tremuratul la mers in coloana, doar cand este un pic de panta (Bușteni), dar probabil că la mine ambreiajul nu este așa de obosit ca la alții, din motivul expus la început. Practic la Bușteni a fost singurul loc unde am mers în coloană pe mod manual. Am făcut update de soft la cutie, nu cred că se va schimba ceva fundamental.
Ideea de fond este că eu încă de la început m-am adaptat un pic la problema treptei 2 cam patinată. Astfel, dacă am de trecut peste cale ferata (proasta), ma duc pe manual (padele sau schimbator). Acasa, unde am lucrare la canalizare de 2 ani de zile pe vreo 200m (minunata țară), comut manual si mai degraba tin mai turat treapta 1 decat subturat sau patinat în treapta 2.
O altă soluție, nu am încercat, este să merg pe sport la condiții dificile.
Deci DCT-ul nu este o cutie la care sa uiti ca esti sofer, mai trebuie sa ajuți cand si cand și mă refer aici la viteză mică sau drum dificil. Ambreiajul îl patinezi și manual la traseu dificil, dar ai alt control, pe care deocamdată nu îl poate reproduce pe deplin un soft.
La drum întins este o plăcere DCT-ul, nu m-as întoarce pe manuală niciodată.
Acum, dacă cineva iși imaginează că la acest moment îți iei la 20-30k masina beton cu cutie automata, putere, electronica, spațiu atunci vă aflați într-o mare eroare. Am auzit de audi sau bmw cu probleme la preturi mult mai mari. La gama asta de pret sunt masini care rezista câțiva ani buni, apoi vezi ce faci. Nu sunt bani puțini, dar dupa cum toata lumea vede, nu se mai fac lucrurile ca altă dată și poate la auto este unul din locurile unde se vede cel mai bine acest lucru. Iar la cât dai pe o Kia, la alte mărci primești mult mai puțin.
Locuiesc într-un oraș mic, deci cutia nu este prea solicitată în treptele mici.
Într-adevăr, tinde să țină treapta a 2-a mai mult pentru că treapta 1 este foarte scurtă și te smuncește. Asta e, neavând reductor nu poti sa le ai pe toate, tracțiune, mers lin, ...
De asemenea, am sesizat tremuratul la mers in coloana, doar cand este un pic de panta (Bușteni), dar probabil că la mine ambreiajul nu este așa de obosit ca la alții, din motivul expus la început. Practic la Bușteni a fost singurul loc unde am mers în coloană pe mod manual. Am făcut update de soft la cutie, nu cred că se va schimba ceva fundamental.
Ideea de fond este că eu încă de la început m-am adaptat un pic la problema treptei 2 cam patinată. Astfel, dacă am de trecut peste cale ferata (proasta), ma duc pe manual (padele sau schimbator). Acasa, unde am lucrare la canalizare de 2 ani de zile pe vreo 200m (minunata țară), comut manual si mai degraba tin mai turat treapta 1 decat subturat sau patinat în treapta 2.
O altă soluție, nu am încercat, este să merg pe sport la condiții dificile.
Deci DCT-ul nu este o cutie la care sa uiti ca esti sofer, mai trebuie sa ajuți cand si cand și mă refer aici la viteză mică sau drum dificil. Ambreiajul îl patinezi și manual la traseu dificil, dar ai alt control, pe care deocamdată nu îl poate reproduce pe deplin un soft.
La drum întins este o plăcere DCT-ul, nu m-as întoarce pe manuală niciodată.
Acum, dacă cineva iși imaginează că la acest moment îți iei la 20-30k masina beton cu cutie automata, putere, electronica, spațiu atunci vă aflați într-o mare eroare. Am auzit de audi sau bmw cu probleme la preturi mult mai mari. La gama asta de pret sunt masini care rezista câțiva ani buni, apoi vezi ce faci. Nu sunt bani puțini, dar dupa cum toata lumea vede, nu se mai fac lucrurile ca altă dată și poate la auto este unul din locurile unde se vede cel mai bine acest lucru. Iar la cât dai pe o Kia, la alte mărci primești mult mai puțin.
