Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020
- zaboss
- Posts: 1181
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020
Cred că ultima oară am luat cu 7 sau 8 lei din Auchan. Luna trecută.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Re: Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020
Da, ai dreptate, am calculat eu ceva anapoda. Aveam impresia că pusesem 2L de probă, dar pusesem doar 1L, și apăruse avertizarea după 2-3 zile.
Am găsit și-n manualul de la Ceed 3 că senzorul semnalează la 600cc (-50/+100 toleranță): http://www.kceed.com/front_washer_motor ... -1630.html
Presupun că e cam la fel și la Ceed 4. Uf, păcat că nu se mai găsește manual de service la generația actuală.

Re: Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020
ODO: 20.200 km
Bun, că nu mai făcusem demult, să vedem un test din viața reală.
Parametri:
Rezultate pe baza filmării cadru cu cadru:
Cu vreo 2 ore înainte era să tund și coada unui iepuraș prin Pasul Oituz. Dar acolo au fost mai puține emoții și reacții, că iepurașul a traversat mai hotărât și mai cu talent.
Bun, că nu mai făcusem demult, să vedem un test din viața reală.
Parametri:
- Anvelope iarnă
- Asfalt uscat
- Teren relativ plat
- Temperatura aerului: 5-7 grade (nu știu exact acolo cât era)
- Noapte complet, cer integral acoperit
- Faza scurtă (abia trecuse o mașină pe contrasens, faza lungă automată încă nu se aprinsese)
- Viteza inițială: 88-89 km/h pe GPS
- Viteza finală: 0
Rezultate pe baza filmării cadru cu cadru:
- Frânare cu ABS, traiectorie perfect dreaptă (deși drumul avea ușoare hopuri), nu-s convins că am apăsat pedala la maxim (vechea mea problemă, tind să apăs insuficient - mi s-a spus și când am fost la un curs de conducere defensivă)
- Timp de frânare: 3,13 s (timpul de reacție ignorat, nu-l pot calcula)
- Distanța de oprire: 38-39 m (statistic, internetul zice 44 m pentru viteza inițială 89, din nou, fără timp de reacție)
- Faza lungă s-a aprins singură, dar deja era irelevantă
- În frânare stopurile au clipit rapid
- La oprirea completă s-au aprins avariile automat. Și tot automat s-au stins când am plecat de pe loc
- Muzica am oprit-o eu. Mi-ar fi plăcut ca, în situații de genul ăsta, să se oprească singură, sau măcar să se reducă volumul
Cu vreo 2 ore înainte era să tund și coada unui iepuraș prin Pasul Oituz. Dar acolo au fost mai puține emoții și reacții, că iepurașul a traversat mai hotărât și mai cu talent.

-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020
uau, asa denivelat era drumul sau e amplificat de camera si suspensii?
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020
Dar crezi că umblam prin Austria, să fie asfaltul perfect plan? 
Așa e drumul, DN 2F Bacău-Vaslui. În general e bun, marcaje foarte ok, ușor denivelat (cum se vede), iar gropi și/sau petice nu prea sunt. Denivelările sunt din fundație. Doar în zonele de deal/serpentine încep să apară probleme ce pot evolua spre foarte nasol (fundație afectată, o ia drumul la vale). Deocamdată pe porțiuni mici, 1-3m lungime pe câte 1/4-1/3 de bandă, ușor lăsat, încă nu e surpat nimic. Dar dacă nu se intervine înainte de iarnă, nu știu cum va fi în primăvară.
Drumul în sine chiar e frumos, mai ales în perioadă de toamnă și/sau ceață. Are multă pădure și dealuri destul de înalte, poți avea peisaje foarte faine.

Pozele sunt din 2019, pe când umblam cu Rio. Dar și sâmbăta asta am prin acolo un răsărit absolut genial, tot cu ceață printre dealuri. Din păcate nu am putut opri să fac poze.
Chiar dacă e puțin mai lung, eu îl prefer în orice zi (sau noapte
), în detrimentul jegului de E85. 

