Intrebari care nu merita un topic separat
Re: Intrebari care nu merita un topic separat
Maxim 7% ,daca ai mai cumparat un alt auto de la ei.
=D>
Re: Intrebari care nu merita un topic separat
Mulțumesc de răspuns.
Kia Sportage 1.7 DSL 7DCT Style New Infra Red
Re: Intrebari care nu merita un topic separat
Am văzut în multe site-uri și YouTube FL 2020. A apărut deja în reprezentanțe? Am făcut comandă GT Line T-GDI 7DCT 4X2 și conform contractului va sosi de la 1 ian în 60 zile! Va fi un FL 2020? Există posibiltatea, din experiența voastră să onoreze comanda mai devreme de 60 zile? Vă mulțumesc!
Kia Sportage 2020 1.6 T-GDi 7DCT 4x2 GT Line+
Re: Intrebari care nu merita un topic separat
asa sunt etichetate dar nu exista facelift 2020, e aceiasi varianta, adica 2019
ce e interesant, am vazut la italieni sau in UK cred, ca se vinde deja motorul de 1.6 crdi cu mildhybrid, performantele sunt aceleasi doar consumul o idee mai scazut, si evident portbagajul mai mic
ce e interesant, am vazut la italieni sau in UK cred, ca se vinde deja motorul de 1.6 crdi cu mildhybrid, performantele sunt aceleasi doar consumul o idee mai scazut, si evident portbagajul mai mic
Sportage 2020/GTline/T-GDI AWD DCT
-
- Posts: 230
- Joined: 26 Aug 2018, 18:26
- Auto: SPORTAGE Facelift 1.6 136DCT7
- Location: București
- Contact:
Re: Intrebari care nu merita un topic separat
FL2020 reprezinta faptul ca e model cu facelift , fabricatia 2020 . Nu exista alt facelift , este acelasi si probabil asa va ramane pana la schimbarea peste 3 ani (parca asa era ciclul, model nou 4 ani, facelift 3, deci dupa 7 apare altul).
Exista posibilitatea onorarii comenzii, dar in practica nu se intampla . Plus ca nu avem autostrada si vei astepta pana se lungesc urechile livrarea daca stai incoace dincolo de munti. (a mea era in stoc , in vama in RO si tot a facut 10 zile lucratoare) + 2 de pregatire pana a ajuns la mine.
1.6 MHEV eu l-am vazut la vanzare doar in CZ si SK si pe anumite site-uri din UK dar nu exista in configurator. Portbagajul va fi "la fel de mic 467l "pentru ca langa rezervorul de ADBlue vor pune si bateria care nu e foarte mare. Nu se mai coboara podeaua portbagajului ca sa intelegeti cat "de mic e". LE : 439l va avea . Tot suficient . si 4KG mai grea .
Totusi nu pare decat o smecherie de marketing sau respectare de reguli noxe nou impuse ,pentru ca am mers cu cel de 2.0 si nu are nici o legatura cu hibrid - asa cum poate expune termenul . Este un pseudo alternator , adica , cand pleci de pe loc , nu incarca deci nu pune sarcina pe motor si de aici si diferenta mica la consum, dar in rest nu-ti poate misca masina nici macar 1m sau ceva de genul ... sau un boost de putere la acceleratii - NOP . Nu exista , ci pur si simplu nu incarca la rece , la plecari samd . Mazda iEloop cred ca era mai eficient si mai usor de folosit , insa ei au vrut hibridul lor.
Diferenta e de 300Eur intre CRDI HP si CRDI MHEV , deci ... faceti voi calculele.
Dealerii au fost instruiti ca sistemul hibrid are 20CP , dar ei fac doar paralela intre 1.6 CRDI 115 si 1.6 CRDI HP 136 , care mai nou dupa 2020 nu mai apare in configurator . In locul lui a aparut MHEV .

Exista posibilitatea onorarii comenzii, dar in practica nu se intampla . Plus ca nu avem autostrada si vei astepta pana se lungesc urechile livrarea daca stai incoace dincolo de munti. (a mea era in stoc , in vama in RO si tot a facut 10 zile lucratoare) + 2 de pregatire pana a ajuns la mine.