Sportage 1.6 T-GDi 7DCT GT Line 4x4
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5248
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Sunt variante cu cutie de top in momentul de fata și anume Aisin EAT8:
Peugeot 2008, Peugeot 3008 in gama asta de SUV.
La 2008 nu ai tracțiune integrală, iar la 3008 ai integrală doar pe variantele Hybrid.
Peugeot 2008 , 1.2 benzina 155cp, cutie EAT8 e până în 30mii euro în echipare full.
Peugeot 3008 are EAT 8 doar in variantele GT și pleacă de la 32mii euro și ajunge la 48mii euro varianta plug in.
Preturi de listă, fara nicio reducere rabla sau dealer.
Peugeot 2008, Peugeot 3008 in gama asta de SUV.
La 2008 nu ai tracțiune integrală, iar la 3008 ai integrală doar pe variantele Hybrid.
Peugeot 2008 , 1.2 benzina 155cp, cutie EAT8 e până în 30mii euro în echipare full.
Peugeot 3008 are EAT 8 doar in variantele GT și pleacă de la 32mii euro și ajunge la 48mii euro varianta plug in.
Preturi de listă, fara nicio reducere rabla sau dealer.
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Doresc sa achiziționez un Kia Sportage 1.7 CRDI 2WD GT Line 140cp, cutie viteze automata, 97k km.Din ce am citit aici ma cam îngrijorează problemele semnalate la acest tip de cutie automata.As dori câteva sfaturi în legătură cu verificarea acestei cutii și la ce trebuie sa fiu atent atunci când voi ajunge sa o cumpăr.
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Din cate am inteles problemele is pe benzinara pe DCT nu pe CVTu de la diesel - asa ca ar trebui sa fie ok
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sportage T-GDI 4x4 7Dct Cosmos Blue GT Line
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
dieselul de 185 (daca mai exista) avea cu convertizorde cuplu, CVT nu exista in gama KIA, si da, dpdv fiabilitate cea cu convertizor se pare ca e mai ok decat DCT
insa pe dieselul de 136 stiu ca tot DCT se punea
insa pe dieselul de 136 stiu ca tot DCT se punea
Sportage 2020/GTline/T-GDI AWD DCT
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
zaboss
Probleme sunt la toate Sportage cu 7DCT, indiferent de motorizare!
Probleme sunt la toate Sportage cu 7DCT, indiferent de motorizare!
Kia Sportage GT-line T-gdi AWD 6MT
Fan motoare supraalimentate pe benzină .
Fan motoare supraalimentate pe benzină .
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
A avut cineva din grup recent problemele cu aceasta cutie? Și dacă da la cât se ridica costul de reparație plus manopera la aceasta cutie.
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Salutare,
Dețin un Kia Sportage 1.6 GT-LINE 7DCT 78000km din ianuarie 2018! Pana acum am avut doar o singura data probleme cu cutia(se scutura urat mașina la viteza scăzuta), sa întâmplat luna aceasta când am mers bara la bara cam 2 ore la 40°C. Mam gândit ca probabil sa încins ambreiajul, lucru confirmat din ceea ce am citit pe acest topic. Dupa ce sa terminat coloana mașina a mers ca unsa! Pe viitor voi încerca sa o pun in modul sport atunci când voi sta in coloana!
Ca si concluzie, pot spune ca sunt mulțumit pana acum de mașina, mai ales de accelerație iar cutia mi se pare ca schimba senzațional in modul sport. Sunt convins ca o cutie automata cu convertizor ar fi mai fiabila însa o prefer pe asta deoarece imi place sa conduc sportiv!
Legat de consumul de antigel, si la mine se pare ca se întâmpla acest însa pot trece peste acest aspect fără probleme!
P.S. nu știu dacă voi mai fi asa de entuziasmat de cutie dacă voi avea probleme cu ea!