Așa e drumul, DN 2F Bacău-Vaslui. În general e bun, marcaje foarte ok, ușor denivelat (cum se vede), iar gropi și/sau petice nu prea sunt. Denivelările sunt din fundație. Doar în zonele de deal/serpentine încep să apară probleme ce pot evolua spre foarte nasol (fundație afectată, o ia drumul la vale). Deocamdată pe porțiuni mici, 1-3m lungime pe câte 1/4-1/3 de bandă, ușor lăsat, încă nu e surpat nimic. Dar dacă nu se intervine înainte de iarnă, nu știu cum va fi în primăvară.
Drumul în sine chiar e frumos, mai ales în perioadă de toamnă și/sau ceață. Are multă pădure și dealuri destul de înalte, poți avea peisaje foarte faine.


Pozele sunt din 2019, pe când umblam cu Rio. Dar și sâmbăta asta am prin acolo un răsărit absolut genial, tot cu ceață printre dealuri. Din păcate nu am putut opri să fac poze.

Chiar dacă e puțin mai lung, eu îl prefer în orice zi (sau noapte


Re: Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020
ODO: 20.300 km
Și dacă tot am depășit 20k și afară plouă, să plouă cu niște poze, că n-am mai pus demult și-s dator.

În ordinea numerelor de pe tricou:
1) Bicaz
2) Sovata
3,4) Ceahlău
5) Vatra Dornei, Dorna Candrenilor
6) Poiana Largului
7) Toplița
8,9) Câmpu Cetății, Sovata
10) Colibița
11) Sculeni, Iași
12) Slătioara (Codrii Seculari)
13) Slănic Moldova
14) Călimănel, Toplița
15,16) Pasul Pângărați, Gheorgheni
17) Borsec
18) Barajul Frumoasa, DN 12A
19) Rarău
20) Cheile Lucavei, Moldova-Sulița
Și dacă tot am depășit 20k și afară plouă, să plouă cu niște poze, că n-am mai pus demult și-s dator.





















În ordinea numerelor de pe tricou:
1) Bicaz
2) Sovata
3,4) Ceahlău
5) Vatra Dornei, Dorna Candrenilor
6) Poiana Largului
7) Toplița
8,9) Câmpu Cetății, Sovata
10) Colibița
11) Sculeni, Iași
12) Slătioara (Codrii Seculari)
13) Slănic Moldova
14) Călimănel, Toplița
15,16) Pasul Pângărați, Gheorgheni
17) Borsec
18) Barajul Frumoasa, DN 12A
19) Rarău
20) Cheile Lucavei, Moldova-Sulița
- ionutp
- Admin
- Posts: 999
- Joined: 22 Aug 2019, 12:14
- Auto: Sportage 2014 2.0 DSL AT
- Location: Bucharest
Re: Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020
Super, a vazut multe lucruri frumoase micul-Urus 

