Sportage 1.6 TGDI, DCT, 4x4, Blue flame
- Ciprian Bivol
- Posts: 111
- Joined: 05 Nov 2019, 17:35
- Auto: Sportage 1.6 TGDI 4x4 7DCT
- Location: Bucuresti
Re: Sportage 1.6 TGDI, DCT, 4x4, Blue flame
Eu am 17 pentru ambele anotimpuri. Nu stiu cum e pe 18 sau 19, dar mi se pare ca e ok pe 17. Mai ales ca mai merg si pe forestiere, e ce trebuie!
Unii spun ca ar fi mai stabila in curbe si logica asa spune, dar personal eu nu vad o problema aici.
Unii spun ca ar fi mai stabila in curbe si logica asa spune, dar personal eu nu vad o problema aici.
Re: Sportage 1.6 TGDI, DCT, 4x4, Blue flame
Cu 19inch este mai stabilă și frânează mai bine, motivul? Lățimea mai mare a anvelopei de 19 comparativ cu 17.
Kia Sportage GT-line T-gdi AWD 6MT
Fan motoare supraalimentate pe benzină .
Fan motoare supraalimentate pe benzină .
- Ciprian Bivol
- Posts: 111
- Joined: 05 Nov 2019, 17:35
- Auto: Sportage 1.6 TGDI 4x4 7DCT
- Location: Bucuresti
Re: Sportage 1.6 TGDI, DCT, 4x4, Blue flame
Da, cam asta zice si fizica 

Re: Sportage 1.6 TGDI, DCT, 4x4, Blue flame
Fizica zice că frânarea nu depinde de suprafața de contact.
Depinde de greutate și coeficientul de frecare.
Stabilitatea e mai buna cu anvelope mai late, frânarea e la fel
Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk
Depinde de greutate și coeficientul de frecare.
Stabilitatea e mai buna cu anvelope mai late, frânarea e la fel
Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk
Sportage 1,6 T-GDI Style 4X2 MT - new infrared
-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Sportage 1.6 TGDI, DCT, 4x4, Blue flame
dar coeficientul de frecare, depinde de suprafata de contact, deci prin consecinta putem spune ca depunde de suprafata de contact 

Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: Sportage 1.6 TGDI, DCT, 4x4, Blue flame
Cică nu e așa, chiar nu depinde de suprafața. Dacă crești suprafața scade forță de apăsare și e aceași frecare. Dacă nu era așa nu puneau pe I3 cauciucuri de bicicleta să oprească 1.5 tone.
https://www.google.com/url?sa=t&source= ... w5tKgduD61
Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk
https://www.google.com/url?sa=t&source= ... w5tKgduD61
Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk
Sportage 1,6 T-GDI Style 4X2 MT - new infrared
-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Sportage 1.6 TGDI, DCT, 4x4, Blue flame
acolo e vorba de eficienta ca sa nu ramai cu ea in camp.
masina aia sigur va frana mai bine cu 245/35/19 in loc de 155/70/19 asta si pentru ca, avand suprafata de contact mai mare poti sa franezi mai mult pana s-ar rupe aderenta, ceea ce ar face ca masa masinii sa se deplaseze si mai mult in fata decat in cazul anvelopelor mai subtiri, rezultand in presiune mai mare pe anvelope, frecare mai mare cu solul si in final o distanta de franare mai scurta.
Intr-adevar mai importat pentru franare ar fi dimensiunea discurilor si dimensiunea placutelor care fac contact cu ele.
se observa foarte bine si la motociclete. desi am discuri de frana comparabile cu ale masinii (chiar perforate pe motor) si masa doar de 200kg, tot franez mai greu de la 100km/h.
La fel pe bicicleta, cu disc de 200 pe fata la ambele bicle si roti de 1.65 inch latime versus 2.8 inch iti pot confirma ca cea cu roti de 2.8 inch latime franeaza mult mai bine
masina aia sigur va frana mai bine cu 245/35/19 in loc de 155/70/19 asta si pentru ca, avand suprafata de contact mai mare poti sa franezi mai mult pana s-ar rupe aderenta, ceea ce ar face ca masa masinii sa se deplaseze si mai mult in fata decat in cazul anvelopelor mai subtiri, rezultand in presiune mai mare pe anvelope, frecare mai mare cu solul si in final o distanta de franare mai scurta.
Intr-adevar mai importat pentru franare ar fi dimensiunea discurilor si dimensiunea placutelor care fac contact cu ele.
se observa foarte bine si la motociclete. desi am discuri de frana comparabile cu ale masinii (chiar perforate pe motor) si masa doar de 200kg, tot franez mai greu de la 100km/h.
La fel pe bicicleta, cu disc de 200 pe fata la ambele bicle si roti de 1.65 inch latime versus 2.8 inch iti pot confirma ca cea cu roti de 2.8 inch latime franeaza mult mai bine
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
- Ciprian Bivol
- Posts: 111
- Joined: 05 Nov 2019, 17:35
- Auto: Sportage 1.6 TGDI 4x4 7DCT
- Location: Bucuresti
Re: Sportage 1.6 TGDI, DCT, 4x4, Blue flame
Am facut si revizia nr.2. Eu fac revizia la 10.000km, deci acum am 20.000km
Am avut 3 sesizari:
1. Un bec ars la proiectorul de pe stanga.
Am incercat sa-l schimb eu, dar am renuntat, parea cam mare bataie de cap.
Se pare ca nu era becul ars, era o mufa sarita.
2. Am reclamat niste semne de uzura prematura la volan.
Au zis ca nu intra la garantie acele urme de uzura.
3. Am reclamat ca uneori se aude un zgomot de motor subturat, cand schimba in viteza a 4-a.
Au verificat cu un soft si au zis ca e totul ok. Nu am insistat, ptr ca nu face mereu si e greu de reprodus.
In rest toate bune si frumoase. Revizia m-a costat 690 lei.
Am avut 3 sesizari:
1. Un bec ars la proiectorul de pe stanga.
Am incercat sa-l schimb eu, dar am renuntat, parea cam mare bataie de cap.
Se pare ca nu era becul ars, era o mufa sarita.
2. Am reclamat niste semne de uzura prematura la volan.
Au zis ca nu intra la garantie acele urme de uzura.
3. Am reclamat ca uneori se aude un zgomot de motor subturat, cand schimba in viteza a 4-a.
Au verificat cu un soft si au zis ca e totul ok. Nu am insistat, ptr ca nu face mereu si e greu de reprodus.
In rest toate bune si frumoase. Revizia m-a costat 690 lei.
- Ciprian Bivol
- Posts: 111
- Joined: 05 Nov 2019, 17:35
- Auto: Sportage 1.6 TGDI 4x4 7DCT
- Location: Bucuresti
Re: Sportage 1.6 TGDI, DCT, 4x4, Blue flame
Asta e cel mai bun consum obtinut.
70-75km/h in localitate
90-100km/h in exterior(nu am mers pe autostrada, am ales DN1)
Drum: Azuga-Bucuresti(Berceni)
Nu am verificat plin/plin ca nu ma intereseaza asa mult consumul.
70-75km/h in localitate
90-100km/h in exterior(nu am mers pe autostrada, am ales DN1)
Drum: Azuga-Bucuresti(Berceni)
Nu am verificat plin/plin ca nu ma intereseaza asa mult consumul.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- ionutp
- Admin
- Posts: 999
- Joined: 22 Aug 2019, 12:14
- Auto: Sportage 2014 2.0 DSL AT
- Location: Bucharest
Re: Sportage 1.6 TGDI, DCT, 4x4, Blue flame
Frumos, eu cu DSL 2.0 nu am scos sub 6.
Kia Sportage 2014 2.0 DSL 136CP AT AWD
- Ciprian Bivol
- Posts: 111
- Joined: 05 Nov 2019, 17:35
- Auto: Sportage 1.6 TGDI 4x4 7DCT
- Location: Bucuresti
Re: Sportage 1.6 TGDI, DCT, 4x4, Blue flame
S-au aliniat planetele, ca nu prea vad consumul asta.
Pe la 8-9 sta comsumul in extraurban. In Bucuresti...nu mai conteaza.
Pe la 8-9 sta comsumul in extraurban. In Bucuresti...nu mai conteaza.

Re: Sportage 1.6 TGDI, DCT, 4x4, Blue flame
Dacă circuli cu 60...70km/h scoți acel consum, uită-te în cât timp a parcurs 145km
Kia Sportage GT-line T-gdi AWD 6MT
Fan motoare supraalimentate pe benzină .
Fan motoare supraalimentate pe benzină .
- Ciprian Bivol
- Posts: 111
- Joined: 05 Nov 2019, 17:35
- Auto: Sportage 1.6 TGDI 4x4 7DCT
- Location: Bucuresti
Re: Sportage 1.6 TGDI, DCT, 4x4, Blue flame
Am mers in limitele legale, nu am incurcat traficul. Am mers pe cruise control la 75 si 100
Dar a fost foarte liber si o situatie deosebita, ca in mod normal merg pe autostrada.
Pentru traseu, viteza medie o consider normala, avand in vedere ca am traversat si tot Bucurestiul.
Dar a fost foarte liber si o situatie deosebita, ca in mod normal merg pe autostrada.
Pentru traseu, viteza medie o consider normala, avand in vedere ca am traversat si tot Bucurestiul.
- Ciprian Bivol
- Posts: 111
- Joined: 05 Nov 2019, 17:35
- Auto: Sportage 1.6 TGDI 4x4 7DCT
- Location: Bucuresti
Re: Sportage 1.6 TGDI, DCT, 4x4, Blue flame
Consumul e asa "fericit"", ca e si putin la vale de la Azuga spre Bucuresti.