1.6 MHEV eu l-am vazut la vanzare doar in CZ si SK si pe anumite site-uri din UK dar nu exista in configurator. Portbagajul va fi "la fel de mic 467l "pentru ca langa rezervorul de ADBlue vor pune si bateria care nu e foarte mare. Nu se mai coboara podeaua portbagajului ca sa intelegeti cat "de mic e". LE : 439l va avea . Tot suficient . si 4KG mai grea .
Totusi nu pare decat o smecherie de marketing sau respectare de reguli noxe nou impuse ,pentru ca am mers cu cel de 2.0 si nu are nici o legatura cu hibrid - asa cum poate expune termenul . Este un pseudo alternator , adica , cand pleci de pe loc , nu incarca deci nu pune sarcina pe motor si de aici si diferenta mica la consum, dar in rest nu-ti poate misca masina nici macar 1m sau ceva de genul ... sau un boost de putere la acceleratii - NOP . Nu exista , ci pur si simplu nu incarca la rece , la plecari samd . Mazda iEloop cred ca era mai eficient si mai usor de folosit , insa ei au vrut hibridul lor.
Diferenta e de 300Eur intre CRDI HP si CRDI MHEV , deci ... faceti voi calculele.
Dealerii au fost instruiti ca sistemul hibrid are 20CP , dar ei fac doar paralela intre 1.6 CRDI 115 si 1.6 CRDI HP 136 , care mai nou dupa 2020 nu mai apare in configurator . In locul lui a aparut MHEV .


-
- Posts: 951
- Joined: 08 Oct 2017, 19:28
- Auto: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT
- Location: Bucuresti
Re: Intrebari care nu merita un topic separat
Deocamdata toate smecheriile astea pentru a putea pacali noile reglementari nu ma vor face sa optez pentru o noua tehnologie in viitorul apropiat.
Imi doresc o deplasare electrica in oras acolo unde omori ambreiajul si cutia de viteze, dar n-o sa dau nu stiu cate mii de euro in plus doar pentru o iluzie de reducere noxe sau inscriere in nu stiu ce norme.
Deocamdata masina electrica iese din calcul pana cand n-o sa am un 500-600 km range in conditiile cele mai drastice (iarna + incarcatura maxima + toti consumatorii aprinsi) + statii de incarcare rapida (maxim 15 min) in locuri la fel de dese ca benzinariile actuale (c-or fi benzinarii, parcari de supermarket, etc.).
Solutia hibrida mi se parea cea mai convenabila, dar cu o deplasare full-electric de cateva zeci de km acolo (adica o naveta normala in oras sau spre o zona industriala la periferie) plus un mic ajutor la accelerari sau cand mai e nevoie.
Altfel, repet, mofturi din astea de marketing care fac masina mai scumpa, mai grea, mai complicata, cu tehnologii noi posibil nefiabile si imi mai ia si din spatiul din portbagaj, totul cu avantaje zero (nu platesc nici taxe mai mici, nu consum nici mai putin in mod cu adevarat vizibil), nu, multumesc, sa le tina pentru ei.
Imi doresc o deplasare electrica in oras acolo unde omori ambreiajul si cutia de viteze, dar n-o sa dau nu stiu cate mii de euro in plus doar pentru o iluzie de reducere noxe sau inscriere in nu stiu ce norme.
Deocamdata masina electrica iese din calcul pana cand n-o sa am un 500-600 km range in conditiile cele mai drastice (iarna + incarcatura maxima + toti consumatorii aprinsi) + statii de incarcare rapida (maxim 15 min) in locuri la fel de dese ca benzinariile actuale (c-or fi benzinarii, parcari de supermarket, etc.).
Solutia hibrida mi se parea cea mai convenabila, dar cu o deplasare full-electric de cateva zeci de km acolo (adica o naveta normala in oras sau spre o zona industriala la periferie) plus un mic ajutor la accelerari sau cand mai e nevoie.