Kia Sportage 2014 2.0 DSL 136CP AT AWD
Re: Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020
Băi, ceva e în neregulă și-mi fac griji dacă sunt eu nebun sau nu.
Ieri am mers pe traseul:
1) Brașov-Sinaia-Brașov, ora 7, la răsărit, -1-0 grade, asfalt umed integral
2) Brașov-Tg Secuiesc-Ojdula, ora 11-12, 6-7 grade, senin, soarele sus, ceva vânt lateral moderat pe alocuri, asfalt parțial uscat (dungi alternative uscat/umed în lungul șoselei, ori mergeai cu roțile pe uscat, ori pe umed). O scurtă intrare și în Brașov, până la Coresi (de fapt la Rompetrol)
3) Ojdula-Lepșa-Tecuci-Iași, după ora 13, -1-0 grade, cer complet acoperit (peisaj de vis la Lepșa, poate revin cu filmare
), asfalt umed
Cu următoarele experiențe:
1) Pe un sens a fost ok, dar înapoi aluneca GROAZNIC. De 2 ori m-a scos ESPul din rahat și nu mă mândresc deloc cu asta, mai ales pe un traseu așa scurt
De ceilalți din jur nu mi-am dat seama dacă alunecă, în afară de o mașină din spate care aproape a ajuns pe contrasens de 2 ori pe serpentine la Predeal. Per total nu simțeam nicio siguranță în mașină, parcă pluteam deasupra străzii.
2) În oraș abia am oprit într-un giratoriu (frână ușoară, viteză mică), și abia am mai plecat cu pedala la podea. Pe European, cum ciupeam accelerația în depășiri, pe drum complet drept, o simțeam că scapă când atingea dungile umede. La 7 grade cu soarele sus!
3) Pe serpentine după Ojdula, pe tot muntele și până la Iași, totul a revenit la normal. Aderență ok, fără emoții în serpentine sau depășiri, deși asfaltul era complet umed.
Și nu pricep, ori sunt eu nebun, ori anvelopele au ceva (Dunlop Winter Sport 5). Știu că nu-s cele mai grozave (știu că aveau C când le-am luat, acum le găsesc doar cu B, le-or fi îmbunătățit). Dar nici când am avut pe Rio ceva Kumho cu clasa E nu m-am simțit așa nesigur pe mașină ca ieri, și cu alea am urcat toți munții în toate condițiile meteo.
Și dacă anvelopele sunt nasoale, de ce nu-s mereu? Uneori stau bine spre foarte bine, alteori nu? Wtf?!
Dacă a mai fost (sau stă în mod curent) cineva în zonele astea, are ceva particular asfaltul? Parcă în București se plângea lumea că se foloseau ceva soluții de dat pe străzi care alunecau groaznic, în loc de sare. E ceva similar prin Brașov? Au anvelopele mele ceva? Că mâine le schimb dacă e așa. Sau pur și simplu sunt eu nebun?!
Ieri am mers pe traseul:
1) Brașov-Sinaia-Brașov, ora 7, la răsărit, -1-0 grade, asfalt umed integral
2) Brașov-Tg Secuiesc-Ojdula, ora 11-12, 6-7 grade, senin, soarele sus, ceva vânt lateral moderat pe alocuri, asfalt parțial uscat (dungi alternative uscat/umed în lungul șoselei, ori mergeai cu roțile pe uscat, ori pe umed). O scurtă intrare și în Brașov, până la Coresi (de fapt la Rompetrol)
3) Ojdula-Lepșa-Tecuci-Iași, după ora 13, -1-0 grade, cer complet acoperit (peisaj de vis la Lepșa, poate revin cu filmare

Cu următoarele experiențe:
1) Pe un sens a fost ok, dar înapoi aluneca GROAZNIC. De 2 ori m-a scos ESPul din rahat și nu mă mândresc deloc cu asta, mai ales pe un traseu așa scurt