Dețin un Kia Sportage 1.6 GT-LINE 7DCT 78000km din ianuarie 2018! Pana acum am avut doar o singura data probleme cu cutia(se scutura urat mașina la viteza scăzuta), sa întâmplat luna aceasta când am mers bara la bara cam 2 ore la 40°C. Mam gândit ca probabil sa încins ambreiajul, lucru confirmat din ceea ce am citit pe acest topic. Dupa ce sa terminat coloana mașina a mers ca unsa! Pe viitor voi încerca sa o pun in modul sport atunci când voi sta in coloana!
Ca si concluzie, pot spune ca sunt mulțumit pana acum de mașina, mai ales de accelerație iar cutia mi se pare ca schimba senzațional in modul sport. Sunt convins ca o cutie automata cu convertizor ar fi mai fiabila însa o prefer pe asta deoarece imi place sa conduc sportiv!
Legat de consumul de antigel, si la mine se pare ca se întâmpla acest însa pot trece peste acest aspect fără probleme!
P.S. nu știu dacă voi mai fi asa de entuziasmat de cutie dacă voi avea probleme cu ea!
Kia Sportage 1.6T-GDI 7DCT GTLINE AWD Black
-
- Posts: 951
- Joined: 08 Oct 2017, 19:28
- Auto: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT
- Location: Bucuresti
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Nu e ok nici in sport ca smuceste. Depinde si de cum se deplasează coloana. Incearca mai degrabă sa o tii din padele.
Iar cand e cazul sa nu mai fie nevoie de padele, dai odata scurt de maneta in poarta manuala si inapoi si trece pe automat instant, nu trebuie sa astepti 10 secunde sau pana se prinde ea sa revina in D.
Iar cand e cazul sa nu mai fie nevoie de padele, dai odata scurt de maneta in poarta manuala si inapoi si trece pe automat instant, nu trebuie sa astepti 10 secunde sau pana se prinde ea sa revina in D.
Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track
Termen de livrare depasit
Salut , si vreau sa ma adresez celor care de curand si.au achizitionat kia sportage si are probleme la termenul de livrare . Mentionez ca pe data de 28 mai am platit avansul de 5 mi de euro si mi.au spus ca termenul de livrare este de 60 de zile . Suntem in luna septembrie si nici macar seria de sasiu nu am primit.o . Masina achizitionata din reprezentanta din constanta . Ce se poate face ? Am sunat la bucuresti si de acolo imi zic ca cei de aici trebuie sa stie dece dureaza atata . Cel de la reprezentanta ma tot duce cu zaharelul saptamana care vine primesc seria se sasiu si dupa in 14 zile vine masina etc. Am optat pt un kia sportage 1.6 dsl hybrid electric 7dct hp 4x2 in jur de 22 de mii prin programul rabla . Va intreb ce este de facut pot recupera bani , merita sa mai astept ?
- ionutp
- Admin
- Posts: 999
- Joined: 22 Aug 2019, 12:14
- Auto: Sportage 2014 2.0 DSL AT
- Location: Bucharest
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Eu as merge la reprezentanta din Constanta si as face scandal. Mai grav, mi-as lua parintii si i-as pune pe ei sa faca scandal (mama e tare in clanta
). Mai in gluma, mai in serios, cei din Constanta ar trebui sa explice clar ce s-a intamplat si de ce.

Kia Sportage 2014 2.0 DSL 136CP AT AWD
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Se poate sa nu tina de ei intarzierea, poate ceva problema la fabrica. Eu am dat avans pe 5 iulie, plata integrala pe 19 iulie, masina ridicata pe 31 iulie. Ce e drept, a fost "oferta" cu precomenzi, am prins ceva din lotul de precomenzi din iunie.
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Pe 7 septembrie ma sunat deelerul si am am platit restul de bani. ( Pe semne ca a iesit seria de sasiu ).... Zambind imi spune in 14 zile aveti masina ... Suntem pe 23 septembrie si nici un semn
m-am resemnat ,Am zis ca arunci cand vine .. vine si cu asta basta.
Ps . Poate vine anul asta

Ps . Poate vine anul asta