Altfel, repet, mofturi din astea de marketing care fac masina mai scumpa, mai grea, mai complicata, cu tehnologii noi posibil nefiabile si imi mai ia si din spatiul din portbagaj, totul cu avantaje zero (nu platesc nici taxe mai mici, nu consum nici mai putin in mod cu adevarat vizibil), nu, multumesc, sa le tina pentru ei.
Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5248
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: Intrebari care nu merita un topic separat
Cea mai buna varianta in momentul de fata e niro plug in.
Ai si consum mic(de 2 in oras)si performante si spatiu.
Ai si consum mic(de 2 in oras)si performante si spatiu.
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
-
- Posts: 951
- Joined: 08 Oct 2017, 19:28
- Auto: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT
- Location: Bucuresti
Re: Intrebari care nu merita un topic separat
Da, am văzut si eu. Doar cam am o mica problema: mi se pare cam urâțel 

Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track
Re: Intrebari care nu merita un topic separat
Mai are cineva modelul asta de cheie pe Sportage?
https://www.mk3.com/thumbnail/crop/233/ ... o/2295.jpg
Am vazut ca de obicei Sportage vine cu modelul acesta de cheie:
https://www.mk3.com/thumbnail/crop/233/ ... o/6132.jpg
Nu gasesc o carcasa mai subtire (silicon, sau ceva...), poate ati gasit voi pe undeva...
https://www.mk3.com/thumbnail/crop/233/ ... o/2295.jpg
Am vazut ca de obicei Sportage vine cu modelul acesta de cheie:
https://www.mk3.com/thumbnail/crop/233/ ... o/6132.jpg
Nu gasesc o carcasa mai subtire (silicon, sau ceva...), poate ati gasit voi pe undeva...
- Alx03
- Posts: 481
- Joined: 24 Jul 2019, 18:19
- Auto: Sportage 1.6 TGDI 7DCT, GTLine
- Location: Cluj Napoca
Re: Intrebari care nu merita un topic separat
La mine a venit cu modelul din al doilea link (minus butonul de alarma), la care am gasit carcasa de silicon destul de usor. Tu ai modelul din primul link? Ce an e modelul?
Re: Intrebari care nu merita un topic separat
Eu am modelul din primul link pe Sportage 2019.Masina mi-a sosit in iulie.
Re: Intrebari care nu merita un topic separat
Eu tot 2019, a venit pe 1 Noiembrie mașina
Re: Intrebari care nu merita un topic separat
Stie cineva ce tip de cutie automata este pe un Kia Sportage III AWD 2.0 CRDI (184 Hp) Automatic 2012, diesel ?
Ma refer daca este CVT, DCT sau altceva ??
Ma refer daca este CVT, DCT sau altceva ??
Kia Sportage 2012 AWD 2.0 CRDI Diesel 184 CP
Re: Intrebari care nu merita un topic separat
Este automata clasica, hidramata, cu convertizor de cuplu.
Kiutza - Cee'd City, 2008, 1.6 GSL, Kompass Blue - 200000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+
Re: Intrebari care nu merita un topic separat
Salutare tuturor!
Ma adresez cu precadere posesorilor de Sportage 1,6 GDI.
Astazi m-am uitat (nu stil de ce) la teava de esapament si mi s-a parut neagra...prea neagra!Am bagat degetul si ...surpriza!Funingine,da parca e diesel!!
E vorba de un Sportage 1,6 GDI,2017,aprox 34000 km.
Am avut un Grande Punto pe care l-am dat dupa 10 ani si teava de esapament era curata,de parca era noua!
A mai observat cineva aspect asta?
Va multumesc pentru atentie.
Ma adresez cu precadere posesorilor de Sportage 1,6 GDI.
Astazi m-am uitat (nu stil de ce) la teava de esapament si mi s-a parut neagra...prea neagra!Am bagat degetul si ...surpriza!Funingine,da parca e diesel!!
E vorba de un Sportage 1,6 GDI,2017,aprox 34000 km.
Am avut un Grande Punto pe care l-am dat dupa 10 ani si teava de esapament era curata,de parca era noua!
A mai observat cineva aspect asta?
Va multumesc pentru atentie.
=D>