2) În oraș abia am oprit într-un giratoriu (frână ușoară, viteză mică), și abia am mai plecat cu pedala la podea. Pe European, cum ciupeam accelerația în depășiri, pe drum complet drept, o simțeam că scapă când atingea dungile umede. La 7 grade cu soarele sus!
3) Pe serpentine după Ojdula, pe tot muntele și până la Iași, totul a revenit la normal. Aderență ok, fără emoții în serpentine sau depășiri, deși asfaltul era complet umed.
Și nu pricep, ori sunt eu nebun, ori anvelopele au ceva (Dunlop Winter Sport 5). Știu că nu-s cele mai grozave (știu că aveau C când le-am luat, acum le găsesc doar cu B, le-or fi îmbunătățit). Dar nici când am avut pe Rio ceva Kumho cu clasa E nu m-am simțit așa nesigur pe mașină ca ieri, și cu alea am urcat toți munții în toate condițiile meteo.
Și dacă anvelopele sunt nasoale, de ce nu-s mereu? Uneori stau bine spre foarte bine, alteori nu? Wtf?!
Dacă a mai fost (sau stă în mod curent) cineva în zonele astea, are ceva particular asfaltul? Parcă în București se plângea lumea că se foloseau ceva soluții de dat pe străzi care alunecau groaznic, în loc de sare. E ceva similar prin Brașov? Au anvelopele mele ceva? Că mâine le schimb dacă e așa. Sau pur și simplu sunt eu nebun?!
- zaboss
- Posts: 1181
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020
Cel mai probabil sunt cauciucurile, așa se manifestau și la mine dar în a cincea iarnă. Faptul că se manifestă intermitent este cel mai probabil pentru că și-au pierdut elasticitatea și se "plastifiază". Ce e ciudat este că la tine e a doua iarnă doar.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Re: Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020
Nici măcar a 2a iarnă. În primăvară am mers doar 4k km cu ele. Nici vorbă de uzură. Și din ce țin minte, ca DOT erau proaspete, dar o să mă uit când pot.
Azi am mers Iași-Vaslui, 2-4 grade, ploaie și lapoviță continue moderate, fleașcă pe jos, pe alocuri m-am întâlnit și cu utilaje care împrăștiau antiderapant. 0 probleme. Nu-s perfect țapene ca alea de vară, dar asta știam în general despre cele de iarnă, și nici departe nu-s.
Azi am mers Iași-Vaslui, 2-4 grade, ploaie și lapoviță continue moderate, fleașcă pe jos, pe alocuri m-am întâlnit și cu utilaje care împrăștiau antiderapant. 0 probleme. Nu-s perfect țapene ca alea de vară, dar asta știam în general despre cele de iarnă, și nici departe nu-s.
Re: Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020
ODO: 22.160 km
Bun, 4 zile de fugăreală, traversat 9 județe, oprit cu treburi în 5, ~1400 km total. Toate condițiile meteo posibile, soare, nori, ploaie intensă, lapoviță moderat intensă, ceață moderată, puțin viscol între Comănești și Miercurea Ciuc ieri (1cm zăpadă pe carosabil în județul Bacău, perfect curățat și utilaje la datorie în Harghita). Temperaturi generale între -1 și 10 grade. Ziua, noaptea, cu de toate.
Impresii:
Anvelope: După episodul Brașov-Sinaia-Târgu Secuiesc, anvelopele n-au mai avut nimic de comentat. Indiferent de condiții nu am avut probleme de aderență. Pe DJ 251 am prins ceva șanțuri măricele (fără gropi, doar asfalt denivelat) în carosabil și am luat ceva bălți mari pe la 70-80km/h în beznă între localități. Comportamentul anvelopelor la acvaplanare e mediu aș zice. Mașina trage puțin dreapta, dar nu sunt probleme de stabilitate cel puțin la viteza aia. Mai mult era problemă că te luau prin surprindere în beznă. În rest, dacă asfaltul e uniform și fără bălți adânci, chiar dacă plouă intens și e multă apă, anvelopele n-au nimic de comentat nici la viteze normale de DNE, 100-110km/h.
Deci anvelopele n-au nimic. Înseamnă că-n Brașov, Covasna și Prahova doar se întrețin prost drumurile și se face polei chiar și în mijlocul zilei la +7 grade.
Lumini: Noaptea pe ploaie și ud sunt cele mai dificile condiții pentru faruri. LEDurile se descurcă peste așteptările mele, dar nu le pot compara decât cu vechile halogene, care erau relativ chilaf pe ploaie. Nu-s ca pe uscat, dar vizibilitatea e foarte bună și se poate merge în siguranță cu maximul vitezei legale, cât timp știi că nu-s băltoace mari pe drum. Băltoacele tot nu prea se văd, probabil trebuie SONAR pentru ele.
Am prins ceva ceață moderată. Singura mai densă cu XCeed până acum. Farurile bat ok, lumina lor mai rece nu-i neapărat afectată de ceață. Proiectoarele de ceață cu halogen dau o ușoară tentă gălbuie în planul vizual, dar tot nu pot să spun că ajută cu ceva per total. Poate doar să fii mai ușor văzut de ceilalți.
Faza lungă automată merge foarte bine și-n condițiile astea.
Un dezavantaj neașteptat al LEDurilor față de halogen e că îngheață pe viscol, ca tot restul botului mașinii, din cauză că nu se încing așa tare. Din când în când trebuie curățate manual:

