După cum am menționat chiar în primul post că sunt dornic să o infoliez cu PPF, a fost programată la Glasstunnig in Brașov, astăzi chiar am lăsat mașina la ei.
Botul mașinii și farurile fiind cele mai expuse la pietricele și zgârieturi de la rularea pe drumurile patriei o să fie infoliată cu Lumar Paint Protection film premium cu autovindecare și durata de viață 10 ani iar restul mașinii cu Lumar Paint Protection film standard care are durata de viață 5 ani.
Experiența a fost faină de la primul contact telefonic pana la vizita de evaluare, măsurare pentru un cost estimativ. Au oferit detalii la întrebările mele cat și o descriere a procesului de aplicare. Chiar m-am jucat și cu o mostră de PPF premium și o perie de sârmă.
Plăcut surprins de ei pana acum, nu au încercat să împingă vânzarea în nici un fel, recomandarea lor fiind doar botul mașinii fiind cel mai expus iar costurile fiind mai mici astfel. Eu am dorit să vedem și ce înseamnă o opțiune totala cat și una intermediara bot + portiere.
Prima impresie din rândurile de mai sus este încă validă și azi când am lăsat mașina, din nou au fost foarte primitori și transparenți, cu detalii despre proces, etapele lui, chiar au prezentat o altă mașină care era în lucru să văd cum arată. Sunt plăcut impresionat până acum, aștept cu nerăbdare rezultatul.
ODO 1000 KM
Oficial am ajuns și la 1000 de km în weekend. Ocazie de un mic road trip cu kinderul la bord, o escapadă scurtă până la satul Peștera. Am rămas foarte impresionat de consum 4.7 l/100 măsurat de mașină pentru trip, cu mers normal, întins fără frânări și accelerări puternice să îl trezesc pe kinder dar nu mers încet, pe petecul de autostrada între Cristian și Râșnov cu 130 km/h, 100 de km/h pe DN și 50-60 km/h în localitate. Foarte impresionat. Într-adevăr total avg. de la momentul când am ridicat mașina până acum este 9.8 l/100 însă în ultimi km a scăzut simțitor, în oraș mers normal se învârte la 7.6 - 7.8 l /100.
Am încercat și cruise control adaptiv care a mers foarte bine, setat la 130 km/h a păstrat distanța față de mașina din față cu frânare și accelerare fără nici un fel de intervenție din partea mea iar împreuna cu lane assist (LFA) activ mai că ziceam că este mașină semi-autonomă.
Plăcut surprins și de cutia de viteză, l-a urcare pe serpentine strâmte a fost destul de inteligentă și a lăsat mașina în treapta a doua în plaja de cuplu, nu a schimbat într-o treaptă superioară inutil. La fel la coborâre a ținut treapta 2 sau 3 după caz până la 3500-4000 de rotații pentru ceva frână de motor, din nou fără schimburi inutile.
Dar cum multă vorbă fără poze nu au nici o valoarea