Ștergătoare: Ștergătoarele șterg cel puțin decent, cu lichidul actual. Nu scârțâie la folosire intensă, nu lasă urme. Însă senzorul de ploaie e puțin cam leneș, chiar și pe sensibilitatea maximă. Aici clar mai aveau de lucrat.
Oglinzi: M-am plâns că oglinzile pliate se udă în parcare pe ploaie. Dar și-n mers aerodinamica lor nu e cea mai fericită. Foarte des oglinzile se stropesc în mers, ambele. Încălzirea în oglinzi își face datoria și le usucă repede, dar tot rămân murdare. La Rio aveam nevoie de încălzire doar când se abureau la schimbări bruște de temperatură iarna, acum sunt obligat s-o folosesc foarte des pe timp de ploaie, chiar și vara.
FCA/radar: Pe viscol radarul se dezactivează destul de repede, cu mesaj clar în bord (”Radar blocked”). După ceva timp de mers prin ninsoare, cu mai multe tentative eșuate de a se reactiva (și se bloca iar după 1 secundă), probabil combinat și cu ceața întâlnită mai spre vârf de munte (deci nici camera nu mai vedea mare lucru, iar radarul era deja blocat de zăpadă), m-am trezit cu eroare generală de FCA:

Toate s-au rezolvat din mers, toate alertele și martorii s-au stins, fără intervenție specială din partea mea, când am mai coborât și ninsoarea s-a transformat în ploaie.
Și 2 filmări:
https://youtu.be/wtY89kjJ864
https://youtu.be/BAxSiFNXQlI
Bun, 4 zile de fugăreală, traversat 9 județe, oprit cu treburi în 5, ~1400 km total. Toate condițiile meteo posibile, soare, nori, ploaie intensă, lapoviță moderat intensă, ceață moderată, puțin viscol între Comănești și Miercurea Ciuc ieri (1cm zăpadă pe carosabil în județul Bacău, perfect curățat și utilaje la datorie în Harghita). Temperaturi generale între -1 și 10 grade. Ziua, noaptea, cu de toate.
Impresii:
Anvelope: După episodul Brașov-Sinaia-Târgu Secuiesc, anvelopele n-au mai avut nimic de comentat. Indiferent de condiții nu am avut probleme de aderență. Pe DJ 251 am prins ceva șanțuri măricele (fără gropi, doar asfalt denivelat) în carosabil și am luat ceva bălți mari pe la 70-80km/h în beznă între localități. Comportamentul anvelopelor la acvaplanare e mediu aș zice. Mașina trage puțin dreapta, dar nu sunt probleme de stabilitate cel puțin la viteza aia. Mai mult era problemă că te luau prin surprindere în beznă. În rest, dacă asfaltul e uniform și fără bălți adânci, chiar dacă plouă intens și e multă apă, anvelopele n-au nimic de comentat nici la viteze normale de DNE, 100-110km/h.
Deci anvelopele n-au nimic. Înseamnă că-n Brașov, Covasna și Prahova doar se întrețin prost drumurile și se face polei chiar și în mijlocul zilei la +7 grade.
Lumini: Noaptea pe ploaie și ud sunt cele mai dificile condiții pentru faruri. LEDurile se descurcă peste așteptările mele, dar nu le pot compara decât cu vechile halogene, care erau relativ chilaf pe ploaie. Nu-s ca pe uscat, dar vizibilitatea e foarte bună și se poate merge în siguranță cu maximul vitezei legale, cât timp știi că nu-s băltoace mari pe drum. Băltoacele tot nu prea se văd, probabil trebuie SONAR pentru ele.

Am prins ceva ceață moderată. Singura mai densă cu XCeed până acum. Farurile bat ok, lumina lor mai rece nu-i neapărat afectată de ceață. Proiectoarele de ceață cu halogen dau o ușoară tentă gălbuie în planul vizual, dar tot nu pot să spun că ajută cu ceva per total. Poate doar să fii mai ușor văzut de ceilalți.
Faza lungă automată merge foarte bine și-n condițiile astea.
Un dezavantaj neașteptat al LEDurilor față de halogen e că îngheață pe viscol, ca tot restul botului mașinii, din cauză că nu se încing așa tare. Din când în când trebuie curățate manual:

Ștergătoare: Ștergătoarele șterg cel puțin decent, cu lichidul actual. Nu scârțâie la folosire intensă, nu lasă urme. Însă senzorul de ploaie e puțin cam leneș, chiar și pe sensibilitatea maximă. Aici clar mai aveau de lucrat.
Oglinzi: M-am plâns că oglinzile pliate se udă în parcare pe ploaie. Dar și-n mers aerodinamica lor nu e cea mai fericită. Foarte des oglinzile se stropesc în mers, ambele. Încălzirea în oglinzi își face datoria și le usucă repede, dar tot rămân murdare. La Rio aveam nevoie de încălzire doar când se abureau la schimbări bruște de temperatură iarna, acum sunt obligat s-o folosesc foarte des pe timp de ploaie, chiar și vara.
FCA/radar: Pe viscol radarul se dezactivează destul de repede, cu mesaj clar în bord (”Radar blocked”). După ceva timp de mers prin ninsoare, cu mai multe tentative eșuate de a se reactiva (și se bloca iar după 1 secundă), probabil combinat și cu ceața întâlnită mai spre vârf de munte (deci nici camera nu mai vedea mare lucru, iar radarul era deja blocat de zăpadă), m-am trezit cu eroare generală de FCA:

Toate s-au rezolvat din mers, toate alertele și martorii s-au stins, fără intervenție specială din partea mea, când am mai coborât și ninsoarea s-a transformat în ploaie.
Și 2 filmări:
https://youtu.be/wtY89kjJ864
https://youtu.be/BAxSiFNXQlI
Re: Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020
Nu au anvelopele nimic și nici polei nu era. Dau ăștia cu o substanță contra poleiului care în combinație cu praful si umezeala din aer rezultă un mare patinoar. Au fost și niste accidente din cauza asta.
Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk
Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk
Sportage 1,6 T-GDI Style 4X2 MT - new infrared
- ionutp
- Admin
- Posts: 999
- Joined: 22 Aug 2019, 12:14
- Auto: Sportage 2014 2.0 DSL AT
- Location: Bucharest
Re: Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020
Frumos si detaliat jurnalul de bord, asa ar trebui sa facem toti.
Frumos de asemenea si Pasul Musat.
Filmuletele de pe dashcam cum le iei, WiFi, dupa ce le cauti, sau direct de pe card? Mi se pare ca dureaza mult sa le iau prin WiFi si prefer sa iau cardul acasa.
Iar lumina mi se pare foarte buna, nu cred ca se compara cu vreun halogen.
Frumos de asemenea si Pasul Musat.

Iar lumina mi se pare foarte buna, nu cred ca se compara cu vreun halogen.
Kia Sportage 2014 2.0 DSL 136CP AT AWD
Re: Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020
Posibil și asta. Oricum "iarna nu-i ca vara" și trebuie să fii pregătit de orice. Să știu că anvelopele sunt ok și mi-e suficient, că alea țin de mine în mod direct.
WiFi-ul îl folosesc doar când vreau neapărat să scot ceva pe drum. Acasă nu mă obosesc, e mult prea lent și anevoios. Și eu iau cardul în casă.
Ar fi fost ideal dacă mergea conexiune prin cablu între cameră și telefon. Din păcate nu o recunoaște ca Mass Storage, deși pe PC teoretic funcționează.
Re: Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020
Dezordine cronologică
ODO: 21.307 km
Săptămâna trecută am făcut și a 2a revizie, la Rodav Vaslui. Revizia a inclus toate filtrele, ulei (4L Castrol 5W30), aditiv benzină și completare antigel. Cost total 912,5 lei. 30 de lei în plus față de prima, dar habar n-am unde am rătăcit prima factură, așa că nu știu de unde e diferența. O fi doar din antigel, deși operația e doar la manoperă, nu și la materiale.
Mai e puțin și se face anul și urmează asigurările la rând.

ODO: 21.307 km
Săptămâna trecută am făcut și a 2a revizie, la Rodav Vaslui. Revizia a inclus toate filtrele, ulei (4L Castrol 5W30), aditiv benzină și completare antigel. Cost total 912,5 lei. 30 de lei în plus față de prima, dar habar n-am unde am rătăcit prima factură, așa că nu știu de unde e diferența. O fi doar din antigel, deși operația e doar la manoperă, nu și la materiale.
Mai e puțin și se face anul și urmează asigurările la rând.